معرفی و دانلود کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی: سطح دشواری 3

عکس جلد کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی: سطح دشواری 3
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی: سطح دشواری 3

کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی نوشته‌ی دیو فیلیپس مجموعه‌ای از 46 مارپیچ ساده و جذاب برای تقویت عملکرد مغز کودکان است. این کتابِ تعاملی، عملکرد مهار پاسخ را در کودکان رشد می‌دهد و به آن‌ها می‌آموزد شتابزده رفتار نکنند و پیش از انجام هر کاری عواقب آن را در نظر بگیرند.

درباره‌ی کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی

دریا موجودات زیادی دارد که ممکن است در طول شنا کردن یا پیدا کردن غذا با مشکل مواجه شوند و برای حل این مشکلات نیاز به کمک یک بچه‌ی باهوش داشته باشند. خروس‌ماهی، خرچنگ نعل‌اسبی، ستاره‌ی دریایی و ماهی‌های زیاد دیگری در کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی (Sea Life Mazes) نوشته‌ی دیو فیلیپس (Dave Phillips) زندگی می‌کنند و منتظرند یک نفر نجاتشان بدهد.

کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی، یک کتاب تعاملی است و 46 مارپیچ ساده اما هیجان‌انگیز را درون خود جای داده که هرکدامشان بچه‌ها را با یک موجود دریایی آشنا می‌کند. این موجودات دریایی در راه پیدا کردن غذا یا رسیدن به دوستشان، مسیر را گم می‌کنند و بچه‌ها باید با کامل کردن مارپیچ‌ها به یاری آن‌ها بشتابند. باید بدانید که راه‌حل تمام مارپیچ‌ها در انتهای کتاب قرار گرفته است. اما بهتر است کودکان پیش از رجوع به راه‌حل‌ها خودشان برای یافتن مسیر درست فکر کنند. نکته‌ی مهمی که درباره‌ی این کتاب وجود دارد این است که انجام تمرینات روی کاغذ و به کمک مداد آسان‌تر است. اما می‌توانید این تمرین را همراه با کودکان و به کمک تبلت یا گوشی همراه و به صورت دنبال کردن با چشم یا انگشت روی صفحات دیجیتالی نیز انجام دهید.

دیو فیلیپس کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی را برای تقویت عملکرد «مهار پاسخ» در بچه‌ها طراحی کرده است. مهار پاسخ نوعی عملکرد مغزی است که با استفاده از آن رفتارشان را کنترل می‌کنند و قبل از انجام کاری، عواقبش را در نظر می‌گیرند. این عملکرد مثل ترمز ماشین بچه‌ها را از رفتارهای شتابزده دور نگه می‌دارد. موقع حل مارپیچ‌های این کتاب، باید مسیر درست را پیش خودشان بررسی کنند و وقتی مطمئن شدند که واقعاً به نقطه‌ی پایان می‌رسد، آن را رسم کنند.

کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی را فاطمه صادقیان ترجمه و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های کودک گردو

کتاب‌های گردو مجموعه‌ای از باشگاه مغز کودکان است که با ارائه‌ی تمرین‌های ساده و ملموس سعی دارد سطح عملکردهای مغزی کودکان سه سال به بالا را ارتقا دهد و زمینه را برای رشد بهتر آن‌ها فراهم کند. تمرینات این مجموعه به ابزار خاصی نیاز ندارد و فقط با چند مدادرنگی می‌توان تمامی آن‌ها را تکمیل کرد. اعضای این مجموعه اولویت‌بندی خاصی ندارند و می‌توانید همه‌ی مجموعه یا تعدادی از کتاب‌ها را در اختیار کودک قرار دهید. تمرین‌های این مجموعه با ایجاد سرگرمی، بازی و رنگ‌آمیزی به رشد مغزی کودکان کمک می‌کند.

در نکوداشت کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی

  • هر صفحه با حیوانات دریایی بامزه طراحی شده و آنقدر جذابند که بچه‌ها را به خودشان مشغول نگه می‌دارند. کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی هدیه‌ای عالی برای بچه‌ها یا نوه‌های شماست! (آمازون)

کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است. همینطور والدین و مربیانی که می‌خواهند کودکان را از انجام رفتارهای شتابزده باز دارند، می‌توانند این کتاب را با آن‌ها تمرین کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مارپیچ‌های اقیانوسی: سطح دشواری 3
نویسنده
مترجمفاطمه صادقیان
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-600-9890-10-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی

برای دریافت کتاب مارپیچ‌های اقیانوسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.