معرفی و دانلود کتاب اگر همه اینطور فکر کنند!

عکس جلد کتاب اگر همه اینطور فکر کنند!
قیمت:
18900 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر همه اینطور فکر کنند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر همه اینطور فکر کنند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر همه اینطور فکر کنند!

در کتاب اگر همه اینطور فکر کنند! نوشته‌ی الن جاورنیک، درباره‌ی بیهوده بودن فکرها و قضاوت‌های زودهنگام می‌خوانید. این کتاب که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک بوده است، به شما نشان می‌دهد همیشه همه‌چیز همان‌طور نیست که دیگران فکر می‌کنند. در روند داستان یاد خواهید گرفت فکر کردن منفی درباره‌ی توانایی‌های دیگران را کنار بگذارید و به موفقیت افرادی که هدفمند هستند، ایمان داشته باشید.

درباره‌ی کتاب اگر همه اینطور فکر کنند!

بعضی وقت‌ها بدون آنکه حواسمان باشد، درباره‌ی دیگران پیشگویی‌هایی می‌کنیم که ممکن است اصلاً با توانایی‌های آن‌ها مطابقت نداشته باشد. اگر این پیش‌بینی‌ها مثبت باشند، می‌توانند به دیگران روحیه بدهند، اما پیشگویی‌های منفی که حاصل قضاوت و برداشت ما از ظاهر دیگران است، می‌تواند بر عملکرد آن‌ها و حسی که نسبت به خودشان دارند تاثیر مخربی بگذارد و موجب دلسردی و دلزدگی افراد شود. در کتاب اگر همه اینطور فکر کنند! (What If Everybody Thought That)، نوشته‌ی الن جاورنیک (Ellen Javernick) با یک چنین فکرها و قضاوت‌های زودهنگامی روبه‌رو می‌شویم.

مثلاً وقتی شخصیت‌های این داستان با یک معلول رو‌به‌رو می‌شوند، بی‌آنکه به زبان بیاورند در ذهنشان فکر می‌کنند او نمی‌تواند در مسابقه‌ی دو شرکت کند و موفق شود، درحالی‌که نمی‌دانند اگر قانون مسابقه‌ی دو اجازه بدهد افراد با صندلی چرخدار هم در آن شرکت کنند، دیگر محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در این کتاب به کودکان آموزش داده می‌شود ذهن خود را وسعت بخشند و نسبت به موفقیت افرادی که کم‌توان به نظر می‌آیند، سوگیری منفی نداشته باشند. درمجموع اگر بپذیریم توانایی‌های ما با هم متفاوت هستند، افکار همه‌ی ما در یک جهت قرار خواهد گرفت: در جهت غلبه بر مشکلات و کسب موفقیت. درست مانند شخصیت‌های این داستان که بدون توجه به موانع، به سوی هدفی که رویایش را در ذهنشان پرورده‌اند، پیش می‌روند.

این کتاب با تصویرگری کالن مدن و ترجمه‌ی لیلا کاشانی وحید و نفیسه محسن زاده کرمانی از سوی نشر مهرسا منتشر شده و در کنار دو کتاب «اگر همه این را بگویند؟» و «اگر همه این کار را کنند» که هر دو نوشته‌ی الن جاورنیک هستند، کودکان را به مهربانی و مثبت‌اندیشی دعوت می‌کند.

کتاب اگر همه اینطور فکر کنند! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان 3 تا 7 سال است و به آن‌ها مهربانی و عطوفت نسبت به هم‌سالان و اطرافیان خود را می‌آموزد.

با الن جاورنیک بیشتر آشنا شویم

الن جاورنیک بیش از 20 سال به‌عنوان معلم سابقه‌ی تدریس دارد. او لیسانس خود را ​​از دانشگاه DePauw دریافت نموده و فوق لیسانسش ​​در زمینه‌ی آموزش کودکان از دانشگاه کلرادو بوده است. الن علاوه بر معلمی تاکنون بیش از 20 کتاب برای کودکان نوشته شده و در حال حاضر در مقطع کلاس دوم ابتدایی تدریس می‌کند.

در بخشی از کتاب اگر همه اینطور فکر کنند! می‌خوانیم

هنوز خیلی کوچک است که بتواند بسکتبال هیچ‌وقت بازی کند.
توی تیم انتخاب نمی‌شود.
هیچ‌وقت نمی‌تواند توپ را توی حلقه بیندازد.
بهتر بود کُشتی را انتخاب می‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر همه اینطور فکر کنند!
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید، نفیسه محسن زاده کرمانی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-23-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
18900 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر همه اینطور فکر کنند!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اگر همه اینطور فکر کنند!

برای دریافت کتاب اگر همه اینطور فکر کنند! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.