معرفی و دانلود کتاب اگه گفتی!: سطح دشواری 1

عکس جلد کتاب اگه گفتی!: سطح دشواری 1
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگه گفتی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگه گفتی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگه گفتی!: سطح دشواری 1

کتاب اگه گفتی! نوشته‌ی فرن نیومن د آمیکو مجموعه‌ای از تمرین‌های ساده، با هدف افزایش تمرکز و تقویت حافظه‌ی کودکان است که علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی، به تقویت عملکرد مغزی کودک کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب اگه گفتی!

یافتن تفاوت‌های میان دو تصویر که به‌ظاهر شبیه به نظر می‌آیند، نوعی تمرین برای بهبود عملکرد مغزی است که در زیرشاخه‌ی مهارت‌های فضایی قرار می‌گیرد. مهارت فضایی به توانایی ما برای برقرار کردن ارتباط میان اشیا یا افراد و به خاطر آوردن آنها در محیط گفته می‌شود. درواقع ما هر روزه در حال به‌کارگیری این مهارتیم؛ مثلا وقت‌هایی که سعی می‌کنیم مسیری را به یاد بیاوریم و یا چیدمان خانه را تغییر دهیم، به‌طور خودکار در حال تطابق ذهن با فضا هستیم و همواره می‌توانیم به‌شکل آگاهانه این مهارت را در خود تقویت کنیم.

کتاب اگه گفتی! (Spot the Differences Picture Puzzles)، نوشته‌ی فرن نیومن د آمیکو (Fran Newman DAmico)، با همین هدف تدوین شده تا به کودکان کمک کند این مهارت را در وجود خود بهبود ببخشند. در این اثر 25 تصویر سیاه و سفید و بدون رنگ دوتایی ارائه شده که کودک باید تفاوت‌های جزئی آن‌ها را با یکدیگر بیابد.

می‌توانید این کار را مثل یک مسابقه‌ی هیجان‌انگیز برگزار کنید و بگذارید کودک شما با جمع دوستان و افراد خانواده به انجام آن مشغول شود. به این ترتیب حس رقابت به او کمک می‌کند در انجام تمرینات کتاب کوشاتر باشد و در این زمینه پیشرفت بیشتری به دست بیاورد. کتاب اگه گفتی! با ترجمه‌ی فاطمه صادقیان از سوی نشر مهرسا منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌‌های هوش کودک گردو

«کتاب‌های گردو» زیرمجموعه‌ی باشگاه مغز کودکان هستند که بازی‌ها و تمریناتی آسان را با هدف سرگرمی، بازی و رنگ‌آمیزی برای کودکان بالای سه سال ارائه می‌کند. برای خواندن این کتاب‌ها نیاز به رعایت ترتیب خاصی نیست. تداوم در انجام این تمرینات می‌تواند در بهبود عملکرد حافظه، تمرکز و تقویت مهارت‌های بصری کودک نقش پررنگی داشته باشد.

کتاب اگه گفتی! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال نوشته شده و کمک می‌کند مهارت‌های تصویری خود را ارتقا دهند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگه گفتی!: سطح دشواری 1
نویسنده
مترجمفاطمه صادقیان
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-9890-15-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگه گفتی!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اگه گفتی!

برای دریافت کتاب اگه گفتی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.