معرفی و دانلود کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری

عکس جلد کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری

کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری نوشته‌ی محمد خلیفه پور، به معرفی صنعت توریسم، کارآفرینی و ضرورت و اهمیت هر یک از آن‌ها می‌پردازد و در ادامه ایده‌های کارآفرینی را در این صنعت معرفی می‌کند. چرا که هر کسب و کاری با یک ایده جدید شروع می‌شود و با داشتن ایده مناسب نیمی از مسیر را طی کرده‌اید.

درباره‌ی کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری:

کتاب حاضر قصد ندارد به مباحث علمی و نظری شناسایی فرصت و ایده‌پردازی بپردازد بلکه تمام تلاش بر این بوده است تا کتابی کاربردی ارائه شود و در عمل تحولی به وجود آورد. این اثر 100 ایده کارآفرینی را معرفی می‌کند و با استفاده از تکنیک‌های خلاقیت به بیان ایده می‌پردازد تا شما در حین خواندن کتاب خودتان هم ایده‌هایی جدید در ذهنتان کشف کنید.

تک تک ایده‌ها و فرصت‌های مطرح شده در کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری را بخوانید و با خواندن موضوع از روی آن رد نشوید چرا که مطالب درون آن‌ها به گونه‌ای نوشته شده است تا خلاقیت شما را شکوفا کند. با خواندن تمامی ایده‌ها و تفکر روی آن‌ها شما خودتان می‌توانید ایده‌های بسیار بهتری بدهید. ایده‌ها را بررسی کنید و آن‌هایی که می‌تواند برای شما مفید باشد یا به آن علاقمند شده‌اید را استخراج نموده و امکان‌پذیر بودن آن برای خودتان را بررسی نمایید و در صورت رسیدن به اطمینان نسبت به یک فرصت با یک برنامه‌ریزی و استراتژی دست به اقدام بزنید و از تحولات ناشی از آن بهره‌مند شوید و از تلاش بازنایستید.

از اهمیت کارآفرینی صحبت‌های بسیار شده است و همه ما نسبت به آن تقریبا آگاه هستیم و می‌توان گفت در اغلب ما نسبت به ضرورت آن هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد. برای هر نوع سبک زندگی باید یک ویژگی‌هایی داشت و اگر فردی قصد داشته باشد تا کارآفرین شود نیاز دارد تا ویژگی‌هایی خاص را در درونش به حدی قابل قبول داشته باشد. هر قدر هم کارآفرینی عالی باشد و ظاهری بسیار زیبا و جذاب داشته باشد اما تنها وقتی مفید است که شخص ویژگی‌های مورد نظر برای کارآفرینی را داشته باشد. چرا که کارآفرینی یعنی سختکوشی، پشتکار و در نهایت یعنی عشق به کارآفرین شدن.

کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که آماده تغییر و دگرگونی هستند و می‌خواهند زندگی خود را متحول کنند و از مسائل مربوط به رقابت در عصر کنونی نمی‌ترسند چرا که می‌دانند با داشتن یک ایده و فرصت مناسب در دست و از سوی دیگر داشتن برنامه و عمل گرا بودن، می‌توان به کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید و نوآورانه و در نهایت ثروت آفرینی اقدام نمود.

جملات برگزیده کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری:

- شناسایی فرصت نقش اساسی در فرایند کارآفرینی دارد.
- کارآفرینان افرادی اجتماعی هستند و به راحتی می‌توانند با افراد ارتباط برقرار نمایند.
- هر وقت توانستید گردشگر خارجی را از اینترنت جذب نمایید آن وقت برگ برنده در دستان شماست.
- یک ایده ممکن است به ذهنتان بیاید که در نگاه اول بسیار احمقانه باشد اما حتما آن را یادداشت کنید.

در بخشی از کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری می‌خوانیم:

تصورش را بکنید، سوز زمستان و کلی لباس پشمی بر تنتان! آب گرم معدنی در این شرایط، چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد؟ در این خصوص، می‌توان موضوع ایده را در این زمینه متمرکز کرد که میزان تمایل و رغبت مسافران برای استفاده از آب گرم در زمستان به چه میزان است. ژاپنی‌ها اعتقاد دارند، آب‌های گرم معدنی برای آن‌ها خلوص، آرامش و هماهنگی به همراه می آورد و عمر انسان را دراز می‌کند. تصور کنید شما در اتاقی که در آن اقامت دارید وارد آب گرم شوید و پس از آن لباس گرم پوشیده و در محیط و هوای سرد زمستان پیاده روی کنید و دوباره آب گرم! بسیار می‌تواند جذاب باشد. در این راستا، استخر‌های عمومی هم می‌توانند در این شرایط، برای بسیاری از افراد جذاب باشند، بخصوص اگر تبلیغات صحیح و کارآمد نیز توامان شوند.

کشور ترکیه با عنوان «لذت شنا در زمستان» با بهره گیری از حمام آب گرم دو هزار ساله خود، تعداد زیادی توریست را جذب می‌کند. در نقطه ای از کشور ژاپن با داشتن سرمای خیلی زیاد و پوشیده بودن از برف و یخ، میمون‌ها در چشمه‌های آب گرم حمام می‌کنند تا آنها را برای فصل بهار سرزنده نگه دارد. قابل توجه است که تعداد زیادی گردشگر تنها برای دیدن این منظره (شنای میمون ها در آب گرم) به ژاپن می‌روند. چشمه‌های آب گرم از نظر جاذبه گردشگری مربوط به امروز نیستند. این موضوع در کشور ایران نیز در چندین نقطه از کشور در فصل‌های بهار و تابستان گردشگران زیادی را به خود جلب می‌نماید. اما ایده‌ای که به ذهن می‌رسد، این است که چرا زمستان و ویژگی‌های فصلی آن و لذت شنا در آب گرم نباید جذب توریست کند!. در بسیاری از نقاط کشورمان نیز چشمه آب گرم وجود دارد که متاسفانه از آنها بهره برداری‌های صحیح نشده و حتی ممکن است بعضاً تا کنون ناشناخته مانده‌اند. این ایده‌ای است که می‌تواند ظرفیتی برای جذب گردشگر در آن منطقه باشد.

فهرست مطالب کتاب

گپ و گفت خودمونی
فصل 1: کارآفرینی، ایده و فرصت
فصل 2: صنعت گردشگری
فصل 3: معرفی ایده‌های کارآفرینی صنعت گردشگری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نیک ورزان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-600-96577-1-1
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری

خدیجه بوسفی
۱۴۰۱/۵/۲۲
کتاب مرجع برای ترم قبل دانشگاه بود و کتاب خیلی مفید بود و ایده‌های بسیار خلاقانه و متفاوتی داشت. نثر روان و ساده داشت و مثل بقیه کتاب‌های مرجع درسی خسته کننده نبود.
هانیه ملازاده
۱۴۰۲/۳/۳
کتاب فوق به عنوان منبع دانشگاهی ما برای درس کارآفرینی در گردشگری بود، کتاب کتاب مفیدی هست
رضا درخشان
۱۴۰۱/۴/۳۰
سلام
کتاب مرجع دانشگاهی بود
برای کار من خیلی خوب بود
تشکر فراوان
محمود موسوی
۱۴۰۱/۷/۲۰
ایده‌های جذاب اما یسری از ایده‌ها در ایران شدنی نیست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری

برای دریافت کتاب ایده‌ها و فرصت‌های کارآفرینی در صنعت گردشگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.