معرفی و دانلود کتاب امکان‌های بی‌پایان: هنر زندگی در رویاهایتان

عکس جلد کتاب امکان‌های بی‌پایان: هنر زندگی در رویاهایتان
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امکان‌های بی‌پایان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امکان‌های بی‌پایان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امکان‌های بی‌پایان: هنر زندگی در رویاهایتان

همه‌چیز برای تغییر و رسیدن شما به خودباوری محیاست! مایک دولی در کتاب امکان‌های بی‌پایان راهکارهای شگفت‌انگیزی برای کشف قدرت درونی انسان‌ها و راه‌های شکوفایی آن ارائه کرده است. این اثر از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب امکان‌های بی پایان:

مایک دولی (Mike Dooley) نقشه‌ی رسیدن به یک زندگی ایده‌آل را برای‌تان ترسیم کرده است!

شاید در گذرگاه تاریخ، هیچ زمانی برای شناخت حقیقت خود و ظرفیت‌های‌مان، بهتر از عصر حاضر نبوده باشد. کتاب امکان‌های بی‌پایان (Infinite Possibilities) به شما کمک می‌کند تا قدرت خود را بشناسید و ظرفیت‌هایتان را آشکار نمایید. با کمک این دو کلید می‌توانید در دنیایی که بسیاری در آن با درهای بسته روبه‌رو می‌شوند، فرصت‌ها را کشف کنید. نویسنده در این کتاب قصد دارد، به ساده‌ترین و کاربردی‌ترین شیوه ممکن به شما مراحل و فواید قانون جذب را بیاموزد.

امکان‌های بی‌پایان که در ابتدا به صورت نسخه‌های صوتی در سال 2001 منتشر شد، به سرعت تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین برنامه‌های شنیداری اینترنتی در دنیای موفقیت و انگیزش گشت. انتشار این نسخه‌های صوتی مایک دولی را به سخنرانی‌های متعدد در جهان هدایت کرد. نام او و اثرش در کتاب و دی‌وی‌دی رازها مطرح شد و به خلق کتاب یادداشت‌هایی از کائنات به قلم همین نویسنده کمک شایانی کرد. مایک دولی صراحتا در پیشگفتار کتاب می‌گوید: این یادداشت‌ها ایمیل‌هایی هستند که روزانه برای بیش از سه هزار نفر در 182 کشور جهان ارسال می‌کنم تا به آن‌ها یادآوری کنم که چقدر ارزشمند و قدرتمند و شایسته‌اند!

حالا وقت تغییر و دگرگونی است. شما با خواندن کتاب امکان‌های بی‌پایان موارد زیر را به دست خواهید آورد:

- درک قدرت‌های الهی‌تان که در وجود شما نهاده شده است.
- تهیه نقشه‌ای برای بهره‌گیری از والاترین اصل زندگی.
- یادآوری تعالی و شکوهی که همه ما را در برگرفته.

نکوداشت‌های کتاب امکان‌های بی پایان:

- این کتاب بلیط شما برای رفتن به یک زندگی ایده‌آل است! پس از تجربه خواندن کتاب امکان‌های بی‌پایان، شما هرگز از دریچه سابق به زندگی‌تان نگاه نمی‌کنید. (جیمز ون پراگ)

- من از این کتاب بسیار هیجان زده هستم! مایک دولی یک اثر عالی و شگفت‌انگیز به روح هر انسانی هدیه داده است. (گفتگو با خدا)

- این کتاب سرشار از خرد، پاسخ و راهنمایی است. یک ترکیب منحصر به فرد و جادویی از کلمات که برای تغییر و خودباوری به هر کسی کمک می‌کند. (آریان دو بونوازین)

- امکان‌های بی‌پایان، یک کتاب عالی در یک زمان عالی است. (آدرین دی بونویسین)

خواندن کتاب امکان‌های بی پایان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از خواندن کتاب‌های انگیزشی و الهام‌بخش لذت می‌برید و در جستجوی خواندن اثری با فضایی متفاوت در زمینه قانون جذب هستید، کتاب امکان‌های بی‌پایان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با مایک دولی بیشتر آشنا شویم:

مایک دولی قبل از آنکه معلم زندگیِ رویاها و شادکامی شود، شانزده سال از زندگی خویش را میان شرکت‌ها و بنگاه‌های دنیا سپری کرد. او به مدت شش سال حسابداری رسمی شرکت پرایس واترهاوس در ایالات متحده و دیگر کشورها بود. سپس شرکت تولید لباس تی یو تی را تأسیس کرد که به خرده‌فروشی لباس اختصاص داشت. او پس از مدتی اشتغال به این حرفه، نخستین فایل صوتی خود به نام "امکان‌های بی‌پایان: هنر زندگی دررویاهای‌تان" را منتشر کرد که از زمان انتشار آن در سال 2001، همیشه جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده و بیش از دویست و پنجاه هزار سی دی از آن به فروش رفته است و هم‌اکنون نیز به صورت این کتاب در آمده. مایک در طول هفت سال گذشته، فلسفه خود را در اختیار افراد بی‌شماری قرار داده و در نوزده کشور مختلف در شش قاره جهان در مقابل ده‌ها هزار نفر سخنرانی کرده است.

جملات برگزیده کتاب امکان‌های بی پایان:

- هیچ‌چیز به‌اندازۀ افکاری که انتخاب می‌کنیم در خوشبختی یا بدبختی ما نقش ندارد.
- شما هنرمندی هستید که هرگز نمی‌خوابد و بدون وقفه، تصاویر را با قلم‌موی افکار خود بر روی بوم زندگی نقش می‌زند.
- هیجان شادی که همه ما به دنبال آن هستیم، مثل هر هیجان دیگری محصول درک ماست و درک ما نیز محصول باورهای‌مان است.
- چالش‌ها "هدایایی" هستند که برای شما اراده بیشتر و شادی عمیق‌تری ازآنچه اکنون می‌توانید تصور کنید، همراه خواهند داشت.

در بخشی از کتاب امکان‌های بی پایان می‌خوانیم:

عشق انسانی زیباست اما معمولاً همیشه بر مبنای هیجانات است و این یعنی یک عشق مشروط (بر اساس باورها و ادراکات است)، بنابراین این عشق تبدیل به چیزی می‌شود که می‌توان آن را داد و گرفت. متأسفانه، این عشق همیشه آمیخته با تضادها، انتظارات و امیدهاست. معمولاً گذراست و زمانی می‌توان آن را حس کرد که شرایط محیطی آن در یک قالب از پیش تعریف شده بگنجند یا زمانی که قوانین فردی خاصی مثل تأیید، احترام، عمل متقابل، یا دوستی در آن رعایت شوند. بسیار به‌ندرت پیش می‌آید که این نوع عشق، غیر مشروط باشد.

اگر باوری داشته باشید که چشم‌انداز محدودی از خودتان و واقعیت خودتان به شما ارائه دهد، عشق برایتان آزاردهنده خواهد شد

عشق انسانی چنین شرایطی دارد زیرا ما توهمات خود را واقعی‌تر از واقعیتی می‌دانیم که این توهمات از آن پدیدار می‌شوند، بنابراین عشق ما بر مبنای شرایط زمان و مکان شکل می‌گیرد و نه معنویتی که عامل وجود زمان و مکان است. اگر ابتدا به معنویت نگاه کنیم، می‌توانیم عشقی را ببینیم که همیشگی، دلسوزانه، انگیزه‌بخش، بخشایشگر، ثابت‌قدم، واقعاً غیر مشروط، و مهم‌تر از همه غیر هیجانی باشد.

یکی دیگر از نکات مثبت عشق انسانی، علاوه بر زیبایی آن، درس‌هایی است که برای ما دارد. وقتی عشق باعث آزار ما می‌شود، به این معناست که درس‌های زیادی برای آموختن به ما دارد. عشق فقط زمانی به شما آسیب می‌زند که باوری داشته باشید که چشم‌انداز محدودی از خودتان و واقعیت خودتان به شما ارائه دهد. احتمالاً این‌یک باور غلط بوده که همیشه در زندگی شما وجود داشته اما خود را پشت ماسک‌های متفاوتی پنهان می‌کند، ازجمله اینکه فکر می‌کنید مشکل از خود رابطه است، در حالی که مشکل از باور شماست.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
تقدیر و تشکر
مقدمه: یک راهنما برای ماجراجویان جنگل زمان و مکان
1: افکار، واقعی می‌شوند
2: باورها
3: موهبتی به نام هیجانات
4: زندگی منتظر شماست
5: موهبت‌هایی از بهشت
6: کائنات جادویی
7: اکسیر زندگی
8: فراوانی، سلامتی، و هماهنگی
9: روابط انسانی
10: ابزار و تکنیک‌ها
11: پرسش و پاسخ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امکان‌های بی‌پایان: هنر زندگی در رویاهایتان
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات372
زبانفارسی
شابک978-622-98300-6-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب امکان‌های بی‌پایان

roya ۳۶۹
۱۴۰۰/۱۱/۲
یکی از بهترین‌های کتاب‌های زندگیم که خوندم بود... فوق العاده س... از آرامشی که موقع خوندنش هدیه میکنه تا مطالبی که به دل مینشینه و قطعا با عمل کردن بهش به خلق زندگی رویایی کمک میکنه...
الهه ی ناز
۱۴۰۱/۹/۹
واقعا کتاب عالیه. چقدر واضح وشفاف مطالب رو بیان کرده. خووندنش ادم و سرشار از انگیزه و انرژی مثبت میکنه. عالیه توصیه میکنم حتمن تا اخر بخونید
امین رضائی
۱۴۰۱/۸/۲۷
یکی از کتاب‌های بسیار جذاب و کاربردی و روان در زمینه قانون جذب هست. کاش این کتاب به صورت حرفه‌ای صوتی هم بشه.
زهرا گمشادزهی
۱۴۰۱/۷/۶
بی نظیره هر بار میخونم به دنیایی دیگر سفر میکنم احساس میکنم واقعا نور و روشنایی منو به جریان میندازه و به سفر میبره
Faezeh
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب پر مفهمومی که باید برای درک بهتر، هرجمله رو چندین بار خوند و بهش فکر کرد.
مجید وی پی
۱۴۰۱/۶/۱۵
کتاب خوبیه، با خوندن این کتاب بینش جدیدی در مورد آرزو کردن بدست میاد
kian pazoki
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
کتاب خوبی بود و چندین مثال و چندین ایده‌ی خوب و کاربردی برام داشت
مریم مرادی
۱۴۰۲/۷/۱۵
عالیه و کاربردی با خواندنش احساس آرامش میکنم عالیه
میثم دوستی
۱۴۰۰/۱۲/۱
کتاب مفید و جامع و البته بسیار کش داده موضوعات رو
احسان چمیانی
۱۴۰۲/۲/۱۹
بهترین کتابی که خوندم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب امکان‌های بی‌پایان

برای دریافت کتاب امکان‌های بی‌پایان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.