معرفی و دانلود کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند: اقدامی کوچک، نتیجه‌ای بزرگ در مسیر موفقیت

عکس جلد کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند: اقدامی کوچک، نتیجه‌ای بزرگ در مسیر موفقیت
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند: اقدامی کوچک، نتیجه‌ای بزرگ در مسیر موفقیت

مجید انصاری در کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند، معتقد است بشر با فراگرفتن قوانین طبیعت، شناخت و هماهنگی با آن‌ها می‌تواند از این قوانین به نفع خود بهره ببرد. این کتاب انگیزشی می‌کوشد نشان دهد که هیچ‌چیز در دنیا تصادفی نیست و انسان با تفکر، تلاش و یادگیری مهارت‌های بنیادین می‌تواند به هر آنچه که می‌خواهد برسد.

درباره‌ی کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند

انسان موجودی پیچیده با توانایی‌هایی خارق‌العاده است. از کودکی با تلاش و مداومت، مهارت‌های زیادی را فرامی‌گیرد و خود را از موجودی محدود، به فردی هوشمند و توانمند تبدیل می‌کند. گرچه این مسیری است که همه‌ی آدم‌ها طی می‌کنند، اما فقط عده‌ی کمی موفق می‌شوند به تمام پتانسیل و توانشان دست بیابند. درواقع بخش زیادی از ویژگی‌های انسان کشف‌ناشده و مخفی می‌ماند. اگر کسی بتواند به این بخش‌ها دست یابد، خود را بهتر خواهد شناخت و قطعاً در مسیر اهدافش موفق‌تر خواهد بود. بااین‌حال، شناختِ خود به‌هیچ‌وجه کار ساده‌ای نیست و نیاز به تفکر، تمرین و ممارست فراوانی دارد. کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند، نوشته‌ی مجید انصاری به همین موضوع می‌پردازد و می‌کوشد نشان دهد که چطور می‌توان به خودشناسی رسید و توان و پتانسیل واقعی خود را نشان داد.

مجید انصاری اعتقاد دارد انسان بخشی از طبیعت و قوانین آن را تشکیل می‌دهد. این بدان معناست که اگر ما طبیعت را بشناسیم، احتمالاً به درک بهتری از خود می‌رسیم. بنابراین، قدم اول در مسیر موفقیت، می‌تواند شناخت قوانین و اصول آن باشد. بر همین اساس، او فصل اول کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند، را به همین مسأله اختصاص داده است. در این بخش، او به چند قانون مهم طبیعت اشاره می‌کند و آن‌ها را به مخاطب معرفی می‌نماید. قوانینی همچون: قانون جبران، میانگین‌ها، دادن و دریافت کردن، عرضه و تقاضا، کارما، قطبیت، جذب، ارتعاش، نسبیت، کنش و واکنش، شکرگزاری و تغییر. از نظر انصاری، طبیعت ذاتاً پدیده‌ای خنثی و بی‌طرف است و بسته به نگرش ما می‌تواند سمت و سوی خود را تعیین نماید. یعنی اگر ما نگرش مثبتی در زندگی داشته باشیم و بتوانیم از این قوانین به درستی استفاده کنیم، می‌توانیم از طبیعت به نفع خود بهره ببریم.

نویسنده بعد از اینکه رابطه‌ی انسان و طبیعت را تشریح می‌کند به سراغ خود انسان می‌رود و سعی دارد جسم، ذهن و روح او را تشریح کند. او در فصول دیگر کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند، نحوه‌ی تقویت جسم و ذهن را شرح داده و می‌گوید که چطور می‌توان با شناخت و ارتقای هم‌زمان هر دوی آن‌ها، توانایی‌های خود را بهبود بخشید. همین‌طور در ادامه به تأثیر قدرت افکار در زندگی انسان پرداخته می‌شود و نویسنده نشان می‌دهد که ما چطور می‌توانیم با روش تفکرمان از دیگران متمایز شویم. عنوان کتاب هم به همین نکته اشاره دارد؛ اینکه ما همه از نیرویی به نام تفکر برخورداریم ولی همچنان آن را نمی‌شناسیم. کتاب حاضر سعی می‌کند ما را متوجه همین موضوع کند.

کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند را انتشارات طاهریان به چاپ رسانده است.

کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی برای یادگیری راه و رسم زندگی و ارتباط با دنیای درون هستید و می‌خواهید خود و توانایی‌هایتان را بهتر بشناسید، مطالعه‌ی کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند می‌خوانیم

دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم دنیای راز و رمزها است. دنیایی بسیار پیچیده که انسان با گذر زمان و بالا رفتن سطح هوشیاری خود، بخش‌هایی از این عالم هستی را کشف و آن را به خدمت خود در آورده است. انسان متفکر تنها فرمی از حیات است که به واسطه قدرت تفکر از سایر موجودات عالم هستی متمایز شده است و مانند سایر جانوران موجود در طبیعت، زندگی به دور از تمدن و تکنولوژی‌های کنونی را در زمان‌های بسیار دور تجربه کرده است. انسان‌ها چون مجهز به قدرت تفکر بودند و دارای میل به حفظ بقا، رفته‌رفته به این باور رسیدند که برای دستیابی به اهدف خود می‌بایست به یکدیگر کمک کنند و متوجه شدند که بدون کمک و یاری همدیگر، جان و نهایتاً بقایشان به خطر می‌افتد.

انسان همواره موجودی لذت‌جو بوده و در دریافت لذت حد و مرزی برای خود تعیین نکرده است. هر فردی متناسب با آنچه که برای خود جذاب و لذتبخش می‌دانست مشغول به فعالیت شد و هر کسی در مسیری متفاوت با سایر افراد گام نهاد و به تلاش و کوشش پرداخت. حفظ بقای انسان در گرو کنار هم بودن و کمک به یکدیگر بوده، لذا رشد تدریجی انسان در سایه کمک به هم‌نوع و تشکیل گروه‌های کاری متناسب با نیازهای خود شکل گرفت. انسان‌ها با ارائه خدماتی که در آن توانمند بودند، در رفع نیاز همدیگر همت گماردند. گروهی به ساخت ابزار شکار پرداختند و با هدف کمک و همکاری آن را در اختیار شکارچیان قرار دادند. در مقابل از شکارچی و حیوان شکار شده به خاطر خدماتشان بهره‌مند شدند. با این سبک جدید زندگی، داد و ستد و معاملات در زندگی انسان‌ها شکل گرفت و در کنار هم بودن به واسطه این همکاری‌ها معنادار شد.

فهرست مطالب کتاب

درباره کتاب
مقدمه
انسان و طبیعت
انسان و جریان انرژی
انسان متشکل از جسم و ذهن و روح
تقویت جسم و ذهن
انسان و قدرت افکار
انسان و دستیابی به هدف
ارتباطات و اقدامات مؤثر و سرنوشت‌ساز
انسان کاوشگر اما سرگردان
دارایی‌های ما دیده نمی‌شوند
انسان و کسب و کار
انسان و راز شاد زیستن
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند: اقدامی کوچک، نتیجه‌ای بزرگ در مسیر موفقیت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-284-269-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند

برای دریافت کتاب انسان در آرزوی آنچه دارد و نمی‌داند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.