معرفی و دانلود کتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت الما در جنگ از نگاه شما...)

عکس جلد کتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت الما در جنگ از نگاه شما...)
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت الما در جنگ از نگاه شما...) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت الما در جنگ از نگاه شما...) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت الما در جنگ از نگاه شما...)

کتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت الما در جنگ از نگاه شما...) نوشته‌ی هدیه صفی بگی داریانی، به فجایع جنگی و تأثیری که می‌تواند بر کودکان داشته باشد، می‌پردازد. این کتاب برای کودکان گروه سنی (ب) در نظر گرفته شده است.

در جریان جنگ بوسنی جنایت‌های زیادی توسط کروات‌های جمهوری کروات بوسنی و هرزگوین در برابر مسلمان‌های بوسنیایی در دره‌ی «لاشوا» انجام گرفت. این عملیات از می 1992 تا مارس 1993 ادامه داشت و مسلمان‌های زیادی قتل عام و زندانی شدند. خیلی از خانه‌ها و مراکز فرهنگی را خراب کردند و بیشتر از 2 هزار کشته یا مفقود شده به جای گذاشتند. دادگاه بین‌المللی کیفری یوگسلاوی سابق این کشتار را جنایت علیه بشریت به حساب آورده است.

در کتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت اِلما در جنگ از نگاه شما...) به سرگذشت بچه‌هایی مانند «الما» و «لادن» پرداخته می‌شود که قربانیان خاموش جنگ‌ها هستند. جنگ چیزی جز «ترس»، «اضطراب»، «خشم»، «پرخاشگری» و «احساس ناامنی» ندارد. دست به دست هم دهیم و دنیایی پر از صلح، امنیت و آرامش به بچه ها هدیه کنیم.

هدیه صفی بگی داریانی مخاطب خود را برای مشارکت در تعیین سرنوشت اِلما دعوت می‌کند و ادامه‌ی کتاب را به خوانندگان خود واگذار می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت الما در جنگ از نگاه شما...)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-600-9870-91-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت الما در جنگ از نگاه شما...)

برای دریافت کتاب الما کجا رفتی؟ (سرنوشت الما در جنگ از نگاه شما...) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.