معرفی و دانلود کتاب تو مامان من هستی؟

عکس جلد کتاب تو مامان من هستی؟
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو مامان من هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو مامان من هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو مامان من هستی؟

کتاب تو مامان من هستی؟ به قلم فیلیپ. دی. ایستمن، ماجرای جوجه‌ کوچولویی است که بعد از اینکه به دنیا می‌آید به دنبال مادرش می‌گردد، چون که مادرش قبل از اینکه او از تخم بیرون بیاید، برای پیدا کردن غذای جوجه‌هایش از لانه پرواز کرده است.

موضوع کتاب تو مامان من هستی؟ (Are you my mother) چیست:

مامان پرنده روی تخم‌ها نشسته بود. یکی از تخم‌ها شروع کرد به بالا و پایین پریدن. مامان پرنده با خودش گفت: «آخ جون آخ جون، جوجه‌ام داره به دنیا می‌آید! ممکنه گرسنه‌اش باشه.» پرنده گفت: «باید برم یه چیزی برای جوجه‌ام پیدا کنم تا
بخوره، بعد زود برمی‌گردم.» پرنده پرواز کرد و رفت. جوجه کوچولو از تخم بیرون آمد و از خودش پرسید: مامان من کجاست؟ و دنبال مادرش گشت، او شروع به راه رفتن کرد و در راه از گربه، مرغ، سگ، هواپیما و... می‌پرسید که تو مامان من هستی؟

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های دارکوب:

مجموعه دارکوب دربردارندۀ کلکسیونی از کتاب‌های داستانی آموزنده است که توسط واحد کتاب کودک و نوجوان نشر بوکا منتشر شده است. این مجموعه برای گروه سنی ب (سال‌های آغازین دبستان) و گروه سنی ج (سال‌های پایانی دبستان) به رشته تحریر درآمده است.

کتاب تو مامان من هستی؟ مناسب چه کسانی است؟

فیلیپ. دی. ایستمن (P. D. Eastman) داستان شیرین و خواندنی «تو مامان من هستی؟» را به همراه تصویرگری‌های چشم‌نواز و جذاب برای کودکان دبستانی تالیف کرده است. این اثر از مجموعه کتاب‌های آموزشی کمیسیون محیط زیست اروپا است که مفاهیم حفاظت از محیط زیست‌ را در قالب داستانی ساده و دوست‌داشتنی به کودکان آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب تو مامان من هستی؟ می‌خوانیم:

گربه کوچولو مادرش نبود. مرغ هم مادرش نبود. سگ هم مادرش نبود. برای همین پرنده کوچولو به راهش ادامه داد. این بار او به یک گاو رسید. او از گاو پرسید: «تو مامان من هستی؟» گاو جواب داد: «چطور من می‌تونم مامان تو باشم؟ من یک گاو هستم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو مامان من هستی؟
نویسنده
مترجماحمد رمضانی
ناشر چاپینشر بوی کاغذ
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-96818-8-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو مامان من هستی؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تو مامان من هستی؟

برای دریافت کتاب تو مامان من هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.