معرفی و دانلود کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری

عکس جلد کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری

کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری نوشته‌ی هایده ووسکه، اثری موثر و کامل برای آموزش این زبان به دانش‌آموزان کم‌توان هوشی یا دارای مشکلات یادگیری است.

برای آموزش زبان انگلیسی به دانش‌آموزان دارای مشکلات یادگیری، نباید تنها به ساده کردن مطالب اکتفا کرد، بلکه به منظور اثربخشی آموزش، ایجاد انگیزه و ارتباط موثر با زبان انگلیسی در این دانش‌آموزان، شیوه آموزش باید تغییر کند و اساساً به شکل دیگری انجام شود.

شروع آموزش به این دانش‌آموزان باید متناسب با سطح و بهره هوشی، هیجانی و توانایی آن‌ها باشد. اگر معلم زبان انگلیسی بتواند با دنیا، توانایی‌ها، عواطف و علایق دانش‌آموزان ارتباط برقرار کند، در اکثر دانش‌آموزان تغییر ایجاد می‌شود و دانش‌آموزان بدون انگیزه و بی‌علاقه به درس، به دانش‌آموزانی شاد و مشتاق به یادگیری تبدیل می‌شوند. مهم‌ترین هدف کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش‌آموزان دارای مشکلات یادگیری (English Special) ایجاد و رسیدن به این تغییرات است.

اثربخشی یادگیری زبان انگلیسی در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نیازمند الگوهایی صحیح و علمی در این زمینه است. به همین دلیل متناسب‌سازی زبانی و فرهنگی دو فاکتوری بودند که برای استفاده و کاربردی بودن محتوای کتاب انگلیسی ویژه بسیار حائز اهمیت بودند و در اصل قرار گرفتند. از طرفی باید ویژگی‌های زبان مادری یعنی زبان فارسی برای دانش‌آموزان ایرانی مدنظر قرار می‌گرفت و از طرفی دیگر، نکات فرهنگی متناسب‌سازی می‌شد. به این ترتیب، مترجمان بخش‌هایی از کتاب را حذف و مواردی نیز متناظر با فرهنگ و زبان بومی اضافه کردند.

کتاب انگلیسی ویژه در برلین آلمان و به عنوان منبع درس زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان آلمانی ‌زبان تهیه شده است. هایده ووسکه (Heide Wöske) محتوای این کتاب را در مقایسه با مطالب آموزشی دانش‌آموزان معمولی، در سطح زبانی ساده‌تری به رشته تحریر درآورده است.

الزامی برای رعایت ترتیب در آموزش درس‌ها نیست، به دلیل اینکه درس‌ها از آسان به سخت ترتیب‌بندی نشده‌اند. بعضی از ساختارهای دستوری در ارتباط با مفاهیمی ویژه و در تمرین‌های متفاوت استفاده شده است، ولی دستور زبان به صورت مستقیم آموزش داده نشده است. این کتاب به گونه‌ای تدوین شده است که معلم یا فرد آموزش‌دهنده می‌تواند ترتیب درس‌ها را رعایت نکند و به روش‌های مختلفی آموزش دهد، همچنین ‌از این کتاب می‌توان در کنار کتاب‌های آموزشی دیگر نیز استفاده کرد.

کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش‌آموزان دارای مشکلات یادگیری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا نهم (دورۀ اول متوسطه) که دارای مشکلات یادگیری هستند، دانش‌آموزانی که آسیب بینایی، شنیداری، حرکتی، عقب‌ماندگی‌های ذهنی و مشکلات روحی یا روانی و یا دانش‌آموزانی که به طور کل اختلالی در یادگیری دارند، تهیه شده است و کتابی کاربردی و سودمند خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

سخن نخست
مقدمه
درس اول: آرزوهای من
درس دوم: مشکلات من
درس سوم: سرگرمی‌ها: ورزش، موسیقی، افراد مشهور (ستاره‌ها)
درس چهارم: لباس ورزشی
درس پنجم: بهداشت فردی
درس ششم: چه دنیای شگفت‌انگیزی!
درس هفتم: روز شکرگزاری
درس هشتم: پوکوهانتس
درس نهم: گم‌شده در نیویورک
درس دهم: در فرودگاه/ هواپیما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری
نویسنده
مترجمشیرین صالحی، احمد رمضانی
ناشر چاپینشر بوی کاغذ
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات142
زبانفارسی
شابک978-622-6070-13-3
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری

برای دریافت کتاب انگلیسی ویژه: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.