معرفی و دانلود کتاب من لئوناردو داوینچی هستم!

عکس جلد کتاب من لئوناردو داوینچی هستم!
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من لئوناردو داوینچی هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من لئوناردو داوینچی هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من لئوناردو داوینچی هستم!

اگر شما هم از ماجرای زندگی لئوناردو داوینچی باخبر شوید، حتماً به یکی از طرفداران پروپاقرص این نابغه و هنرمند ایتالیایی تبدیل خواهید شد! برد ملتزر، نویسنده‌ی کتاب من لئوناردو داوینچی هستم! در طول این داستان مصور و بامزه، شما را به سفری در دل تاریخ و به روزگار مردی شیفته‌ی علم و هنر خواهد برد؛ شخصیتی که هیچ‌وقت از شکست خوردن نمی‌ترسید و ایده‌های خود را دست کم نمی‌گرفت.

درباره‌‌ی کتاب من لئوناردو داوینچی هستم!

خیلی از ما عاشق هنر هستیم، یا آن‌که ایده‌های مختلف و جالبی را در ذهنمان مرور می‌کنیم، اما آیا همیشه به ذهن خود ایمان داریم و طرح و علایق‌مان را جدی می‌گیریم؟ لئوناردو داوینچی از آن انسان‌هایی بود که از کنار هیچ فکر و ایده‌ای راحت نمی‌گذشت. برد ملتزر (Brad Meltzer) نویسنده‌ی داستان من لئوناردو داوینچی هستم! (I Am Leonardo Da Vinci) با ما رمزوراز تبدیل شدن یک انسان عادی به یک نابغه‌ی تاریخی در میان خواهد گذاشت.

لئوناردو داوینچی یک آدم معمولی بود، البته با یک ویژگی بزرگ: او هیچ‌وقت ایده‌های خود را دست کم نمی‌گرفت. همین هم باعث می‌شد که بعضی‌ها در آن روزگار از لئوناردو خوششان نیاید. او همیشه درباره‌ی رمزوراز علوم مختلف کنجکاوی می‌کرد و اغلب اوقات یک ایده‌ی عجیب در آستین خود پنهان کرده بود. لئوناردو هزار و یک طرح برای اختراع کردن داشت و همیشه به نقاشی علاقه نشان می‌داد. قهرمان داستان من لئوناردو داوینچی هستم در روزگار رنسانس و زمانی که هنوز خیلی از وسایل امروزی وجود نداشتند زندگی می‌کرد. با‌این‌حال برای لئوناردو مهم نبود طرح‌هایش به کجا خواهند رسید، او آن‌ها را روی کاغذ می‌کشید و برای رسیدن به علایقش با عشق تلاش می‌کرد.

بسیاری از اختراعات امروزی از طرح‌های اولیه‌ی این نابغه‌ی بزرگ الهام گرفته شده‌اند و جالب است اگر بدانیم، اولین‌ طرح‌های مربوط به هلیکوپتر و ماشین‌های پرنده نیز ابتدا در یادداشت‌های لئوناردو پیدا شده بود! نقاشی‌های بامزه، تصاویر زنده و مرور لحظات مهم زندگی به‌ویژه کودکی این هنرمند، از ویژگی‌های مهم این زندگی‌نامه است. کتاب من لئوناردو داوینچی هستم! با روایت ساده و زبان کودکانه‌ی خود، به مخاطب خردسال درس مهمی را یادآوری خواهد کرد: جدی گرفتن کنجکاوی‌ها رمز رسیدن به موفقیت است.

این کتاب اولین‌بار در سال 2020 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب شبنم حیدری‌پور به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های آدم های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

آدم های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) یک مجموعه‌ زندگی‌نامه‌ی مصور و جذاب برای کودکان است. برد ملتزر نویسنده‌ی این مجموعه‌ی سرگرم‌کننده و آموزنده، با زبانی گرم و دوستانه به معرفی یکی از شخصیت‌های مؤثر تاریخ می‌پردازد و در هر قسمت بر ویژگی‌هایی تمرکز می‌کند که یک انسان معمولی را به قهرمانی تاریخی تبدیل کرده است. کودکان با مرور این سرنوشت‌نامه درس‌های شیرینی دریافت می‌کنند و آرزوی تبدیل شدن به یکی از همین قهرمان‌ها را بیش از قبل جدی می‌گیرند. روایت این مجموعه به شیوه‌ی خودمانی و داستان‌وار و با تمرکز بر اتفاقات مهم شخصیت اصلی و همچنین روزگار کودکی او شکل می‌گیرد. همچنین هر کتاب حاوی سری عکس و نقاشی‌هایی‌ست که وجه زنده و ملموس بودن اثر را چندین برابر خواهد کرد. تعداد زیادی از جلد‌های این مجموعه به فارسی نیز ترجمه شده که در این میان می‌توان به «من آملیا آرهارت هستم!»، «من جین گودال هستم!»، «من ساکاگاوا هستم!» و «من لوسیل بال هستم!» اشاره کرد.

اقتباس‌ها از کتاب من لئوناردو داوینچی هستم!

یک مجموعه‌ی تلویزیونی انیمیشن کودکان به نام خاویر ریدل و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) با الهام از مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند و برای معرفی شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار ساخته شد. این مجموعه در نوامبر سال 2019 و در شبکه‌ی PBS Kids به نمایش درآمد.

کتاب من لئوناردو داوینچی هستم برای چه کسانی مناسب است؟

کتابِ جذاب و آموزنده‌ی من لئوناردو داوینچی هستم برای کودکان علاقه‌مند به زندگی‌نامه‌ها و آشنایی با شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار یک گزینه‌ی فوق‌العاده است. مطالعه‌ی کتاب نامبرده به گروه سنی 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌شود.

با برد ملتزر بیشتر آشنا شویم

برد ملتزر (متولد 1970) از نویسندگان محبوب دنیای کودکان است. عمده‌ی فعالیت ملترز در حوزه‌ی کتاب‌های داستانی و زندگی‌نامه برای کودکان است. او همچنین در ساخت برنامه‌های تلویزیونی دستی دارد.

برد سال‌های اولیه‌ی زندگی خود را در بروکلین و میامی گذراند و مدرک خود را از دانشگاه میشیگان و دانشکده‌ی حقوق کلمبیا اخذ کرد. او باور دارد که مردم عادی دنیا را تغییر می‌دهند و به همین جهت است که یک پروژه‌ی بزرگ داستانی مصور با همین نام و برای معرفی شخصیت‌های تأثیرگذار به کودکان تولید کرده است.

برد ملتزر اکنون یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز است و همراه با همسر و سه فرزندش در فلوریدا زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب من لئوناردو داوینچی هستم! می‌خوانیم

حدود سال‌های 1400 میلادی، ایتالیا یکی از هیجان‌انگیزترین مکان‌ها برای زندگی بود. جریانی به نام رنسانس داشت شکل می‌گرفت و مردم از هنر، علم، معماری و حتی سیاست استفاده می‌کردند تا با نگاه دیگری چیزها را ببینند...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من لئوناردو داوینچی هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-255-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من لئوناردو داوینچی هستم!

سیده دیانا حسینی
۱۴۰۳/۱/۲۲
من یه هنرمندم و دوست داشتم بدونم که لئوناردو داوینچی کیه و چه کاره است... این کتاب من رو به دوره رنسانس و جایی که لئو زندگی میکرد برد!
و انگار خودش باهام حرف میزد و فوق العاده بود!
علیرضا نجار
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
من اول با خودم گفتم که شاید بد باشد ولی گرفتم و دیدم که واقعا خوب است شما هنوز نمی‌دانید که یک نقاش ساده نبوده
سبحان جلیلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
سلام بهترین کتاب جهان است
بهراد نادی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
خیلی خوب و بسیار آموزنده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب من لئوناردو داوینچی هستم!

برای دریافت کتاب من لئوناردو داوینچی هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.