معرفی و دانلود کتاب او (زن) - جلد 2

عکس جلد کتاب او (زن) - جلد 2
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب او (زن) - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب او (زن) - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب او (زن) - جلد 2

کتاب او (زن) - جلد 2، یک مجموعه‌شعر دیگر از سه‌گانه‌ی عاشقانه‌ی پیر الکس جنتی است که در نکوداشت زنان و جهان زلالشان نوشته شده است. شاعر در این مجموعه از زنان می‌خواهد خود را بیشتر گرامی بدارند، زیبایی را در درونشان احساس کنند و باور کنند لایق عشق بی‌نهایت یک مرد واقعی هستند.

درباره‌ی کتاب او (زن) - جلد 2

عشق موهبتی‌ست که زنان خودساخته‌تر، آن را بهتر می‌شناسند و بیشتر برای یافتنش تلاش می‌کنند. تعاریف مختلفی از عشق میان یک زن و مرد وجود دارد، اما شاعر این مجموعه معتقد است حقیقی‌ترین عشق هرگز باری به دوش ما نخواهد گذاشت، بلکه تکیه‌گاهی خواهد بود برای تجربه‌ای بی‌نهایت. در کتاب او (زن) - جلد 2 (Her) ، پیر الکس جنتی (Pierre Alex Jeanty) با اشعاری ساده، کوتاه و لطیف به استقبال عواطف و احساسات زنانه می‌رود و آن‌ها را گرامی می‌دارد. از جذابیت‌های این اثر زاویه‌دید شاعر به‌عنوان یک مرد و راه یافتن به زوایای پنهان ذهن زنان و غم و شادی‌های آنها در عشق است. البته شاعر تنها به بیان عواطف زنان اکتفا نکرده و سعی داشته زنان را مورد خطاب قرار دهد و از آن‌ها بخواهد نسبت به احساسات خود بازاندیشی کنند و جایگاه حقیقی خود را در جهان بی‌کران عشق بیابند.

در این مجموعه اغلب اشعار مضمونی عاشقانه دارند، اما خواندن آن شبیه شنیدن جملات دل‌نشین و مثبتی‌ست که ممکن است از یک روان‌شناس بشنویم. پیر الکس جنتی از سویی زنان را به خودباوری دعوت می‌کند و از سوی دیگر درباره‌ی اهمیت جایگاه آنها به عنوان موجودی فرشته‌خو و دارای عواطف رقیق سخن می‌گوید. او خود را شاعر بزرگی نمی‌داند اما خوب نظاره کردن را از دلایل موفقیت آثار خود برمی‌شمارد. این مجموعه، جلد اول از سه‌گانه‌ی پیر الکس جنتی با محوریت زنان است که با ترجمه‌ی نهال سهیلی فر از سوی انتشارات مجید در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب او (زن) - جلد 2 مناسب چه کسانی است؟

اگر زن هستید یا دوست دارید کتابی با بیانی ستایش‌آمیز درباره‌ی زنانگی بخوانید، این کتاب را ورق بزنید و وارد جهانی با حساسیت‌های شاعرانه شوید.

با پیر الکس جنتی بیشتر آشنا شویم

پیر الکس جنتی، که بیشتر به خاطر پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی‌اش «او (زن) جلد 1» و «او (زن) - جلد 2» شناخته می‌شود، نویسنده، ناشر و کارآفرین آمریکایی‌ست. سفر نویسندگی پیر زمانی آغاز شد که پس از مرگ دوستان دوران کودکی‌اش شروع به نوشتن شعرهایی کرد و رفته‌رفته به مضامین عاشقانه علاقمند شد. او پس از ترک شغل تمام‌وقت خود در سال 2014، اولین اثرش را تحت عنوان «Unspoken Feelings of a Gentlema» منتشر کرد که به سرعت به موفقیت رسید. از آن زمان، تمرکز پیر الکس جینتی در به اشتراک گذاشتن شاعرانه‌ی سفر عشقی خود و درس‌هایی از گذشته‌اش است، با این امید که مردان را ترغیب کند تا بهتر رفتار کنند و صدای امیدی برای زنانی باشند که ایمان خود را به مردان خوب از دست داده‌اند.

در بخشی از کتاب او (زن) - جلد 2 می‌خوانیم

عشق گاهی
کبودی‌هایی از خودش به‌جا می‌ذاره.
باعث خون‌ریزی می‌شه
و توی جاهایی از آدم که به‌چشم دیده نمی‌شه
آسیب‌هایی وارد می‌کنه.
ولی؛
نه مثه زخم گلوله‌س،
نه اون‌قدر عمیق می‌بره که به‌روح برسه
وقتی دلت داره تا سرحد مرگ خون‌ریزی می‌کنه
عشق هیچ‌وقت وانمی‌ایسته و بِروبِر تماشا کنه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب او (زن) - جلد 2
نویسنده
مترجمنهال سهیلی فر
ناشر چاپیانتشارات مجید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-964-453-170-5
موضوع کتابکتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب او (زن) - جلد 2

niloofar-1401
۱۴۰۱/۹/۱۵
آقای شاعر دنیای زنان را به‌خوبی می‌شناسد. بعید نیست متولد آذر باشد!
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب او (زن) - جلد 2

برای دریافت کتاب او (زن) - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.