معرفی و دانلود کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود

عکس جلد کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود

در کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود داستان یک جوجه‌تیغی اجتماعی و خونگرم را می‌خوانید که دوستان زیادی دارد، اما یک روز متوجه می‌شود هیچ‌کدام از آن‌ها به حد کافی با او صمیمی نیستند. البته عموی المور معتقد است او باید صبر کند تا یک روز این دوستی خودش اتفاق بیفتد. هالی هابی نویسنده‌ی این کتاب است که تصویرگری آن را نیز با مهارت تمام انجام داده است.

درباره‌ی کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود

همه‌ی ما می‌توانیم در اطرافمان دوستان زیادی داشته باشیم، اما شاید از میان آن‌ها تنها یک یا چند نفرشان بتوانند برایمان دوست صمیمی باشند. ممکن است از خود بپرسید فرق دوست معمولی و صمیمی چیست. المور از عمویش می‌شنود که دوست صمیمی «همراه» است. بنابراین به‌دنبال کسی می‌گردد که با او نقاط مشترکی داشته باشد و بتوانند ساعت‌ها با هم وقت بگذرانند. در کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود (Elmore and Pinky) نوشته‌ی هالی هابی (Holly Hobbie) ماجرای دوستی او با پینکی، راسوی باهوش و مهربان را خواهید خواند. دوستی‌ای که به المور کمک می‌کند بتواند معنای واقعی داشتن دوست صمیمی را درک کند و در شرایط بحرانی به این ارتباط ارزشمند دلگرم باشد.

این کتاب از جمله داستان‌های آموزنده با موضوع دوستیابی است که کودکان را به برقراری ارتباط اجتماعی سازنده تشویق می‌کند. والدین و آموزگاران می‌توانند با تشویق و آموزش صحیح اینگونه مهارت‌ها به کودک او را در داشتن ارتباطات اجتماعی مستحکم‌تر یاری برسانند.

خواندن کتاب‌های آموزنده یکی از راه‌های آموزش غیر مستقیم به کودکان است که به‌دلیل تجسم موقعیت‌های مختلف به فرد کمک می‌کند مهارت‌های گوناگون را در درون خود پرورش دهد و به‌گونه‌ای به تمرین آن‌ها بپردازند. گفتنی‌ست کتاب «المور با پینکی آشنا می‌شود»، با ترجمه‌ی سیده هستی حسینی از سوی نشر مهرسا منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود

  • داستانی ملایم با گفت‌و‌گوهای آرام، کمی هیجان و پایانی اطمینان‌بخش. (Booklist)
  • این اثر به‌خاطر سادگی صمیمانه‌اش دوست‌داشتنی است و به خوانندگان یادآوری می‌کند که برای همه‌ی افراد همراهان مناسبی وجود دارد. این کتاب را با بهترین دوست خود به اشتراک بگذارید. (Kirkus Reviews)

کتاب المور دنبال دوست می‌گردد مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 10 سال نوشته شده و به آن‌ها مهارت دوستیابی را آموزش می‌دهد.

با هالی هابی بیشتر آشنا شویم

هالی هابی نویسنده و تصویرگر آمریکایی‌ست که بیش از 4 دهه است به فعالیت هنری می‌پردازد. او نویسنده‌ی مجموعه‌ی 11 جلدی پرطرفدار توت و پادل (Toot & Puddle) است و هم‌اکنون به‌همراه همسرش در ماساچوست زندگی می‌کند. از دیگر کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی او باید به «المور دنبال دوست می‌گردد» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود، می‌خوانیم

یکدفعه سروکله‌ی مامان‌خرسه دادوهوارکُنان از لابه‌لای شاخه‌ها پیدا شد. مامان‌خرسه برای محافظت از توله‌اش یک‌جوری خطرناک شده بود که نگو و نپرس؛ طفلی المور حساب کار دستش آمد. این‌بار جیغ جوجه‌تیغی بلندتر رفت هوا: «کمک!» ِالمور در واکنش به خطر، بدنش را گلوله کرد و شد یک توپ تیغ‌تیغی: «کمک!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب المور با پینکی آشنا می‌شود
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7437-12-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود

برای دریافت کتاب المور با پینکی آشنا می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.