معرفی و دانلود کتاب این منم والت دیزنی

عکس جلد کتاب این منم والت دیزنی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این منم والت دیزنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این منم والت دیزنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این منم والت دیزنی

کتاب این منم والت دیزنی، مجلدی از مجموعه‌‌ی پرفروش نیویورک تایمز به نام «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» درباره‌ی قهرمانان است. برد ملتزر در این کتاب به روایت داستان زندگی والت دیزنی، انیمیشن‌ساز و کارآفرین آمریکایی می‌پردازد تا به کودکان تصویری واقعی از قهرمان و خالق کارتون‌های محبوب‌شان نشان دهد و آن‌ها را با چالش‌ها و موفقیت‌های زندگی آدم‌های بزرگ آشنا کند.

درباره‌ی کتاب این منم والت دیزنی

کتاب این منم والت دیزنی (I Am Walt Disney)، از مجموعه‌‌ی «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند»، به داستان زندگی والت دیزنی، خالق میکی‌موس و بخش بزرگی از کارتون‌های موردعلاقه‌ی کودکان می‌پردازد. برد ملتزر (Brad Meltzer) در کتاب این منم والت دیزنی از مردی می‌نویسد که رؤیاهای خودش و هزاران کودک در سراسر جهان را به واقعیت تبدیل کرده است. کتاب حاضر از دوران کودکی والت دیزنی می‌گوید و نشان می‌دهد که او چگونه از کودکی خیال‌پرداز و سربه‌هوا به مردی تبدیل شد که تمام جهان اسمش را شنیده است.

کتاب این منم والت دیزنی الهام‌بخش خوانندگان جوانش است تا بدون توجه به موانع رؤیاهای خود را دنبال کنند. این کتاب به کودکان یاد می‌دهد که چطور والت دیزنی وقتی از شهر زادگاهش نقل‌مکان کرد، در کلاس درس به‌خاطر خیال‌پردازی زیاد دچار مشکل شد و یا زمانی که اولین شرکتش شکست خورد، دلسرد نشد. او به استقامت و رؤیاپردازی‌ ادامه داد تا روزی که تک‌تک آرزوهایش را به واقعیت تبدیل کرد.

کتابراه، نسخه‌ی الکترونیکی کتاب این منم والت دیزنی نوشته‌ی برد ملتزر را هم‌اکنون در اختیار مخاطبان جوانش قرار داده است تا به آن‌ها بیاموزد چطور با شکست‌هایی که والت دیزنی با آن‌ها مواجه شد، ارتباط برقرار کنند و مانند او به دنبال رؤیاهای خود باشند. این کتاب را انتشارات مهرسا با ترجمه‌ی سیده هستی حسینی روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

درباره‌‌ی مجموعه‌‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

«آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» مجموعه‌ای از زندگی‌نامه‌های افراد بزرگ و قهرمانان است که به شیوه‌ای صمیمی، دوستانه و سرگرم‌کننده به رشته‌ی تحریر درآمده. برد ملتزر در نگارش این مجموعه بر عادی‌ترین جنبه‌های زندگی این قهرمانان تمرکز می‌کند و ویژگی‌هایی را به کودکان نشان می‌دهد که بیانگر آن است که همه‌ی افراد موفق و پرطرفدار، انسان‌هایی عادی هستند و ازاین‌رو به مخاطبان کوچکش این امید را می‌دهد که هرکدام از آن‌ها می‌توانند روزی جهان را تغییر دهند.

هر کتاب، داستان یکی از قهرمانان بزرگ دنیای واقعی را به شیوه‌ای شیرین و محاوره‌ای بازگو می‌کند که برای جوان‌ترین خوانندگان این مجموعه مناسب و برای بزرگ‌ترین مخاطبانش نیز خلاقانه و روان است. همچنین تمام کتاب‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند، شامل خط‌زمانی و تصویرگری‌هایی جالب و دوست‌داشتنی است که خواننده‌ی جوان را با خود در دنیای آن قهرمان همراه می‌کند.

کتاب این منم والت دیزنی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب و سایر مجلدهای مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند، برای رده‌ی سنی 6 تا 12 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب این منم والت دیزنی می‌خوانیم

از روتشکی یک پرده‌ی نمایش درست کردیم،
استودیوی ما کارتون جدیدی را نمایش داد. تازه، موسیقی هم قاتی کار کردیم.
یک پروژکتور پُرسروصدا گذاشته بودیم بیرون تا مزاحم کار و بارمان نباشد.
من یک گروه کوچولو موچولوی موسیقی هم پشت در قایم کرده بودم.
و برای اولین‌بار در تاریخ...
یک اتفاقی تاریخی افتاده بود.
گروه استیم بوت ویلی
آینده‌ی انیمیشن‌سازی را تغییر داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این منم والت دیزنی
نویسنده
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-7924-43-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این منم والت دیزنی

داود شجاعی
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب بسیار خوب و مفید. اینکه بتونیم با زندگی افراد بزرگ از طریق کتاب خواندن آشنا شویم، یه اتفاق مثبته
سیده دیانا حسینی
۱۴۰۳/۱/۲۲
اونجایی که میگه اسم میکی ماوس قرار بوده باشه مولتیمر فوق العاده بود!
بهراد نادی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
این کتاب واقعا عالی بود و برای اطلاعات درباره‌ی والت دیزنی خیلی خوب است
الهه حسن زاده اول
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
جالب و انگیزشی بود برای بچه‌های رده سنی نوجوان عالیه
امید
۱۴۰۳/۱/۳۱
خوب بود و اینکه باید دنبال علاقه ات بری
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب این منم والت دیزنی

برای دریافت کتاب این منم والت دیزنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.