معرفی و دانلود کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی

عکس جلد کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی

کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی نوشته جیمسون اندرسون، از مجموعه کتاب‌های تصویری مخترعان و کاشفان، به شرح زندگی املیا ارهارت هوانورد افسانه‌ای به صورت کمیک استریپ می‌پردازد.

موضوع کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی (Amelia Earhart: legendary aviator) چیست؟

جیمسون اندرسون (Jameson Anderson) در این کتاب شما را با وقایع و عواملی که زندگی املیا ارهات را شکل داد آشنا می‌کند. املیا ارهارت در 24 جولای سال 1897 در شهر اتکیسون در ایالت کانزاس متولد شد. او اولین هواپیمای زندگی خود را در نمایشگاهی در آیووا دید و درباره آن گفت: فقط چوب و طناب بود، چیز جذابی نبود.

پرواز انفرادی املیا در گذر از اقیانوس اطلس چهارده ساعت و پنجاه و چهار دقیقه به طول انجامید. امروزه هواپیماهای مدرن این سفر را در حدود هفت ساعت طی می‌کنند.

این پرواز بر فراز اقیانوس اطلس بسیار خطرناک بود. فقط در یک صحنه از آن یک قطعه از موتور آتش گرفت. آتش خاموش شد ولی قبل از آن به فلز هواپیما صدمه وارد کرد.

املیا سه کتاب درباره فعالیت‌های هوانوردی نوشت. کتاب او به نام «بیست ساعت و چهل دقیقه»، داستان پروازش با هواپیمای دوستی را بازگو می‌کند. در کتاب «برای لذت آن» املیا درباره عشقش به ماجراجویی و پرواز نوشته و در کتاب «آخرین پرواز» که همسرش آن را به چاپ رساند به شرح آخرین پروازش می‌پردازد.

در سال 1931 املیا اولین رئیس انجمن 99 شد. این گروه از زنان خلبان تشکیل شده بود که هنوز فعالیت دارند. پس از ناپدید شدن املیا، دولت ایالات متحده چهار میلیون دلار برای جست‌وجوی او هزینه کرد. املیا از خود نامه‌ای به جا گذاشته که عشق به پرواز را تشریح می‌کند. او می‌نویسد «لطفاً بدانید که من از تمام خطرات این کار آگاه هستم. من می‌خواهم این کار را انجام بدهم. برای اینکه خواست من انجام این کار است.»

کتاب آملیا ارهارت: اسطوره هوانوردی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان و نوجوانان به خصوص آنان که به پرواز و هواپیما بسیار علاقه‌مند هستند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: دختر ماجراجو
فصل دوم: پرواز موفق
فصل سوم: بانوی قدرتمند
فصل چهارم: آخرین پرواز
مطالب بیشتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی
نویسنده
مترجمفرشید مزینانی
ناشر چاپیانتشارات عصر اندیشه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-5550-83-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی

katy morady
۱۳۹۹/۴/۱۸
بسیار زیبا! داستان زن هوانورد جسور!!!
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی

برای دریافت کتاب املیا ارهارت: اسطوره هوانوردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.