معرفی و دانلود کتاب اگر همه این را بگویند؟

عکس جلد کتاب اگر همه این را بگویند؟
قیمت:
18900 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر همه این را بگویند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر همه این را بگویند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر همه این را بگویند؟

در کتاب اگر همه این را بگویند؟ نوشته‌ی الن جاورنیک، داستان دختربچه‌ای را می‌خوانید که نسبت به همه بی‌رحم و بی‌تفاوت است. او فکر می‌کند در قبال احساسات دیگران هیچ وظیفه‌ای ندارد و تابه‌حال به این فکر نکرده که اگر همه‌ی مردم تصمیم بگیرند نسبت به هم مهربان نباشند، دنیا چطور جایی می‌شود؟ این کتاب که از جمله پرفروش‌ترین آثار کودک است، به کودکان می‌آموزد نسبت به عواطف دیگران مسئولیت‌پذیر باشند.

درباره‌ی کتاب اگر همه این را بگویند؟

ممکن است بعضی وقت‌ها حوصله نداشته باشیم درخواست دیگران را قبول کنیم، مثلا دلمان نخواهد به دوستمان در انجام تکالیفش کمک کنیم، یا آخر هفته در کارهای خانه همکاری داشته باشیم. اما اگر همیشه به درخواست‌های دیگران پاسخ منفی بدهیم، دنیا را تبدیل به جای ترسناکی می‌کنیم. در کتاب اگر همه این را بگویند؟ «?What If Everybody Said That»، نوشته‌ی الن جاورنیک (Ellen Javernick) با شخصیتی آشنا می‌شوید که دوست ندارد به دوستانش محبت کند. او حتی حق طبیعی دیگران را با گذاشتن قانون‌های غیر عادلانه سلب کرده و آن‌ها را مورد تمسخر قرار می‌دهد. در طول داستان افراد مختلفی به او هشدار می‌دهند: «فکر کن چه اتفاقی می‌افتد اگر همه این را بگویند؟»؛ جمله‌ای که می‌تواند تلنگری برای این شخصیت باشد. باید دید سرانجام او خواهد توانست تغییری در رفتارش ایجاد کند یا همچنان به دلسرد کردن دیگران ادامه خواهد داد.

این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد پیش از آنکه سخن بگویند، خوب درباره‌ی عواقب آن فکر کنند. چند دسته‌ای شدن کودکان در محیط مدرسه اغلب سبب می‌شود برخی کودکان به رفتارهای تهاجمی روی بیاورند و برای جلب توجه یا سرگرمی به تخریب و تمسخر هم‌کلاسی‌هایی که کم‌حرف‌تر و خجالتی‌تر هستند بپردازند یا حتی آن‌ها را تهدید کنند. در چینن شرایطی نقش معلم و والدین در اصلاح رفتار غلط کودک اهمیت بسیاری دارد.

کودک باید بداند رفتارهای این چنینی می‌تواند توجه دیگران را جلب کند، اما این فقط یک توجه منفی است که در بلندمدت باعث می‌شود فرد از سوی گروه دوستانش طرد شود. در حالی که صفاتی چون مهربانی، گذشت و درک دیگران توجه مثبت دیگران را به ما معطوف می‌کند که حسی پایدار و سازنده باشد. این کتاب با تصویرگری کالن مدن و ترجمه‌ی لیلا کاشانی وحید از سوی نشر مهرسا منتشر شده است و در کنار دو کتاب کتاب «اگر همه اینطور فکر کنند» و «اگر همه این کار را کنند»، کودکان را به مهربانی و مثبت‌اندیشی دعوت می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب اگر همه این را بگویند؟

  • این کتابی عالی برای آشنا کردن خوانندگان کوچک با مفاهیم مهربانی، قدرت کلام و مسئولیت‌پذیری در قبال اعمال و گفتار خود است. ‌(Word Spelunking)
  • این کتاب انتخابی هوشمندانه در زمینه‌ی عواطف و رفتار است. (Mom Read It)
  • کتابی عالی برای آموزش مهربانی. (Kristi’s Book Nook)
  • این کتاب برای محیط کلاس درس که ممکن است بچه‌ها در آن در آن نظرات منفی نسبت به همدیگر ابراز کنند، موضوعیت دارد. (Library Mom Books)
  • یک کتاب تصویری مهم به ویژه در دنیای امروز. (Booking Mama)

کتاب اگر همه این را بگویند؟ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان 3 تا 7 سال است و به آن‌ها مهربانی و عطوفت نسبت به هم‌سالان و اطرافیان خود را می‌آموزد.

با الن جاورنیک بیشتر آشنا شویم

الن جاورنیک بیش از 20 سال به‌عنوان معلم سابقه‌ی تدریس دارد. او لیسانس خود را ​​از دانشگاه DePauw دریافت نموده و فوق لیسانسش ​​در زمینه‌ی آموزش کودکان از دانشگاه کلرادو بوده است. الن علاوه بر معلمی تاکنون بیش از 20 کتاب برای کودکان نوشته شده و در حال حاضر در مقطع کلاس دوم ابتدایی تدریس می‌کند.

در بخشی از کتاب اگر همه این را بگویند؟ می‌خوانیم

وقتی از طرف مدرسه به باغ‌وحش رفته بودیم، یکی از دوستانم فراموش کرده بود ناهارش را بیاورد. خانم راهنما از من خواست ناهارم را با او شریک شوم، گفتم: «حرفش را هم نزنید؛ من می‌خواهم همه‌ی ناهارم را خودم بخورم!»

او با تعجب به من نگاه کرد و گفت: «فکر کن چه اتفاقی می‌افتد، اگر همه این را بگویند؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر همه این را بگویند؟
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-9890-40-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
18900 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر همه این را بگویند؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اگر همه این را بگویند؟

برای دریافت کتاب اگر همه این را بگویند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.