معرفی و دانلود کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز

عکس جلد کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز

کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز نوشته‌ی آلن دوباتن ما را در مسیر رسیدن به یک زندگی شاد راهنمایی می‌کند. این کتاب خواندنی و الهام‌بخش در قالب مجموعه‌ی مدرسه‌ی زندگی منتشر شده و هدف از انتشار آن کمک به افراد در فرایند خودسازی و توسعه‌ی فردی است.

دربار‌ه‌ی کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز

همه‌ی ما عمیقاً آرزو داریم زندگی شاد و هیجان‌انگیزتری داشته باشیم. اغلب برای رسیدن به این زندگی رویایی به دنبال تجربیات بیرونی می‌گردیم؛ مثلاً سفر می‌کنیم، کارهای ماجراجویانه انجام می‌دهیم و با چتر از هواپیما به پایین می‌پریم، یک زبان خارجی جدید یاد می‌گیریم یا آخرین فناوری‌های معرفی‌شده به بازار را خریداری می‌کنیم. اما همه‌ی ما از این نکته‌ی مهم غافل هستیم که کلید رسیدن به یک زندگی شادتر، هیجان‌انگیزتر و زیباتر به طور پیش فرض در درون ما وجود دارد. در واقع به جای اینکه در دنیای بیرونی به دنبال کلیدی برای رسیدن به زندگی شاد باشیم، باید این امکان را در خودمان و در درونمان جستجو کنیم.

کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌انگیز (A More Exciting Life: A guide to greater freedom, spontaneity and enjoyment) اثری خواندنی از آلن دوباتن (Alain de Botton) نویسنده‌ و فیلسوف معروف انگلیسی است. او در کتاب نامبرده ما را راهنمایی می‌کند تا امکان شادی را درون خودمان بیابیم و زندگی هیجان‌انگیز و پرشورتری را سپری کنیم.

این کتاب الهام‌بخش در قالب مجموعه‌ی مدرسه‌ی زندگی به چاپ رسیده است. آلن دوباتن در این اثر با لحن ساده و گیرا با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند. کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌انگیز به خوانندگان این فرصت را می‌دهد تا خواسته‌ها و آرزوهای خود را باور کنند، قدرت درونی‌شان را پرورش دهند و شجاعت رهایی را در خود بازیابند. علاوه بر این، کتاب حاضر حاوی نکات عملی ارزشمندی در حوزه‌ی کنترل خشم و رابطه با دیگران است؛ همچنین به مخاطب کمک می‌کند هیجان را در تمام ابعاد زندگی‌اش به ویژه زندگی شغلی خود و رابطه‌اش با دیگران وارد کند؛ زیرا زندگی بدون شور و هیجان معنایی ندارد و انسان در این شرایط به روزمرگی و روزمُردِگی می‌رسد. یک زندگی هیجان‌انگیز همراه با آزادی در حیطه‌ی روانی همان زندگی ایده‌آلی است که از آن صحبت می‌کنیم.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه زندگی

مدرسه‌ی زندگی یک سازمان جهانی به سرپرستی آلن دوباتن است که به مردم کمک می‌کند سطح زندگی‌شان را ارتقاء دهند و کیفیت روابط خود را بهبود ببخشند. هدف مدرسه‌ی زندگی کمک به همه‌ی انسان‌ها برای رسیدن به رضایت شخصی به وسیله‌ی پرورش هوش عاطفی است. این سازمان منبعی برای کاوش در حیطه‌ی خودشناسی، روابط، معاشرت، یافتن آرامش و لذت بردن از زندگی از طریق تولید و انتشار محتوا و برگزاری گردهمایی و گفتگو است.

مدرسه‌ی زندگی یک برند جهانی به شمار می‌رود و با داشتن بیش از 5 میلیون مشترک در یوتیوب، 343 هزار دنبال کننده در فیس بوک، 183 هزار دنبال کننده در اینستاگرام و 160 هزار دنبال کننده در توییتر، نزد بسیاری از افراد در سرتاسر جهان شناخته‌شده و معتبر است.

نکوداشت‌های کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز

  • یک رویکرد روان‌شناختی برای زندگی معنادارتر. (آمازون)
  • این کتاب راهنمایی است برای رسیدن به یک زندگی شادتر و جذاب‌تر که می‌دانیم در اختیار ماست. (گودریدز)

کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام علاقه‌مندان به روانشناسی موفقیت و خودسازی مناسب است. اگر شما هم به مباحث مرتبط با توسعه‌ی فردی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌انگیز را بخوانید.

با آلن دوباتن بیشتر آشنا شویم

آلن دوباتن، نویسنده‌ و فیلسوف معروف انگلیسی، در حوزه‌های مختلفی از جمله عشق و فلسفه‌ی زندگی آثار متعددی را به چاپ رسانده است. از برجسته‌ترین و پرفروش‌ترین آثار او می‌توان به این موارد اشاره کرد: «اضطراب موقعیت»، «جستارهایی در باب عشق»، «تسلی‌بخش‌های فلسفه»، «در باب اعتماد به نفس»، «سیر عشق»، «معماری شادمانی»، «ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌انگیز» و «تمرین برای زوج‌ها».

آلن دوباتن از مؤسّسان سازمان آموزشی مدرنی به نام مدرسه زندگی است که رسالت آن کمک به مردم برای بالا بردن سطح زندگی‌شان می‌باشد. او جوایز زیادی را نیز از آن خود کرده که از جمله آن می‌توان به جایزه‌ی «یاران شوپنهاور» جشنواره‌ی نویسندگان ملبورن اشاره کرد.

در بخشی از کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌انگیز می‌خوانیم

در روابط بلندمدت، حدود 10 درصد از زمان خود را صرف بحث و مشاجره می‌کنیم. به نظر می‌رسد هر بحث منحصراً مربوط به یک موضوع خاص باشد. هر کدام از این بحث‌ها به صورت مجزا دارای مواردی خواهند بود از جمله، نقطه‌ی شکل‌گیری و اوج‌گیری مشاجره، ویژگی‌ها، بی‌عدالتی‌ها، حماقت‌ها و آن‌چه به نظر ما حقایقی بدیهی به نظر می‌رسد که شریک زندگیمان خیلی نرم و ملایم در برابر آن مقاومت می‌کند. مثل بحث مضحکی که بین ما و شریک زندگیمان در این مورد راه می‌افتد که قرار بود حداکثر ساعت هفت و ده دقیقه عصر به سمت فلان جا حرکت کنیم اما الان ساعت هفت و بیست و سه دقیقه شده، آن هم در صورتی که همین دو ساعت پیش بر سر زمان رفتن توافق کرده بودیم، یا بحث احمقانه‌ای که بین ما و پسر کوچکمان شکل می‌گیرد که اکنون اجازه دارد تا زمان بیشتری را صرف تماشای تلویزیون کند در صورتی که همین چند دقیقه پیش به او توضیح دادیم که قوانین مربوط به تلویزیون نگاه کردن را زیر پا گذاشته، یا بحثی که به خاطر رفتار توهین‌آمیز همسرمان پیش می‌آید وقتی که به احمق جلوه دادن ما توسط خواهرش در جمع خانواده با صدای بلند می‌خندد یا مثال‌های دیگری از این قبیل.

در مواجهه با چنین جرایمی، مثل وکلا، بازرسان یا کارآگاهان مشتاق و با دستمزدی خوب عمل کرده و شروع به موشکافی در این موارد می‌کنیم. شواهد را مرتب و سازمان‌دهی می‌کنیم. ما می‌گوییم که بر اساس فلان یا بهمان چیز بدیهی است که آن‌ها باید در خط فکری خود تجدید نظر کرده و تسلیم دیدگاه ما شوند. دور اول این بحث‌ها ممکن است به اندازه‌ی کافی مسالمت‌آمیز آغاز شود، اما فوریت و مزاحمت با شروع دور دوم و سوم افزایش می‌یابد و به این می‌ماند که هر تیم کمی انتقام و عصبانیت را به بیانیه‌های خود اضافه می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. دیگران
2. خودِ فرد
3. روابط
4. کار
5. لذت بردن
6. آزادی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز
نویسنده
مترجمگوهر غلام پور
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-5753-20-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز

Mona abad
۱۴۰۱/۱۰/۲
نگاه اشتباه ما به پدیده‌ها، انسانها و تمامی دنیا، مسبب از بین رفتن شور زندگی در ما می‌شود. نویسنده به آسانی دیدگاه دیگری درباره موقعیتهای سخت و گره‌ها و مشکلات به ما می‌دهد؛ درگیری‌های ما را از جانب دیگری می‌شکافد تا راه حل‌های آسانتر و بهتری برای آن‌ها داشته باشیم. اگر برخی از مباحث به نظر بیایید همیشه این سخنها را شنیده ایم! اما باید بدانیم تکرار در برخورد با این مباحث مفید، به درونی شدن آن‌ها در ما کمک می‌کند.
Arman Azimi
۱۴۰۳/۱/۷
خستگی به عنوان چاقوی جراحی عمل میکند که با آن میتوانیم همه چیزهای منسوخ یا مرده و اضافی زندگی خود را قطع کنیم. دیدگاه متفاوت به خستگی. و شاید تغییر دیدگاه باغث تغییر خیلی چیزها بشه.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز

برای دریافت کتاب ایجاد یک زندگی پرشور و هیجان‌ انگیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.