معرفی و دانلود کتاب انسان برتر: چرا باید خودم را بازسازی کنم!؟

عکس جلد کتاب انسان برتر: چرا باید خودم را بازسازی کنم!؟
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انسان برتر: چرا باید خودم را بازسازی کنم!؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انسان برتر: چرا باید خودم را بازسازی کنم!؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انسان برتر: چرا باید خودم را بازسازی کنم!؟

رضا رنجبر در کتاب انسان برتر: چرا باید خودم را بازسازی کنم!؟، کسی را انسان برتر معرفی می‌کند که آموزگارش روزگار بوده و با کار و تلاش، ثروت و سعادت را به دست آورده است. کسانی که انگار رقم‌های صحیح قفل رمزدار زندگی را پیدا کرده و هرچه بخواهند به دست می‌آورند.

در عصر سرعت افرادی خواهان زندگی بهتر هستند که در مسیر هوشیاری و آگاهی گام بر می‌دارند، با نگرشی فوق‌العاده در جستجوی رمز و راز برتری انسان‌های برترند و برای هوشمندانه زیستن پیوسته در حال یادگیری هستند. 

قدر مسلم، انسان‌ها، بزرگ و برتر به دنیا نمی‌آیند بلکه در دنیا، بزرگ و برتر می‌شوند، اگر مایل هستید خودکفا و مستقل باشید باید پرده‌های ابهام را کنار بزنید تا به «اسرار برتری» افراد خود ساخته پی ببرید، افرادی که هرگز زندگیشان را به دست قضا و قدر نسپردند، آگاهانه رویاهای بزرگ در سر پروراندند، به دنبال هدف‌های با‌شکوه رفتند، به نتایج بزرگی رسیدند و سهم مهمی در پیشرفت جامعه بشری ایفا کردند، مهم‌تر این‌ که هر یک از آنان برای ما «معلمی» بودند. 

اگر به دنبال کامیابی و راهی هموار هستید اکنون زمان آن رسیده که آستین بالا بزنید به طور جدی و صادقانه با حقایق زندگیتان روبرو شوید و آن‌ها را ارزیابی کنید تا به نتایج دلخواه برسید، تنها کافیست با دلی عاشق، ذهنی پرسشگر بدون نقاب راهی این سفر شوید و بگذارید بزرگترین شادی سفرتان «عشق ورزی» باشد، چرا که انسانِ عاشق گذشته از عنصر نثار کردن به صفات دیگری چون: احترام، انضباط، ایمان، دلسوزی، دانایی و احساس مسئولیت آراسته است. 

اگر در این مسیر، مسئولیت زندگی توام با آگاهی را بر عهده بگیرید و از درون، به سمت ریشه‌ها حرکت کنید، با انسان‌های سرآمد و برتری آشنا می‌شوید که زندگیشان نمونه‌ای از هدف گذاری، تلاش، پشتکار و نهایتاً دست یافتن به هدف اولیه بوده است و چناچه شما شکارچی خوبی باشید و لحظات و پند‌های نابی از اعمال این افراد را شکار کنید، فرصت نیک را به بخت نیک بدل ساخته‌اید و در شاهراه موفقیت، سرنوشت خودتان را رقم می‌زنید. 

محور مطالب کتاب انسان برتر بر این پایه استوار است که زمام امور زندگی خویش را به عقل و درایت بسپارید، به حقیقت خود پی ببرید و در نهایت به انسان برتر برسید. اگر در حین مطالعه احساس کردید شما را به فراسوی کتاب‌های دیگر برده است به توصیه‌های آن عمل کنید و دوستش بدارید. 

در بخشی از کتاب انسان برتر می‌خوانیم:

انسان‌های برتر معتقدند در وجود واقعی هر انسان یک قهرمان آرمیده است. ایمان دارند که باید صادق و ثابت قدم باشند و همیشه رضایت و خشنودیشان را آشکارا به همه نشان دهند. آنان شاکرند و از دیگران به خاطر انجام حتی کارهای کوچک تشکر و قدردانی می‌کنند و این صفات ارمغان نگرش مثبت و طرز تلقی مثبت آنان به جهان می‌باشد. 

انسان‌های برتر در گذشته با تمام وجود نگرش منفی را تجربه کرده‌اند و به خوبی می‌دانند نگرش منفی سریع‌تر از نگرش مثبت شیوع پیدا می‌کند و همین نگرش نمایانگر شخصیت واقعی آن‌هاست و در تمام اعمال آن‌ها جریان دارد. 

فواید این نگرش مثبت باعث شده تا آنان غرور بی جا نداشته باشند، اهل سرزنش و شکایت و احساس گناه نباشند، اهل کینه و دشمنی نباشند، تنگ نظر و حسود نیستند و از بخیل و حسود هم دوری می‌کنند، دیگران را برای بالا رفتن له نمی‌کنند، اهل تحقیر و طعنه و تهدید و تخریب نیستند، برای کسب افتخارات دنیوی حرص و ولع ندارند، لحظات زندگی کوتاهشان را غنیمت می‌شمرند و در لحظه زندگی می‌کنند، هر اتفاقی حتی اتفاق بد را هم به فال نیک می‌گیرند، امروز، تمام دارایشان است و در قبرستان دیروز نمی‌مانند، اهل اندیشه هستند و به جای ناله و نفرین و شکایت از همه، در بروز حوادث و بحران‌ها به فکر چاره هستند. با استفاده از تجارب افراد پیر برای پیریشان چراغی تهیه می‌کنند. و همین عادت خوب و نگرش نیکو تعیین کننده روابطشان با دیگران است. 

انسان‌های برتر می‌گویند: زندگی مثل سنگ سمباده است یا ما را خرد می‌کند یا صاف و صیقلی و این بستگی به خود ما دارد.

فهرست مطالب کتاب

سخنی درباره کتاب
شما کیسه خود را چگونه پر می‌کنید!؟
داستان امیر منصور
تغییر
داستان بازیگر خود ساخته
بز را بکشید
فرشته شانس در آغوش کیست!؟
مسئولیت زندگی شما با کیست!؟
در جستجوی برتری
شفافیت یعنی قدرت
احمق باش و گرسنه
داستان مهاتما گاندی
توان ماندن و جنگیدن
داستان یک اَبَر پلیس
خردمند و مسافر گرسنه
یک عادت شخصی
شکار لحظه‌ها نه شانس
ناشنوا باش
نیروهای پنهان یا ضعف پنهان
ردپای انسان های برتر
اسرار برتری
سعادت و ثروت
صفت های برتر در «زیرزمین»
چه افرادی در گروه دوستان و اقوام و همراهانتان قرار گرفته‌اند!؟
دوستان و همراهانتان را با دقت انتخاب کنید.
داستان «پهلوان محمد علی کلی»
عشق نیروی برتر
استاد عشق «پروفسور سید محمود حسابی»
جهان بینی انسان برتر
داستان یک مرد فوق العاده «نلسون ماندلا»
هنر آغاز
چشم انداز و افق پیش رو
بنام زندگی
کلام آخر
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انسان برتر: چرا باید خودم را بازسازی کنم!؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-600-289-758-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب انسان برتر: چرا باید خودم را بازسازی کنم!؟

برای دریافت کتاب انسان برتر: چرا باید خودم را بازسازی کنم!؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.