معرفی و دانلود کتاب سفر ابر کوچولو

عکس جلد کتاب سفر ابر کوچولو
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفر ابر کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفر ابر کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفر ابر کوچولو

کتاب سفر ابر کوچولو نوشته‌ی ملیحه بهرامی پارسا، داستان زیبای ابر کوچکی است که دوستانش را در آسمان گم کرده و دنبال آن‌ها می‌گردد. او در این سفر با گل پژمرده، مترسک، ستاره‌ها، کوه و ... صحبت کرده و ماجراجویی‌های پرجنب‌‌وجوش و جالبی را تجربه می‌کند.

موضوع کتاب سفر ابر کوچولو (The Journey of the Small Cloud) چیست؟

وقتی که ابر کوچولو خواب بود همه‌ی دوستانش رفته بودند و آسمان صاف و آفتابی بود. ابر کوچولوی داستان که حالا تنها مانده بود، تصمیم گرفت تا دوستانش را پیدا کند. او چند ابر پنبه‌ای می‌بیند و سراغ دوستانش را می‌گیرد، ابر پنبه‌ای می‌گوید که دیگر ابرها به سمت کوه حرکت کرده‌اند، پس ابر کوچولو هم به سمت کوه حرکت کرد. در راه گل قاصدک پژمرده به ابر کوچولو گفت: خیلی تشنه‌ام، می‌شود کمی باران بدهی؟ ابر کوچولو خیلی دلش می‌خواست به گل قاصدک کمک کند اما چون خیلی کوچک بود، نمی‌توانست باران بدهد ولی به او قول داد تا هر طور شده دوستانش را پیدا کند تا بتواند به گل قاصدک کمک کند خشک نشود، پس به سفر پر ماجرایش ادامه داد تا اینکه...

کتاب سفر ابر کوچولو مناسب چه کسانی است؟

این داستان دلنشین و زیبا همراه تصویرهای جذاب، برای خردسالان و کودکان دبستانی سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی است و در قالب داستانی کودکانه و زیبا به آن‌ها چگونگی بارش باران و اهمیت آن برای گل‌ها و گیاهان را می‌آموزد.

در بخشی از کتاب سفر ابر کوچولو می‌خوانیم:

ابر کوچولو با مهربانی نگاهی به ستاره‌های شاد و بازیگوش انداخت و گفت: خیلی دلم می‌خواهد؛ ولی اگر شما بازی دیگری بکنید، من هم زودتر می‌روم و دوست‌هایم را پیدا می‌کنم تا گل قاصدک خشک نشود. ستاره‌ها قبول کردند. چون می‌دانستند ابر کوچولو درست می‌گوید. پس دیگر چیزی نگفتند و ابر کوچولو به راه افتاد. باز هم رفت و رفت. دیگر صبح شده و خورشید در آمده بود که به کوه بلند رسید؛ ولی از دوست‌هایش خبری نبود. همه جا را خوب گشت؛ اما هیچ کدام از آن‌ها را ندید. کوه که او را نگاه کرد، پرسید: «دنبال چی می‌گردی؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفر ابر کوچولو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-964-12-0239-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفر ابر کوچولو

ساراجعفری
۱۴۰۱/۸/۱۷
کتاب خوبی بود از خواندن آن برای دخترم لذت بردم
پروین فلاحی
۱۴۰۳/۱/۲۲
هم تصاویر وهم قصه ش زیبا ودلنشین بود
ناهید حسینی
۱۴۰۲/۱۲/۸
تصاویر جذاب هستن
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب سفر ابر کوچولو

برای دریافت کتاب سفر ابر کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.