معرفی و دانلود کتاب چی کجاست؟!: سطح دشواری 1

عکس جلد کتاب چی کجاست؟!: سطح دشواری 1
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چی کجاست؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چی کجاست؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چی کجاست؟!: سطح دشواری 1

کتاب بخوانید و حافظه‌ی‌تان را تقویت کنید! کتاب چی کجاست؟! اثر تونی تالاریکو حاوی بیش از 20 تصویر بزرگ و به‌هم‌ریخته است که چندین شیء در آن‌ها گنجانده شده است تا کودک شما آن‌ها را پیدا کند. مدادشمعی‌هایی که در صحرا هستند، پیتزای داخل باغچه و دیگر اشیایی که در دل تصویر پنهان شده‌اند منتظرند تا آن‌ها را پیدا کنید!

درباره‌ی کتاب چی کجاست؟!

یک بادبادک روی پرچین به‌جا مانده، باران در زیر چتر درحال باریدن است و پرنده‌ای مشغول ساختن لانه روی موی مرد طبل‌زن است! در کتاب چی کجاست؟! (More Little Hidden Pictures: Dover Little Activity Books) اثر تونی تالاریکو (Tony Tallarico) کودک شما با 22 پازل تصویری مواجه می‌شود که در آن‌ها هیچ‌چیز سر جای خودش نیست و حال در این شرایط غیرعادی باید اشیایی را که پنهان شده‌اند بیابد. پایین هر پازل تصویری، کلید راهنمایی برای کودک شما تعبیه شده است تا اشکال پنهان شده و تعدادشان را ببیند. در صفحات پایانی کتاب نیز راهنمایی برای پیدا کردن این اشکال وجود دارد.

تلاش برای یافتن بادکنک‌ها، آدم فضایی‌ها، توپ‌ها، برش‌های پیتزا و اشکالی از این قبیل مطمئناً برای کودکان چهارسال به بالا هیجان‌انگیز خواهد بود و علاوه بر آن فواید دیگری همچون تقویت مهارت‌های ذهنی آن‌ها را به دنبال دارد. در زیر هر پازل، تصویر شیء مورد نظر ترسیم شده است و در کنار هر کدام نیز تعداد تصاویر پنهان شده را نمایش می‌دهد که همین مسئله تمرین مناسبی برای آموزش اعداد و شمارش برای کودکان به شمار می‌رود. صحنه‌های عجیب و غریب این پازل به تقویت مهارت‌های کودک نظیر توانایی پیروی از دستورالعمل‌ها، صبوری، خواندن، انعطاف‌پذیری، ادراک بصری، افزایش دایره‌ی لغات، توجه و تمرکز کمک می‌کند. کتاب چی کجاست؟! بهترین هدیه برای کودکان چهار سال به بالا‌یی است که عاشق بازی و معما هستند.

این کتاب توسط فاطمه صادقیان ترجمه شده است و انتشارات مهرسا، چاپ آن را بر عهده داشته است. کتاب چی کجاست؟! ذیل مجموعه کتاب‌های کودک گردو به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های کودک گردو

سری کتاب‌های گردو ذیل مجموعه باشگاه مغز کودکان قرار دارند که دربردارنده‌ی انواع تمرینات مخصوص کودکان هستند. این تمرینات در راستای تقویت عملکردهای متعدد مغز کودکان طراحی شده‌اند. تمرینات این مجموعه نیازمند ابزارهای خاص و ویژه نیستند و تنها با دنبال کردن آن‌ها روی صفحه گوشی،‌ تبلت یا لپ‌تاپ می‌توان آن‌ها را تکمیل کرد. استفاده از کتاب‌های این مجموعه ترتیب خاصی ندارند و هرکدام را که کودک شما رغبت بیشتری به انجام آن نشان می‌دهد،‌ می‌توان استفاده کرد. تداوم حل تمرینات کتاب‌های این مجموعه در طول زمان، منجر به بهبود و فعال‌سازی عملکردهای مغزی کودکان نظیر حافظه، توجه و تمرکز و ادراک بصری می‌شود؛ چه بهتر از این‌که کودک شما علاوه بر خوش‌گذرانی و لذت بردن، مهارت‌های جدیدی را هم بیاموزد؟!

کتاب چی کجاست؟! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودک چهارسال به بالا انتخاب مناسبی است و منجر به تقویت مهارت‌های ذهنی او از جمله توجه پایدار، جست‌وجوی دیداری، توجه تقسیم‌شده و ... می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چی کجاست؟!: سطح دشواری 1
نویسنده
مترجمفاطمه صادقیان
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-600-9890-14-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چی کجاست؟!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چی کجاست؟!

برای دریافت کتاب چی کجاست؟! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.