معرفی و دانلود کتاب زمینی نو

عکس جلد کتاب زمینی نو
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمینی نو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمینی نو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمینی نو

زندگی انسان مدرن، آکنده از پوچی و دلهره است. این واقعیتی‌ست که اکهارت تله، در کتاب زمینی نو علیه آن به مبارزه برخاسته است. تول در این اثر که عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز را نیز بر خود دارد، ایده‌هایی جذاب درباره امکان تحقق معنویت در جهان امروز ارائه می‌کند.

درباره کتاب زمینی نو:

انسان چه زمانی با خالق خود بیگانه شد؟ ریشه‌های این معنویت‌گریزی در چه و کجاست؟ بُریدن از ریشه‌های معنوی، برای انسان چه تبعاتی در بر داشته است؟ در مقابله با این تبعاتِ مفروض، چه راه حلی باید در پیش گرفت؟ آیا باید یکسره در جهان تاریکی و نومیدی غرق شد؟ آیا هیچ راه نجاتی پیش پای انسانِ تنها و سرگشته نیست؟ انسان، چه نسبتی با زمینی دارد که بر روی آن زیست می‌کند؟ آیا سرنوشت سیاره‌ی ما، شبیه به خود ما نیست...؟

اکهارت تول (Eckhart Tolle)، نویسنده و معلم معنوی مشهور، در کتاب زمینی نو (A New Earth)، سعی در پاسخ دادن به این دست از سوالات دارد. این کتاب که از پرفروش‌ترین عناوین در میان کتاب‌های عرفانی و معنوی است، سرشار از ایده‌هایی درخشان و امیدبخش است؛ ایده‌هایی که نه با فکر و منطق خواننده، بلکه با روح و جان او سر و کار دارند. نویسنده‌ی کتاب که در سال‌های جوانی زندگی خود با مشکلات روحی و روانی متعددی دست و پنجه نرم کرده است، حاصل تجربیات خاص خود را، با نیروی تفکری سرشار و زیبا پیوند زده است؛ نتیجه‌ی این پیوند، یک فلسفه‌ی نوین زندگی‌ست که اصولش بر پایه‌ی گذشتن از«خود»، و حل شدن در جریان زندگی‌ست.

گفتنی است که نگاه اکهارت تول، شباهت عمیقی به نگاه عرفای ایرانی دارد. اگرچه خود او از مولانا و حافظ نام می‌برد، اما تفکر خود را عیناً نظیر تفکر آنان نمی‌داند. اکهارت تول، مُبلغ معنویتی جهان‌شمول است؛ معنویتی که از مرزهای فرهنگی و تاریخی می‌گذرد و در انسان، آن گوهر یگانه‌ای را می‌جوید که در حجابِ زندگی مادی پنهان شده است.

افتخارات کتاب زمینی نو:

- جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
- جزو فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد
- جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران

نکوداشت‌های کتاب زمینی نو:

- من حاضرم هر کاری بکنم تا در مجاورت اکهارت تول باشم. (جیم کری)
- سفری آرام و زیبا که می‌تواند شما را به ملاقات خدا برساند. (نیل دونالد والش، نویسنده‌ی کتاب گفتگو با خدا)
- زنگ بیداری برای تمام ساکنان زمین. (USA Today)

کتاب زمینی نو برای چه کسانی مناسب است؟

هر انسانی که تشنه‌ی اندیشه‌ای رهایی‌بخش است، هر کسی که در زندگی خود و یا اطرافیانش، فقر معنویت را حس می‌کند، می‌تواند مخاطب این کتاب باشد.

اکهارت تول را بیشتر بشناسیم:

وی نویسنده و معلمِ معنویِ آلمانی‌الاصل است. تول زندگی پرفراز و نشیبی داشته. اندیشه‌ها‌ی عرفانی او، به شکل جدی پس از تجربه‌ی افسردگی‌اش در دهه‌ی سوم زندگی ظاهر شدند. خود او از دگرگونی درونی عظیمی سخن گفته که در پی شهودی ناگهانی، زندگی او را به کل و برای همیشه عوض کرد.

ماجرا از این قرار است که تول، در سن بیست و نه سالگی، پس از تجربه‌ی یک دوره افسردگی شدید، به فکر پایان دادن به زندگی خود می‌افتد و مدتی در کشمکش با این اندیشه باقی می‌ماند. تا اینکه یک روز صبح با احساسی عجیب از خواب برخاسته، و خود را در مقابل پرسشی عظیم می‌بیند: ((این "من" کیست که نمی‌تواند خودم را تحمل کند؟)) همین سوال به ظاهر ساده، اما به غایت دشوار است که مایه‌ی رهایی او از احساس افسردگی و پوچی می‌شود. پس از این تجربه، تول به کلی از قید «خود» رها می‌شود تا جریان حقیقی زندگی را که فراسوی این خود کاذب قرار دارد، کشف کند. کتاب‌هایی که تول به نگارش درآورده، همه حول همین ایده‌ی اخیر شکل گرفته‌اند.

در بخشی از کتاب زمینی نو می‌خوانیم:

بخش مهم بیداری تو، شناختن خود خفته‌ی خویش است. شناختنِ همان نَفْسی که فکر می‌کند، حرف می‌زند، عمل می‌کند؛ شناختنِ افکار و باورهای شرطی‌شده؛ شناختنِ همه‌ی آن چیزهایی که خوابِ تو را تداوم می‌بخشند. کتاب زمینی نو، مهم‌ترین ویژگی‌های نَفْس را می‌نمایاند و درباره‌ی بازی‌های آن در حیاتِ فردی و جمعی سخن می‌گوید.

«آسمانی نو»، آگاهی تزکیه‌ شده و استحاله‌ یافته‌ی بشری‌ست، و «زمینی نو» تجلی و انعکاسِ این آگاهی در دنیای مشهودِ بیرونی‌ست. به دلیلِ ارتباطی تنگاتنگ که میانِ زندگی بشری و آگاهی بشری از یک سو و زندگیِ سیاره‌ی زمین برقرار است، وقتی شیوه‌ی کهنه‌ی آگاهی زایل می‌شود، ظاهر سیاره‌ی ما نیز دستخوشِ دگرگونی‌هایی عظیم خواهد شد. وقتی باطنِ آدم‌ها دگرگون می‌شود، چهره‌ی زمین هم دگرگون می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

شکوفاییِ آگاهیِ انسان
اوضاع کنونیِ عالَم
هسته‌ی نَفس یا کانون ایگو
نقش بازی کردن
کالبد دردمند
رهایی
آگاهی از حقیقت خویش
راز خوشبختی
کشفِ گستره‌ی لایتناهی باطن
هدف درونی تو
زمینی نو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمینی نو
نویسنده
مترجممسیحا برزگر
ناشر چاپیانتشارات خانه معنا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-964-8689-09-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمینی نو

پیام مصور
۱۴۰۲/۹/۲
متاسفانه آقای برزگر با دخل و تصرف در متن، بدترین ترجمه‌ای که میشد از یک کتاب کرد رو انتشار داده. من واقعا چون کتاب دیگر اقای تول رو خوندم اومدم این کتاب رو هم خریدم ولی هیچ نقطه اتصالی با نویسنده اصلی برقرار نمیشه و فکر میکنی کتاب اشتباهی در مورد اشعار فارسی داری میخونی.
به نظرم آقای برزگر اگر به
نظرات شخصی خودش همراه مثالهای شعرای فارسی را به عنوان یک کتاب جدید منتشر میکرد با یک تیر دو نشان میزد: 1- شاید در نوع خودش کتاب خوبی میشد و این راه را توسعه میداد. ۲- کتاب نویسنده اصلی را به این سطح تقلیل نمیداد.
اگر از خوندن کتاب قدرت نیروی حال به وجد اومدی و میخوای ادامه مسیر رو بری، به هیچ عنوان این نسخه از این کتاب با این مترجم رو نخونید و ترجمه افراد دیگه رو امتحان کنید که توی ذوقتون نخوره.
امتیاز ۰ از ۵ من به خاطر مترجم کتاب هست و نه خود کتاب اصلی!
Mahta Sattarian
۱۳۹۸/۴/۱۷
من این کتاب را به زبان اصلی خوندم و به نظرم بجای انتقاد از آقای مسیحا برزگر باید ازشون تشکر کنیم و خدا را شاکر باشیم از وجود اشخاص فارسی زبان مثل ایشون و دعا کنیم که واقعا هرکسی دست به ترجمه کتابی میزنه اون کتاب در حوزه تخصص خودش باشه و نه صرفا برگردان آن به زبان فارسی... موضوع این کتاب بسیار مهم و کاربردی هست و اینکه آقای برزگر مطالبی را برای فهم بهتر مطالب اضافه کردند که بسیار بجا و تعمق برانگیز هست جای تقدیر از ایشون داره و من اگر جای آقای اکهارت تول بودم خیلی خوشحال میشدم که میدیدم مصداق صحبت‌هایی که کردن و تلاش داشتن که یک مطلبی را برسونن و شاعرهای ایرانی مثل حافظ و سهراب سپهری انقدر شیوا و دلچسب روح مطلب ایشونو بیان کردن.. واقعا اگر بهش اشاره نمیشد جای تاسف داشت.
Ziba Sharifi
۱۳۹۷/۱۲/۴
کتابه عالی و بینظیریه قدرت حال فوق العاده بود از همین نویسنده و ترجمه خانم رمضانی اما متاسفانه ترجمه این کتاب از آقای برزگر سلیقه‌ای بود و در اواخر کتاب دیگه نتونستم ادامه بدم و نسخه دیگر از ترجمه خانم تقدسی رو دانلود کردم امیدوارم آقای مسیحا برزگر در ترجمه‌های بعدیشون سلیقه خودشون و سخنان خودشون رو اضافه نفرمایند ممنون از کتابراه و نویسندگان و مترجمان عزیز.
Mehdi Naghilu
۱۴۰۰/۴/۲۱
یکی از بی نظیر کتابایی که تا به حال خوندم, محشر, اگه افسرده اید, نا امید هستین, فشار‌های عصبی و زندگی تون زیاده, دچار حسادت کینه نفرت مریضی افکار مزاحم ووو هستین, اگه هدفی تو زندگی دارین دارین تلاش میکنین یا میخاید تازه برنامشو بچینید و شروع کنید, اگ از همین نقطه زندگی ب بعد میخاید بطور کاملا زتدگی متفاوت رو تحربه کنید, اگ میخاید خدا و خودتون رو بشناسید و زندگی و عالم رو درک کنید و دلایل موارد بالا و کلی چیزای دیگ رو بفهمید, همین الان شروع به خوندن کتاب کنید, مطمعنا همشو میفهمید. با ارزوی بهترینا برای همه دنیا ❤
محمد رشتیان
۱۳۹۹/۹/۱۱
به هیچ وجه امانتداری در ترجمه لحاظ نشده و بیشتر تالیف و ترجمه است. البته شاید به عقیده بعضی (مثل خودم) مطالب اضافه شده به ترجمه مطالب خوب و گره گشایی باشد ولی به نظرم باید این مطالب به کتاب حاشیه زده میشد و اصل کتاب مخدوش نمیشد. بعضا مطالبی نیز حذف یا بزرگنمایی شده. در کل خوندن کتاب را اکیدا توصیه میکنم ولی حتما با ترجمه‌ای دیگر. من ترجمه مریم تقدیسی (طلوع زمینی نو) را که کتابراه هم دارد را پیشنهاد میدهم. ترجمه خوب و روانی بود.
rokhy rokhy
۱۳۹۸/۶/۲۸
وقتی نوشته می‌شه ترجمه یعنی مترجم موظفه به تک تک کلمات نویسنده احترام بذاره و امانت دار باشه. اگه می‌خوان نظر شخصی و شعر از شاعران اضافه کنند بهتره بنویسن نقد و تحلیل کتاب زمینی نو نه ترجمه. از ترجمه شون راضی نیستم. خوندن چندباره کتابهای اکهارت تله و خوندن کتابهای دیگه نویسنده به درک گفته هاشون کمک شفاف تر و اصیل تری می‌کنه. نیازی به اضافه کردن دریافت و تفسیرهای خود مترجم نیست.
محمد احسان امیری
۱۳۹۷/۵/۲۶
تفکرات اکهارت تول بسیار عالیست ولی چیزی که منو اذیت میکنه اضافات مترجم مسیحا برزگر است که در نقش نویسنده ظاهر شده. بهتر بود متن خام رو بجای اضافات بهتر ترجمه میکرد از نظر کلمه‌های فارسی بیشتر در متن و هرآنچه که میخاست در شرح کتاب می‌آورد.
Sadegh Samadpour
۱۴۰۰/۵/۹
با سلام و خسته نباشید
میخواستم کمی انتقاد کنم از این ترجمه جناب برزگر عزیز به نظرم این کتاب اومده که قدرت حال رو تکمیل کنه و بعضی مواقع اضافه کردن به کتاب ممکنه لطمه به متن اصلی بزنه و اینکه اون رو از هدف اصلیش خارج کنه و اینکه اقای اکهارت توله کلا سعی میکنه خنثی مطالبش رو شیوا بیان کنه اما این و
کتاب یکم به سمت کتب مذهبی منحرف شده که امیدوارم این انتقاد من رو جناب برزگر پذیرا باشن در ادامه زندگیشون موفق و پیروز باشن
رامین کرمی
۱۳۹۶/۷/۳
اکهارت تله را می‌توان به جرات یکی از پیشروان افشای پدیده‌ای به نام ذهن دانست. او داستان توجه خود را به ذهن در کتابش به زیبایی تعریف می‌کند. کتاب او به دور از تعاریف روانشناسی سعی دارد به خواننده ذهن را معرفی کند تا بتواند ورای آن ایستاده و ذهن را کنترل کند.
کتاب "شناخت ذهن و کنترل آن" رامین کرمی و
که در کتابراه موجود است این مطلب را شکافته به زبان ساده تری با توسل به تعاریف روانشناسی شمارا یاری می‌دهد که ذهن خود را کنترل کنید.
فاطمه قمری
۱۳۹۷/۲/۲۸
با سلام
این چه ترجمه من درآوردی هست؟؟ کتاب به این خوبی رو آقای برزگر با این ترجمه‌اش نابود کرده. من متن انگلیسی کتاب رو در اختیار دارم. کجا از سهراب و جافظ شعری هست توی متن اصلی؟؟؟ آقای برزگر اول از همه خودش باید این کتاب رو بخونه و ایگوی خودش رو کنترل کنه که دیدگاه‌های شخصی خودش رو به متن اصلی کتاب اضافه نکنه. این ترجمه نوجوانانه رو از روی سایت معتبر کتابراه بردارید لطفا.
م. م
۱۴۰۱/۸/۲۵
از بهترین کتاب ها در زمینه خود آگاهی هست. کاملترین هست برای من مثل یک مشاور واقعی بود این کتاب، در مورد شناخت ذهن و قدرت درونی. فقط ای کاش مترجم خیلی جاها از زبان خودش کلمات و عبارات را وارد نکرده بود و اجازه می داد محتوای کتاب دست زده نشه. انگار تو کار نویسنده دخالت کرده باشه ولی با این همه چیزی از ارزشمندی این کتاب هدایتگر کم نشده. اگهارت توله واقعا به روشن بینی رسیده
Aylar Tavakoli
۱۳۹۹/۴/۱۹
چرا وقتی دارم صحبت‌های اکهارت رو می‌خونم وسطش باید کلی شعر‌ها‌ی شاعر‌های ایرانی باشه؟؟ لطفا موقع ترجمه از خودتون مطلب نیارید به میان... برای من خواننده شاید جذاب نباشه من این کتاب رو فقط برای این خریدم که اکهارت نوشتتش نه برای این که مترجم از هر شاعری که میشناخته مثال اورده باشه. برای من اصلا جذاب نیست ترجمه‌ی ماهری نداره
shahrooz bagheri
۱۳۹۸/۷/۲۳
واقعا فوق العاده است رمز و رموز جهان تمامی ندارد و این روزها انرژی آگاهی با چنان قدرتی بسوی ما در حال برگشته که هر انسانی تحت تاثیر روشن بینی و اشراق قرار گرفته. فرصت بینظیریه که برای تکامل خودمون از این انرژی در لحظه حال استفاده کنیم و در کنار تعالی دادن خودمون به اطرافیانمونم کمک کنیم تا بتونیم چراغی باشیم برای تکامل خود و دیگران... باشد که تمامی موجودات شاد باشند
shekoofe shamshiri
۱۳۹۷/۹/۱۶
یه چیز دیگه ترجمه خانم غزاله رمضانی در کتاب قدرت حال خیلی خیلی ترجمه‌ی بی‌نقص تریه، درسته که آقای مسیحا برزگر مترجم فوق العاده‌ای هستن اما دراین کتاب جانب امانت داری و رعایت نکردن و نظرات خودشون رو وارد متن کتاب کردن، که اصلا درست نیست
elnaz golzar
۱۳۹۹/۱/۱۷
عمیقترین و خالص‌ترین کتابی است که تا کنون مطالعه کرده‌ام قطعا ترجمه باکیفیتش نیز زیبایی کتاب رو جلوه گر کرده هرچند امانت در متن رعایت نشده ولی کمک به فهم روانتر کرده و این مهارت مترجم در انتقال مفاهیم هس و بسیار ستودنی ایست. با سپاس از نویسنده و مترجم و عواملی که این موقعیت مطالعه رو برا ما فراهم کردن. خدایا شکرت
مشاهده همه نظرات 130

راهنمای مطالعه کتاب زمینی نو

برای دریافت کتاب زمینی نو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.