معرفی و دانلود کتاب با خدا همه چیز ممکن است: 10 قانون آسمانی برای برکت و فراوانی

عکس جلد کتاب با خدا همه چیز ممکن است: 10 قانون آسمانی برای برکت و فراوانی
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با خدا همه چیز ممکن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با خدا همه چیز ممکن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با خدا همه چیز ممکن است: 10 قانون آسمانی برای برکت و فراوانی

سید مجتبی حورایی در کتاب با خدا همه چیز ممکن است، خوانندگان را به سمتی هدایت می‌کند که بتوانند زندگی‌ای سرشار از آرامش و برکت را تجربه کنند. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان موهبت‌های الهی را به سمت خود جذب کرد و از این طریق به تجربه‌ای ناب از زندگی دست یافت. او در این راستا پیروی از طبیعت را به‌عنوان الگویی بی‌نظیر، پیشنهاد می‌کند.

درباره‌ی کتاب با خدا همه چیز ممکن است

زندگی پربرکت، تجربه‌ای متفاوت از زیستن است که با موهبت‌های الهی همراه شده اما مشکل این‌جاست که بسیاری از افراد از چگونگی دستیابی به چنین کیفیتی، آگاهی ندارند. سید مجتبی حورایی در کتاب با خدا همه چیز ممکن است، توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان برکت و فراوانی را وارد زندگی کرد. او در این راستا از 10 قانون الهی کمک می‌گیرد تا خوانندگان را راهنمایی کند. الگوی این قوانین، طبیعت است که نویسنده از آن به‌عنوان آموزگاری بخشنده یاد می‌کند.

این کتاب اصولی را آموزش می‌دهد که در راستای رشد و پیشرفت فردی نقش پررنگی ایفا می‌کنند. در نتیجه پیروی از آن‌ها، ضامن نشاط و آرامش روح انسان‌هاست. نویسنده توضیح می‌دهد که در مسیر پیش‌رو باید طبیعت را الگو قرار داد؛ چراکه طبیعت، قانون‌مند است و فراگیری آموزه‌های آن، انسان‌ها را به سمت کامیابی هدایت می‌کند. او در ادامه، از مظاهر گوناگون طبیعت یاد می‌کند و نقش هر کدام را در تربیت انسان‌ها شرح می‌دهد.

در مجموع می‌توان گفت هماهنگی با قوانین طبیعت، همان چیزی است که انسان برای تجربه‌ی برکت و فراوانی نیاز دارد؛ چراکه گام برداشتن با آن، برای انسان نتایج مثبت به‌ همراه دارد و درهایی از فراوانی و نعمت‌های الهی را به‌ روی او می‌گشاید. باید توجه داشت که قوانین هستی بر قوانینی که به دست بشر تدوین شده‌اند، برتری داشته و باید در اولویت زندگی قرار بگیرد. از آن‌جا که این چارچوب‌ها به علوم مادی و زمینی محدود نمی‌شوند، از آن‌ها تحت عنوان «سنت‌های الهی» یاد می‌شود.

در فصل اول کتاب، سید مجتبی حورایی به شرح قانون خلأ پرداخته. او معتقد است که برای برآورده‌شدن دعاها ابتدا باید قلب را از کینه‌، ناامیدی، انتقام و تمام چیزهایی که روح ما را به اشغال خود درآورده، خالی کرد. او در ادامه توضیح می‌دهد که بخشش به‌عنوان فرایندی ذهنی، یکی از راهکارهای مفید برای پاک‌سازی قلب است.

سحرخیزی، اهمیت حضور در جمع، پاکی، نظم، حرکت، محبت کردن، هماهنگی و تنوع، نمونه‌هایی از دیگر قوانینی هستند که کتاب با خدا همه چیز ممکن است به مخاطبانش معرفی می‌کند. این کتاب از سوی انتشارات لیوسا منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی موفقیت نامحدود

این مجموعه با بهره‌گیری از علم روان‌شناسی، به بررسی جنبه‌های مختلف موفقیت در زندگی پرداخته و از روابط گرفته تا معضلات فردی، راه‌هایی برای دستیابی به موقعیتی بهتر پیشنهاد می‌کند. کتاب با خدا همه چیز ممکن است، سومین جلد از مجموعه‌ی موفقیت نامحدود است که توسط سید مجتبی حورایی تألیف شده.
کتاب‌های «اعتماد به‌ نفس، کلید موفقیت»، «ارتباط موثر و نفوذ به قلب دیگران»، «تمرکز فکر»، «رازهای موفقیت یک قهرمان» و کتاب «دوستی‌های قبل از ازدواج»، دیگر آثار مجموعه‌ی موفقیت نامحدودند که توسط انتشارات لیوسا منتشر شده‌اند.

کتاب با خدا همه چیز ممکن است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام کسانی که قصد دارند کیفیت زندگی خود را از طریق سازگاری با طبیعت ارتقا دهند، بسیار مفید خواهد بود. علاقمندان آثار خودسازی با چاشنی معنویت، خواندن این اثر را هرگز از دست ندهند.

با سید مجتبی حورایی بیشتر آشنا شویم

سید مجتبی حورایی، نویسنده، مشاور و کارشناس صداوسیما است که مدتی هم سردبیری مجله‌ی راز را به عهده داشته. او در سال 1348 در تهران متولد شد و از سال 1371 فعالیت تخصصی خود را به‌عنوان روان‌شناس آغاز کرد. او طی 27 سال فعالیت خود، دوره‌ها و همایش‌های فراوانی با موضوعاتی نظیر موفقیت در ازدواج، تشکیل خانواده، محیط کار، تربیت فرزندان، تقویت اعتمادبه‌نفس و خلاقیت و مدیریت زمان برگزار کرده. کتاب‌های «ارتباط موثر و نفوذ به قلب دیگران» و «رازهای موفقیت یک قهرمان» نمونه‌هایی از بهترین کتاب‌های سید مجتبی حورایی‌اند که از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی روان‌شناسی به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب با خدا همه چیز ممکن است می‌خوانیم

یکى دیگر از قوانین این عالم، قانون جریان و حرکت است. حتى آن سنگریزه که در بیابان مى‌بینید، در زیست‌بوم خود، نقشى به عهده دارد و حرکت و هدفى را دنبال مى‌کند. امروزه که دانش انسان درباره‌ى ذرات تشکیل‌دهنده‌ى اتم (الکترون و پروتون و نوترون و حتى کوارک‌ها) افزایش یافته، نیک مى‌دانیم که حتى تخته‌سنگى عظیم که سال‌هاست بر دیواره‌ى کوهى بلند جا خوش کرده ساکن نیست و ذراتش در هر لحظه در حال گردش و حرکت‌اند. به‌طور کلى، جریان‌هاى موجود در عالم پیامى براى ما انسان‌ها دارند. جریان رود و هوا و... همه به ما مى‌گویند: «اى انسان تو هم جارى باش.» اگر مدتى در یک اتاق دربسته و کوچک که هیچ روزنه و منفذى ندارد نفس بکشیم آرام آرام احساس خفگى به ما دست مى‌دهد. درحقیقت جریان هواست که به ما احساس سرزندگى و طراوت و امکان تنفس و بقا مى‌دهد. گاهى در شهرهاى آلوده‌اى همچون تهران، به‌ویژه در زمستان‌هاى خشک و کم‌بارش، پدیده‌اى به نام وارونگى هوا رخ مى‌دهد و هواى شهر حالت رکود و سکون به خود مى‌گیرد. در چنین مواقعى، مسئولان هشدار مى‌دهند بیماران قلبى و کودکان کمتر بیرون بروند، حرکت خودروها در سطح شهر محدود مى‌شود، ساعت کار ادارات و مدارس کاهش مى‌یابد و چه‌بسا شهر تعطیل شود. در یک کلام، روند عادى زندگى متوقف مى‌شود.

از جمله جریان‌هاى این عالم، جریان‌هاى موجود در بدن ماست: جریان خون، انتقال‌هاى عصبى، جریان مواد غذایى در دستگاه گوارش و... دقت کنید که عامل و ضامن ادامه‌ى حیات کالبد ما، جریانِ خون است نه صرفِ وجودِ خون. اگر جلوى این جریان را بگیریم تا آستانه‌ى مرگ پیش مى‌رویم. به‌عنوان مثال، اگر مچ دست‌مان را با تسمه‌اى بسیار محکم ببندند، اگرچه در کف دست‌مان خون هست، چون جریان ندارد آرام آرام دست سیاه مى‌شود تا جایى که چه‌بسا پزشکان ناگزیر مى‌شوند آن را به‌عنوان یک عضو مرده و ناکارآمد قطع کنند. در یک کلام، جریان به معناى زندگى و انسداد مساوى با مرگ است.

فهرست مطالب کتاب

از طبیعت الهام بگیر
همسو با جریان رودخانه شنا کنید
1. قانون خلأ
خلأ سبب جذب مى‌شود
مانند گردباد زندگى کنیم
خلأیعنى پشیمانى، توبه و عزمِ ترک و جبران
تخلیه، تحلیه، تجلیه
باید مطمئن باشید و باور کنید
این پایان کار نیست
2. قانون بارش
هرچه بیشتر ببخشید، بیشتر مى‌گیرید
بارش فکر، آگاهى و تجربه
بارش نگاه
بارش گوش
بارش زبان
بارش دست و پا
بارش امکانات
بارش به چه انگیزه‌اى؟
بارش و خلأ
چرا تا مى‌بخشیم، لازم مى‌شود؟
برکت یا پول؟
برکت به چه معناست؟
1. چرا قدیم‌ها برکت بیشتر بود؟
2. بارش، از جدى‌ترین عوامل مبارکى زندگى ماست.
3. قانون جریان و حرکت
همه‌چیز در جریان و در حرکت است
و هیچ ذره‌اى ایستا و ساکن نیست
کم‌تحرکى: یکى از دو دلیل افسردگى
جریان دادن به عشق و مهر
جریان دادن به آگاهى و تجربه
جریان دادن به دارایى و ثروت
4. قانون نظم
نظم یعنى همه‌چیز سر جاى خود
حرص، کار بى‌جا
نظم و خلأ
5. قانون پاکى
پاکى و آرامش؛ حلقه‌هاى یک زنجیر
پاکىِ ذهن
پاکى چشم، گوش و زبان
ارتباط میان پاکى/ آلودگى و افزایش/ کاهش روزى
کلید روزى دست خداست
پاکى اعمال و رفتار (کسب‌وکار، روابط، تفریحات...)
6. قانون سحرخیزى
روزى‌ها سحرگاهان تقسیم مى‌شود
چرا در گذشته برکت بیشتر بود؟
بسته‌ى طلایى روزى
قدرِ گوهر
چه کنیم تا سحرخیز باشیم؟
7. قانون سینرژى (هم‌افزایى، با هم بودن)
انرژى کل از مجموع انرژى اجزاء بیشتر است
دستاوردها و برکات کار جمعى
نماز و دعا در جمع
پیوستگىِ برکت و جمع
8. قانون هماهنگى
تقسیم زندگى به چهار بخش اصلى
9. قانون کارما
هر تابشى را بازتابشى است.
کارما و فاصله‌ى زمانى
چگونگى بازتاب رفتارهاى منفى
رنجش پدر و مادر
چگونگى بازتاب رفتارهاى مثبت
محبت، احترام و احسان به والدین
راهى براى جبران
10. عشق و خیرخواهى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با خدا همه چیز ممکن است: 10 قانون آسمانی برای برکت و فراوانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-340246-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با خدا همه چیز ممکن است

سعید محمدی
۱۴۰۳/۲/۵
سلام کتابی کاربردی که نویسنده با زبانی ساده و روان توانسته مطالبی پیچیده و مهم را بیان کند، طوری که هرچه بیشتر بخوانی تشنه تر میشوی
فرهاد تقی پور
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
کتاب عالی و واقعا نیاز امروز جامعه ما هست. الان همه درگیر مادیات و مدرنیته و ظواهر زندگی شدیم و این کتاب یک تلنگر میزنه
سارا حسنی
۱۴۰۲/۹/۱۳
چقدر کتااااب قشنگی بود و همپوشانی داشت با مسائل مطرح شده با استاد محمد شجاعی
ایوب ایجادی
۱۴۰۳/۱/۱۴
کتاب پر محتوا و کاملی بود حتما بخونید
حمید سلطانی
۱۴۰۲/۳/۲۷
من دوست داشتم خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب با خدا همه چیز ممکن است

برای دریافت کتاب با خدا همه چیز ممکن است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.