معرفی و دانلود کتاب امدادگران گروه هفت

عکس جلد کتاب امدادگران گروه هفت
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امدادگران گروه هفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امدادگران گروه هفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امدادگران گروه هفت

کتاب امدادگران گروه هفت نوشته‌ی انید بلایتون، داستانی سرگرم‌کننده از ماجراجویی‌های گروه هفت است. این بار دختری به شکلی اسرارآمیز از خانه فرار کرده است و اعضای گروه هفت تصمیم می‌گیرند تا او را پیدا کنند و مشکلی را که سبب گریختن او شده حل نمایند. آیا این‌بار نیز گروه هفت موفق می‌شوند تا رد سرنخ‌ها را بگیرند و دختر را پیدا کنند؟

درباره‌ی کتاب امدادگران گروه هفت

دختری به دلیل یک تهمت ناروا از خانه گریخته است و خانواده‌اش از شدت نگرانی به استیصال افتاده‌اند. این خبر آن‌قدر تکان‌دهنده است که توجه پدر پیتر را به خودش جلب می‌کند و پیشنهاد می‌دهد که اعضای گروه هفت به عنوان یک ماجراجویی جدید به دنبال دختر بگردند. طبق معمول گروه هفت یک جلسه‌ی سری برای حل ماجرا تشکیل می‌دهد، اما جنت، خواهر پیتر و پم عضوی دیگر از گروه هفت رمز عبورشان را فراموش کرده‌اند و پیتر تصمیم می‌گیرد برای یاد دادن انضباط به آن‌ها، جنت و پم را از جلسه محروم کند، اما برای آن‌ها سرنخ‌هایی می‌گذارد تا با حل کردنشان خودشان را به مأموریت جدید گروه هفت برسانند.

معرفی و دانلود کتاب امدادگران گروه هفت

آیا پم و جنت موفق خواهند شد سرنخ‌ها را حل کنند و بار دیگر به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز بپیوندند؟ آیا گروه هفت دختر گم‌شده را پیدا خواهند کرد؟ اصلاً آن دختر مرموز برای چه از خانه‌اش گریخته است و به کجا رفته؟

انید بلایتون (Enid Blyton) در کتاب امدادگران گروه هفت (Le clan des Sept A La rescousse) به تمامی این سؤالات پاسخ می‌دهد و روایتگر ماجرایی هیجان‌انگیز است که خواننده را به محض شروع داستان، مجذوب خود می‌کند. امدادگران گروه هفت نه‌تنها یک کتاب سرگرم‌کننده است، بلکه می‌کوشد تا در قالب قصه به موضوعات اخلاقی نیز بپردازد و نشان دهد همه مثل هم نیستند و هرکس توانایی‌های منحصر به خود را دارد.

این کتاب، به همت منوچهر کبیری رهنی به فارسی ترجمه و توسط نشر روزآموز به چاپ رسیده است.

کتاب امدادگران گروه هفت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب هیجان‌انگیز در دسته‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان قرار می‌گیرد و برای علاقه‌مندان به ماجراجویی مناسب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب امدادگران گروه هفت می‌خوانیم

اعضاء گروه در رأس ساعت مقرر به محل اجتماعشان رسیدند. پنج بار کلمه رمز عبور زمزمه و پنج بار ژانت و پیر در را باز کردند. موستیک با عوعوهای متنوع هر تازه واردی را پذیرایی کرد. وقتی همه در جای خود مستقر شدند پیر رسمیت جلسه را اعلام کرد. رئیس گروه اظهار کرد: امیدوارم که هر کدام از شما اطلاعات جالبی آورده باشید. حالا من به شما نمونه‌ای بدست می‌دهم. من و ژاک تا نزدیک در بزرگ رفتیم. پیرزن بیمار بود و ما نتوانستیم او را ببینیم اما بوسیله دختر عمویش که دختر خوشایندی است پذیرفته شدیم. چون ما لباس‌های کهنه‌ای را برای اهداء به انجمن خیریه‌ای که خانم ماسون آن را سرپرستی می‌کند همراه برده بودیم طرح سئوالات خیلی آسان می‌نمود. مادموازل شاتنیه با کمال میل به سئوالات ما پاسخ داد. ژرژ اعلام کرد: این برایمان یک شانس است!

پیر اعتراف کرد: بلی ما با این شرح و تفصیل که خیلی هم بد نبود متوجه چیزهائی شدیم مثلا فهمیدیم که الیزابت مدتی خودش را در نزدیک‌های بلان ویل مخفی کرده بوده است، البته من این را به این دلیل حدس می‌زنم. که او شبانه به خانه مادربزرگش وارد شده و مقداری موادغذائی به اضافه پتو کهنه‌ای را برداشته و با خود برده است. ژرژ و ژانت بطور غافلگیرانه و آشکار داخل صبحت او دویدند و با هم فریاد زدند: اما پیر...! با در هم کشیده شدن ابروان پیر آن دو مجبور به سکوت شدند و او گفت: مرا به اشتباه نیاندازید. شما در یک دقیقه مطالب را بگوئید همان‌طوری که من می‌گویم. دختر عموی پیرزن مادموازل شاتنیه با ما خیلی زیاد درباره الیزابت صحبت کرد و گفت که او بچه‌ای فوق‌العاده راستگو و بطور کامل صادق و درستکار است. پام مخالفت کرد: این غیرممکن است! یک دزد به هیچ‌ وجه نمی‌تواند درستکار باشد مسلماً افراد خانواده‌اش نمی‌خواهند پشت سرش بد بگویند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: برنامه‌ای برای گروه هفت
فصل دوم: بطور ناگهانی
فصل سوم: چطور الیزابت را پیدا کنیم؟
فصل چهارم: در منزل خانم ماسون
فصل پنجم: ماجراهای پام و بابت
فصل ششم: بازدید از اصطبل‌ها
فصل هفتم: روبرت خبرهائی دارد!
فصل هشتم: قطع تأسف‌آور عملیات
فصل نهم: گزارش‌ها و نقشه‌ها
فصل دهم: مادموازل شاتنیه و اخبار جدیدش
فصل یازدهم: روبرت... لحظات هیجانی
فصل دوازدهم: اغفال
فصل سیزدهم: کمین در باغ
فصل چهاردهم: معجزه‌ای غیر قابل باور
فصل پانزدهم: بحث و جدل
فصل شانزدهم: قسمتی از نمایش
فصل هفدهم: تعقیب عجیب روبرت
فصل هجدهم: رفتار جنون‌آمیز پیر
فصل نوزدهم: پایانی شادمانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امدادگران گروه هفت
نویسنده
مترجممنوچهر کبیری رهنی
ناشر چاپیانتشارات روزآموز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-600-6341-68-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب امدادگران گروه هفت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب امدادگران گروه هفت

برای دریافت کتاب امدادگران گروه هفت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.