معرفی و دانلود کتاب کی با من بازی می‌کنه؟

عکس جلد کتاب کی با من بازی می‌کنه؟
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کی با من بازی می‌کنه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کی با من بازی می‌کنه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کی با من بازی می‌کنه؟

کتاب کی با من بازی می‌کنه؟ به قلم میشل کاکسن، ماجرای جالب بچه گربه‌ای به نام تپلک و پسر بچه‌ای به نام پویا است که با وجود اینکه کلی اسباب‌بازی دارند، اما هیچکدام هم‌بازی و دوستی ندارند تا با آن‌ها بازی کند.

موضوع کتاب کی با من بازی می‌کنه؟ (?Who will play with me) چیست؟

تپلک بچه گربه‌ای با خانه‌ای گرم و نرم و پر از اسباب‌بازی بود که خیلی دوست داشت؛ اما تنها بود و کسی با او بازی نمی‌کرد. پویا هم پسربچه‌ای بود که کتاب، اسباب‌بازی و دوست‌های زیادی داشت؛ اما او هم تنها بود و کسی با او بازی نمی‌کرد. او از مادرش پرسید: با من بازی می‌کنی؟ مادرش گفت: حالا نه. خیلی کار دارم، برو بیرون بازی کن، تپلک و پویا برای پیدا کردن هم‌بازی از خانه خارج می‌شوند که این موضوع ماجرای زیبا و جذاب ادامه‌ی کتاب را شکل می‌دهد که پایان خوب و خوشی دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های دارکوب:

مجموعه کتاب‌های دارکوب که توسط واحد کتاب کودک و نوجوان نشر بوکا منتشر شده است، برای گروه سنی الف (پیش از دبستان) و گروه سنی ب (سال‌های آغازین دبستان) و گروه سنی ج (سال‌های پایانی دبستان) به رشته تحریر درآمده است.

کتاب کی با من بازی می‌کنه؟ مناسب چه کسانی است؟

میشل کاکسن (Michele Coxon) داستان دلنشین این کتاب را برای کودکان 3 تا 7 سال تالیف کرده است. این داستان با بیانی ساده و کودکانه همراه با تصویرگری‌های جذاب به کودکان می‌آموزد که برای بازی کردن فقط داشتن اسباب‌بازی کافی نیست، بلکه پیدا کردن هم‌بازی و دوست خوب بسیار مهم‌تراست و اگر دوست خوبی پیدا کنند می‌توانند اسباب‌بازی‌هایشان را با هم شریک شوند و با همدیگر بازی کنند.

در بخشی از کتاب کی با من بازی می‌کنه؟ می‌خوانیم:

تپلک به پرنده‌ها گفت: ((بیایید با هم بازی کنیم!))، پرنده‌ها جیک جیک کردن و گفتند: ((نه، نمی‌توانیم)) و پرواز کردند و رفتند. پویا به قورباغه گفت: ((بیا با هم بازی کنیم))، قورباغه قور قور کرد و گفت: ((نه، دارم دنبال غذا می‌گردم.))

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کی با من بازی می‌کنه؟
نویسنده
مترجماحمد رمضانی
ناشر چاپینشر بوی کاغذ
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-95265-5-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کی با من بازی می‌کنه؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کی با من بازی می‌کنه؟

برای دریافت کتاب کی با من بازی می‌کنه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.