معرفی و دانلود کتاب او (زن) - جلد 1

عکس جلد کتاب او (زن) - جلد 1
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب او (زن) - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب او (زن) - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب او (زن) - جلد 1

کتاب او (زن) - جلد 1 با زبانی خیال‌انگیز در نکوداشت زنانی نوشته شده که زیبایی را در قلبشان حس می‌کنند و به خود عشق می‌ورزند. پیر الکس جنتی، به‌عنوان یک مرد، از زنان می‌خواهد بی‌بهانه خود را دوست بدارند و مردان را به درک جایگاه والای زنی که حقیقتاً عاشقش هستند، فرامی‌خواند. این مجموعه یکی از جلدهای سه‌گانه‌ی شاعر است که با استقبال بسیار مخاطبان مواجه شده.

درباره‌ی کتاب او (زن) - جلد 1

عشق احساسی‌ست که هر انسانی در طول زندگی شایستگی تجربه‌ کردن آن را دارد. از سویی تبلور احساسات پرشور در زنان، گاهی سبب فداکاری بیش از حد و درنتیجه نادیده گرفتن کامل نیازهای خود می‌شود. به‌ویژه، این مسئله در ارتباطات عاشقانه‌‌ی آن‌ها نمود بارزی دارد. در کتاب او (زن) - جلد 1 (Her) پیر الکس جنتی (Pierre Alex Jeanty) زنان را به بازیابی خویشتنِ خویش و یافتن گوهر درونی‌شان دعوت می‌کند. او با اشعاری ساده، کوتاه و لطیف همچون کسی که به ذهنیات زنان راه یافته باشد، حالات روحی و فکری آن‌ها را به تصویر می‌کشد و در فرازهایی از شعرش زنان را به رها کردن تجربیات تلخ گذشته فرامی‌خواند.

درونمایه‌ی این کتاب بیانگر دیدگاه خاص شاعر نسبت به مواجهه‌ی مردان با زنان و بالعکس است. درواقع زنان زیادی هستند که وقتی از سوی مردی مورد ابراز عشق قرار می‌گیرند، هستی خود را تماماً در او می‌یابند و تنها به این بهانه قابلیت‌های درونی را به‌کلی فراموش می‌کنند و به سوژه‌ای برای مورد دوست داشتن واقع شدن تبدیل می‌شوند. در چنین شرایطی اگر به‌هردلیل درعشق دچار شکست شوند، انگار دیگر آن ویژگی‌های خوبی که از زبان مرد محبوبشان می‌شنیدند، با آن‌ها نسبتی ندارد. این مسئله از حس ناامنی و باور نداشتن به خود ناشی می‌شود.

در این مجموعه اغلب اشعار مضمونی عاشقانه دارند، اما در عین حال بیانگر نکات ظریفی هستند که به اهمیت نقش زنان و بار عاطفی حضور آنها در جامعه اشاره می‌کند. این مجموعه، جلد اول از سه‌گانه‌ی پیر الکس جنتی با موضوع زن و مرد است که با ترجمه‌ی نهال سهیلی فر از سوی انتشارات مجید در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب او (زن) - جلد 1 مناسب چه کسانی است؟

اگر زن هستید یا دوست دارید کتابی با بیانی ستایش‌آمیز درباره‌ی زنانگی بخوانید، این کتاب را ورق بزنید و وارد جهانی با حساسیت‌های شاعرانه شوید.

با پیر الکس جنتی بیشتر آشنا شویم

پیر الکس جنتی، که بیشتر به خاطر پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی‌اش «او (زن) جلد 1» و «او (زن) - جلد 2» شناخته می‌شود، نویسنده، ناشر و کارآفرین آمریکایی‌ست. سفر نویسندگی پیر زمانی آغاز شد که پس از مرگ دوستان دوران کودکی‌اش شروع به نوشتن شعرهایی کرد و رفته‌رفته به مضامین عاشقانه علاقمند شد. او پس از ترک شغل تمام‌وقت خود در سال 2014، اولین اثر خود را تحت عنوان «Unspoken Feelings of a Gentlema» منتشر کرد که به سرعت به موفقیت رسید. از آن زمان، تمرکز پیر الکس جینتی در به اشتراک گذاشتن شاعرانه‌ی سفر عشقی خود و درس‌هایی از گذشته‌اش است، با این امید که مردان را ترغیب کند تا بهتر رفتار کنند و صدای امیدی برای زنانی باشند که ایمان خود را به مردان خوب از دست داده‌اند.

در بخشی از کتاب او (زن) - جلد 1 می‌خوانیم

برای دل یه‌زن
هیچ سمی قوی‌تر از
حرف‌های شیرین یه‌مرد
و کارهای تلخش نیست.

همین باعث می‌شه خیلی از زن‌ها
احساس تلخ و شیرینی نسبت به‌عشق داشته باشن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب او (زن) - جلد 1
نویسنده
مترجمنهال سهیلی فر
ناشر چاپیانتشارات مجید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-964-453-169-9
موضوع کتابکتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب او (زن) - جلد 1

مرضیه نیک فطرت
۱۴۰۱/۱۰/۳
اصلا خوب نیست عنوان کتاب با متن کتاب خیلی فرق داره توضیحات کتاب و اسم کتاب این توقع رو داری که با یک کتاب عالی و پر محتوا روبرو بشی اما افتضاح هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب او (زن) - جلد 1

برای دریافت کتاب او (زن) - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.