معرفی و دانلود کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی

عکس جلد کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی
قیمت:
۵۴۵۰۰ ۲۷,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی

کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی را لیلا آسایش، معصوم کارکن، عباس شعبانی و حجت کارکن به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. آن‌ها در این کتاب از اهمیت حرکات کششی و انعطاف پذیری سخن می‌گویند و تمرینات مربوط به آن‌ها، مزایا و معایبشان را شرح می‌دهند.

درباره کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که ورزش می‌تواند بر سلامتی فرد، شادابی، پیشگیری از بیماری‌های مختلف، رفع ناهنجاری‌های فیزیکی و افزایش سن تأثیر بگذارد. ورزش همچنین بر مناطق مختلفی از مغز اثر گذاشته و میزان فشار روانی، استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد. اما برای رسیدن به این تأثیرات و نتایج، می‌بایست در تمرینات ورزشی اصول علمی مربوط به آن‌ها رعایت شود. یکی از این اصول بسیار مهم اجرای حرکات کششی به صورت صحیح است. انجام تمرینات کششی دامنه‌ی حرکتی ورزشکاران را افزایش می‌دهد. ورزشکاران از حرکات کششی غالباً قبل از تمرین، برای گرم کردن و آماده کردن دستگاه عصبی و عضلانی استفاده می‌کنند. همه‌ی موارد مذکور، لیلا آسایش، معصوم کارکن، عباس شعبانی و حجت کارکن را بر آن داشت که کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی را تألیف نمایند. کتاب حاوی تصاویری است که انجام صحیح تمرینات را برای شما راحت‌تر می‌کند.

کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی در پنج فصل و با این عناوین تهیه و تدوین شده است: مبانی و اصول انعطاف پذیری، انواع سبک‌های انعطاف پذیری، حرکات کششی عضلات مهم بدن، آموزش حرکات کششی و قدرتی عضلات و حرکات کششی در ورزش یوگا. انتشارات حتمی ناشر برتر کتاب‌های حوزه‌ی علوم ورزشی، این کتاب را به چاپ رسانده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از ۲۰ مگابایت است. لذا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به مربیان ورزشی، دانشجویان رشته‌ی تربیت بدنی و همه‌ی علاقمندان به ورزش توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی می‌خوانیم

هرگونه ورزش یا برنامه روزانه بدنسازی عضلات پای شما را محکم‌تر و نیرومندتر می‌کند. به‌طور مثال، دویدن، یک استحکام تدریجی در زردپی عضلات پشت پای شما ایجاد می‌کند. همان‌طور که به‌تدریج برای سهولت دویدن طول مدت استراحت زردپی کاهش می‌یابد، طول قدم‌های بلند نیز کوتاه می‌شوند. دونده‌های دارای کلاس جهانی را نگاه کنید و توجه کنید که چگونه پاهایشان به‌راحتی کشش پیدا می‌کند و زمین را می‌پوشاند. اگر شما اجازه دهید زردپی‌ها سفت شوند، قدم‌های بلند و راحت، کوتاه و ناراحت می‌شوند. شما چه اهل دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، یا کوهنوردی باشید، چه فقط تمام روز را یک جا بنشینید، ملزم هستید یک کشش را در چند نقطه زردپی‌تان تجربه کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مبانی و اصول انعطاف پذیری
فصل دوم: انواع سبک‌های انعطاف پذیری
فصل سوم: حرکات کششی عضلات مهم بدن
فصل چهارم: آموزش حرکات کششی و قدرتی عضلات
فصل پنجم: حرکات کششی در ورزش یوگا
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-6904-48-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۴۵۰۰ ۲۷,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی

برای دریافت کتاب انعطاف پذیری و حرکات کششی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.