معرفی و دانلود کتاب اولویت برتر: بهره گیری از محتوا برای تاثیرگذاری و تعامل با مخاطبان

عکس جلد کتاب اولویت برتر: بهره گیری از محتوا برای تاثیرگذاری و تعامل با مخاطبان
قیمت:
۶۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولویت برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولویت برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولویت برتر: بهره گیری از محتوا برای تاثیرگذاری و تعامل با مخاطبان

اگر شیفته‌ی بازاریابی مدرن هستید و پرسش‌های زیادی در این زمینه دارید، جان مایکل هال، در کتاب اولویت برتر به بسیاری از سؤالات شما پاسخ می‌دهد؛ این‌که وجوه مشترک کسب‌و‌کارها و رهبران موفق چیست، از چه راهی می‌توان چنان اعتمادی را جذب کرد که مردم در بزنگاه‌های مهم، نام شما را به خاطر بیاورند، ایجاد عادات و استراتژی‌های خاص بر مشتریان چه تأثیری دارد و اصلاً چطور می‌توان به نامی ماندگار در یک بازار خاص تبدیل شد؟

درباره‌ی کتاب اولویت برتر

خواه شما یک کارشناس بازاریابی ساده باشید که با مشتریان بالقوه سروکار دارد، یک مدیرعامل که به‌دنبال شهرت برند خود است، و یا یک تولیدکننده‌ی نوپا که به دنبال ایجاد تقاضا بین مشتریان است، همگی نیاز دارید که در ذهن مشتریانتان هایلایت شوید. این برجسته و متمایز شدن، احتمال تماس آن‌ها با شما در زمان نیاز را افزایش می‌دهد و از بهترین راه‌های افزایش درآمد و رشد است. جان مایکل هال (John Michael Hall) در این راهنمای گام‌به‌گام، به شما نحوه‌ی برجسته شدن در میان میلیون‌ها عرضه‌کننده را نشان می‌دهد؛ این‌که چگونه از محتوا استفاده کنید تا برند خود را در کانون توجه تصمیم‌گیرندگان مهم نگه دارید.

معرفی و دانلود کتاب اولویت برتر

با خواندن کتاب اولویت برتر، بهره‌گیری از محتوا برای تأثیرگذاری و تعامل با مخاطبان (Top of Mind) درمی‌یابید که نیازها و انتظارات مصرف‌کننده چگونه تغییر کرده است و این تغییرات برای شما چه سود و زیان‌هایی دارد، چگونه یک برند مفید، معتبر و باثبات بسازید تا به همان اندازه که به شما سود مالی می‌رساند، برای مشتریانتان نیز مفید باشد، و روش‌های اثبات‌شده برای استفاده از محتوای دیجیتال که منجر به ایجاد اعتماد واقعی و پایدار می‌شوند، کدام‌اند. جان هال به شما می‌گوید که تجارت هرگز «فقط» تجارت نیست، بلکه همیشه وابسته به روابط انسانی بوده است. وقتی به‌عنوان یک شریک ارزشمند و قابل‌اعتماد به شما نگاه می‌کنند، فرصت‌ها برایتان بی‌پایان می‌شوند و استفاده از محتوا، یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد و توسعه‌ی این روابط انسانی است. اولویت برتر به شما می‌آموزد که بازاریابی بر پایه‌ی محتوا چارچوب‌ها را تغییر می‌دهد.

کتاب اولویت برتر شامل ده فصل است که به مواردی چون ایجاد روابط با کمک سایر افراد، ثبات و افزایش شناخت، نشر پیام شخصی از طریق محتوا، قانون طلایی ارتباطات و ... می‌پردازد. جان هال در پایان کتاب تألیفی خود، منابع مرتبطی را نیز برای مطالعه‌ی بیشتر به خوانندگان خود معرفی کرده است.

کتاب اولویت برتر را دکتر امیر علم‌بیگی، دکتر الهام فهام و رومینا امیری به فارسی برگردانده‌اند. انتشارات ادیبان روز نیز آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب اولویت برتر

  • جان نکته‌ی بسیار مهمی را یادآوری کرده است. هرکسی که به برقراری ارتباط مؤثر از طریق محتوا علاقه‌مند است، بهتر است رویکرد مخاطب‌محور این کتاب را بپذیرد. (Eric Hellweg, managing director at Harvard Business Review)
  • کتاب اولویت برتر یک ابزار مهم و ارزشمند است تا ارتباطات خود را در دنیای پر سروصدا و رقابتی ایجاد کنید. همین حالا بخریدش و محتوای مخصوص به خودتان را عرضه کنید. (Jeff Hoffman, cofounder of Priceline and ColorJar)
  • جان آخرین مانع نامرئی میان مدیران و بازاریابی محتوایی را هم از بین برد. ما می‌دانیم که تجارت در گرو ایجاد روابط است، و زمان آن رسیده که این واقعیت را که محتوای مناسب در مکان و زمان مناسب می‌تواند این روابط را ایجاد کند، بپذیریم. (Evan Greene, CMO of The Recording Academy (The GRAMMYs))
  • یک مطالعه‌ی ضروری برای هر حرفه یا شرکتی که به‌دنبال ایجاد نفوذ برای صنعت خود است. (Forbes)

کتاب اولویت برتر برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به کلیه‌ی فعالین حوزه‌ی بازاریابی و مدیران تجاری توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب اولویت برتر: بهره گیری از محتوا برای تاثیرگذاری و تعامل با مخاطبان می‌خوانیم

آنچه مصرف‌کنندگان در برندهای معتبر جستجو می‌کنند

تا همین چندی پیش شرکت من، شرکتی بانفوذ و تأثیرگذار محسوب نمی‌شد و واقعاً سری در سرها نداشت و یک استارتاپ نوپایی محسوب می‌شد. روزهای اول را در بی‏‌خوابی به‌علت هیجان و ناامیدی سپری می‌کردم. به‌عنوان یک کارآفرین نوپا، به یاد دارم این شدت از هیجانات مرا محاصره کرده بود و قدرت راحت فکر کردن را سلب می‌کرد. وقتی به گذشته فکر می‏‌کنم، ترکیبی از هر دو یعنی تهدیدهای فراوان و پرسش‌های بی‌جواب و بارقه‌های امید برایم وجود داشت.

ما در تلاش بودیم که کارها را در قالب یک شرکت عملیاتی کنیم. در آن زمان نه‌تنها به شرکت بلکه به خودم و توانایی‏‌هایم نیز شک داشتم و به خاطر داشتن این تفکر در یک برهه‌ی زمانی الآن به خودم نمره‌ی خوبی نمی‌دهم.

دریکی از اولین کنفرانس‏‌هایم در یک جلسه‌ی شبکه‌سازی شرکت کردم. هیچ‏‌کس را در آنجا نمی‏‌شناختم. علی‌رغم داشتن سوابق و تجربه‌ی خود در فروش که دارایی حقیقی‏‌ام محسوب می‌شد، با این حال، فکر می‏‌کردم کماکان در راه موفقیت و ارائه‌ی برخی راه‌‏حل‏‌ها اشتباهات مهلکی انجام داده و متضرر شده‌ام. بدی داستان اینجا بود که کاملاً منفعل بودم و حرکتی هم نمی‌کردم. به معنای واقعی کلمه به ایستایی محض رسیده بودم، نه فقط برای یک یا دو نفر بلکه برای همه. نمی‌‏توانستم برای زندگی‌ام کاری کنم. حس عدم توانایی برخورد با افراد برایم غافلگیرکننده بود.

ناگهان، همان احساس شکست را که ممکن است شما نیز تجربه کرده باشید احساس کردم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: بدانید و آگاه باشید که مشتریان شما به‌طور پیوسته در حال تغییر هستند!
فصل دوم: آنچه مصرف‌کنندگان در برندهای معتبر جستجو می‌کنند
فصل سوم: ایجاد روابط با کمک سایر افراد
فصل چهارم: شفاف باشید و دوست‌داشتنی
فصل پنجم: ثبات و افزایش شناخت
فصل ششم: نشر پیام شخصی از طریق محتوا
فصل هفتم: داستان سفر من
فصل هشتم: قانون طلایی ارتباطات
فصل نهم: فراتر از بخش بازاریابی
فصل دهم: استقرار تمام مراحل سفر مصرف‌کننده از طریق به‌اشتراک‌گذاری راهبردی
منابعی برای مطالعه‌ی بیشتر
منابع مورداستفاده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولویت برتر: بهره گیری از محتوا برای تاثیرگذاری و تعامل با مخاطبان
نویسنده
مترجمامیر علم بیگی، الهام فهام، رومینا امیری
ناشر چاپیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات242
زبانفارسی
شابک978-622-7592-43-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اولویت برتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اولویت برتر

برای دریافت کتاب اولویت برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.