معرفی و دانلود کتاب بدون دلیل عاشق باش: عشق بدون دلیل

عکس جلد کتاب بدون دلیل عاشق باش: عشق بدون دلیل
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدون دلیل عاشق باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدون دلیل عاشق باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدون دلیل عاشق باش: عشق بدون دلیل

کتاب بدون دلیل عاشق باش از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز اثر مارسی شیموف با همکاری کارول کلین، با ارائه‌ی تکنیک‌هایی هفت‌گانه به شما کمک می‌کند تا به درک درستی از فلسفه‌ی عشق برسید و روحتان را با شادمانی و آرامش عجین کنید.

درباره‌ی کتاب بدون دلیل عاشق باش:

چطور می‌توانیم فلسفه عمیق عشق را درک کنیم و آن را در زندگی روزمره دنیا محقق نماییم؟ چطور می‌توانیم بزرگ‌ترین حکم معنوی "عشق به یکدیگر" را در طول عمر خود انجام دهیم؟ قدرت عشق چگونه عمل می‌کند، آن‌ هم در شرایطی که خشونت فیزیکی و عاطفی، هر بار عشق را نقض می‌نماید؟ چگونه می‌توانیم با وجود ظلم و نفرت در دنیا، عشق را محقق کنیم؟ مارسی شیموف (Marci Shimoff) و کارول کلین (Carol Kline) در کتاب بدون دلیل عاشق باش (Love for no reason) انگشت خود را بر روی کلید بزرگ‌ترین جهش تکاملی در تاریخ بشریت گذاشته است و به تمامی این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

آیا می‌شود همواره در حالت عشق بی‌قید و شرط زندگی کنید، به این معنا که مردم را دوست داشته باشید نه به خاطر برآورده شدن نیازهایتان یا چون شما را دوست دارند، تنها به این دلیل که شما به یک عشق خالص بی‌قید و شرط در درون خودتان متصل هستید. زندگی به چه شکلی درمی‌آید اگر شما می‌توانستید عالی‌ترین و بهترین بخش وجودتان را به خانواده، دوستان، شغلتان، جامعه و حتی به چیزهایی که بیشترین چالش را در زندگی با آن‌ها دارید اختصاص دهید.

شما می‌توانید اگر: "عشق بدون دلیل" را یاد بگیرید. مارسی شیموف استاد تغییر و تحول در کتاب عشق بدون دلیل، مسیر دستیابی به یک وضعیت عمیق و پایدار عشق بی‌قید و شرط را ارائه می‌دهد. او بر اساس تحقیقات علمی، دانش باستانی و تکنیک‌های برنامه جامع هفت‌گانه‌ قلب شما را همچون آهن‌ربایی برای جذب عشق می‌گشاید و زندگی‌تان را دگرگون می‌کند.

این کتاب به شما در پی‌ریزی عشق مطلق و بی‌قید و شرط کمک می‌کند و شادی بیشتر را در زندگی به ارمغان می‌آورد. مارسی و دستیارش کارول کلین در این اثر قصه‌هایی واقعی و جذاب جمع‌آوری کرده‌اند، از کسانی که اصول گفته شده در این کتاب را در زندگی خود به کار بستند و قصد دارند تا با شادی عمیق و تمام‌نشدنی عجین شوند. اطمینان داشته باشید اگر تمرین‌های این کتاب خیره‌کننده را دنبال کنید، شما نیز حقیقت شادی و سرور را در تمام عمرتان لمس خواهید کرد.

عشق بدون دلیل یک رویکرد علمی به عشق است که احساسات در آن با روح روبه‌رو می‌شوند و شما چیزی می‌یابید که در قلبتان بازتاب می‌کند. بیایید زندگی شادتری برای خود و اطرافیانتان بسازید، آن نوع شادی که پایانی ندارد و انکارناپذیر است و شما را در مسیر تبدیل جهان به مکانی شادتر سوق خواهد داد.

نکوداشت‌های کتاب بدون دلیل عاشق باش:

- مارسی شیموف بار دیگر قلب‌ها را با کتاب جدیدش لمس می‌کند، این کتاب، شما را برای ساختن زندگی سرشار از عشق و شادی که روحتان را اشباع می‌کند، آماده می‌کند. سپاسگزارم مارسی، برای این کتاب با نفوذ و الهام‌بخش. (مریلیم همینگوی، برنده جایزه بازیگری و نویسنده کتاب زندگی سالم از درون)

- آنچه در حال حاضر جهان نیاز دارد. مارسی شیموف و کتاب فوق‌العاده‌اش درباره عشق بدون دلیل است. تا بتواند اندوه قلب را پایان دهد، روح را پرورش دهد و جهان را روشن نماید. (لین مک تاگارت نویسنده کتاب پرفروش میدان و تجربیات هدف)

- "عشق بدون دلیل" کتابی ارزشمند برای دوباره و دوباره خواندن است جذاب، عاقلانه، عمیق که زندگی‌تان را به بهبودی سوق می‌دهد. مهم نیست سفر خود را برای عشق بی‌قیدوشرط، بیشتر از کجا آغاز می‌کنید. (کریستین کالسون نویسنده کتاب خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید)

- هزاران کتاب وجود دارد که به ما عشق‌ورزی را آموزش می‌دهد؛ اما این کتاب قدرتمند و منحصر به‌ فرد، چگونگی عاشق بودن را بیشتر و بیشتر نشان می‌دهد، چیزی که عمیقاً ریشه در خودمان دارد. (جان گری از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز و کتاب مشهورش مردان مریخی و زنان ونوسی)

کتاب بدون دلیل عاشق باش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال عشقی درونی و آرامش هستید، مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید!

با مارسی شیموف بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و رهبر تحول آفرین جهان مارسی شیموف نام دارد. وی علاوه بر تألیف کتاب پرفروش شادمانی بدون دلیل و همکاری در تألیف و نگارش شش عنوان کتاب پرفروش "سوپ جوجه برای روح "، مربی برجسته در فیلم بین‌المللی و کتاب مهیج راز است.

جملات برگزیده‌ی کتاب بدون دلیل عاشق باش:

- وقتی به‌ طور کامل به قلمرو عشق وارد می‌شوید، مهم نیست جهان پیش رویتان چقدر متناقض است. (سورن، فیلسوف قرن نوزدهم)

- همه چیز شکلی از عشق است، نفرت ما از عشق است، حسادت ما تلخی وارونه عشق است، ترس ما از عاشق شدن است، حرص و طمع ما عشق از دست‌ رفته است، دلبستگی ما جاذبه عشق است". (باتوالا، وبلاگ نویس)

- سه اسطوره درباره عشق مردم آن‌قدر مشتاق عشق هستند که جایگزین آن را می‌پذیرند! (موری اسچوارت، نویسنده کتاب سه‌شنبه با موری)

- "عشق به ضربه زدن ملایم به درب شما ادامه می‌دهد. عشقی که به دنبال آن هستید در این لحظه شما را جستجو می‌کند." (دیپاک چوپرا، پزشک و نویسنده)

در بخشی از کتاب بدون دلیل عاشق باش می‌خوانیم:

ثابت شده که تنها دو انرژی اولیه در جهان وجود دارد: عشق و ترس. هر چیزی که عشق نیست مثل خشم، نفرت، آسیب، غم، اندوه، گناه و ناامیدی و... درواقع شکلی از ترس هستند. عشق و ترس دو اثر متفاوت هستند، عشق شما را گسترش می‌دهد درحالی‌که ترس شما را فرامی‌گیرد. امتحان کنید: برای ده ثانیه فکر کنید در موقعیت ترس، عصبانیت یا آسیب قرارگرفته‌اید، دقت کنید چه اتفاقی در بدن شما رخ می‌دهد. حالا برای ده ثانیه افکار و احساس خود را به عشق متمرکز کنید، دوباره توجه کنید چه اتفاقی در وضعیت بدن و در نفس کشیدن شما می‌افتد.

وقتی احساس ترس یا هرگونه احساس بدی می‌کنید، شانه‌های شما برای حفاظت از قلبتان جمع می‌شود، خودتان را سفت در آغوش می‌گیرید و نفستان حبس می‌شود. در عوض وقتی حالت عشق را تجربه می‌کنید، ستون فقراتتان را صاف می‌کنید و عمیق‌تر نفس می‌کشید و به زندگی برمی‌گردید.

عشق و ترس واقعاً تک‌تک سلول‌های شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند. محققان موسسه «هرت مت» تأثیر آن را بر سیستم ایمنی بدن اندازه‌گیری کردند. آن‌ها دریافتند وقتی افراد تحت تأثیر احساس خوب قرار می‌گیرند یک مبدل تقویت‌کننده در ساختار ایمنی وجود دارد که توسط سطوح ال‌جی‌ای، اولین خط دفاعی بدن در برابر بیماری‌ها، ترشح می‌شود. از سوی دیگر وقتی افراد احساس ترس و ناامیدی می‌کنند حتی برای پنج دقیقه ترشح، سیستم ایمنی بیش از شش ساعت متوقف می‌شود و ویروس‌ها، باکتری‌ها و انگل‌های بیشتری به بدن منتقل می‌شود.

قضاوت درباره خود و دیگران و احساسات ناشایست، عشق درون را مسدود می‌کند. در ترس و درد فرومی‌رویم و ماهیت خود را از دست می‌دهیم و این ما را به دنبال عشق بیشتر به بیرون از خود می‌برد و این نمی‌تواند تأثیر خوشحالی و سلامتی بلندمدت برای ما ایجاد کند. هر رضایت موقتی مانند شیرینی قند به‌سرعت ناپدید می‌شود و یک خلأ بزرگ‌تر ایجاد می‌کند.

به‌عبارت‌دیگر، وقتی عشق بی‌دلیل را تجربه می‌کنیم هیچ فضایی برای ترس و احساسات منفی باقی نمی‌ماند. "جایی که عشق باشد ترس وجود ندارد"

ماریانا ویلیامسون، در کتاب کلاسیک تغییر زندگی‌اش «بازگشت به عشق» می‌نویسد: "عشق چیزی است که با آن متولد شده‌ایم و ترس آن چیزی است که اینجا یاد می‌گیریم. سفر معنوی به عشق، رها کردن یا نادیده گرفتن ترس و پذیرش قلبی عشق است و عشق... واقعیت نهایی و هدف ما در زمین است. شناخت آگاهانه عشق و تجسم آن در خود و دیگران معنای واقعی زندگیست".

تجسم عشق بی‌دلیل با انجام تمرین‌ها و تکنیک‌ها، فرکانس عشق را بالا می‌برد و با کمک به کاهش ترس، لحظه به لحظه و روز به‌روز باعث تقویت عشق بدن می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قدردانی و تحسین از کتاب
پیشگفتار از زبان مارینا ویلیامسون
بخش اول: عشق، مرز نهایی (جهان تشنه عشق است؛ عشق مطلق)
فصل اول: دعوت به اوج عشق
فصل دوم: عبور از حصار عشق
فصل سوم: عشق و بدن: فعال کردن نوروفیزیولوژی عشق
بخش دوم: عشق، مرز نهایی جهان تشنه عشق است؛ عشق مطلق)
فصل چهارم: عشق، مسیر سلامتی
فصل پنجم: عشق، مسیر سر زندگی
فصل ششم: عشق، مسیر رسیدن به خود
فصل هفتم: عشق، مسیر زندگی با گشایش قلب
فصل هشتم: عشق، مسیر ارتباط با محبت
فصل نهم: نگریستن با دیده‌ی عشق
فصل دهم: عشق، مسیر رها شدن در هستی
بخش سوم: هر لحظه بدون هیچ دلیلی، عاشقانه زندگی کنید
فصل یازدهم: آمادگی... تصمیم... عشق...
فصل دوازدهم: سورپرایز قلب، عشق در مقیاس جهانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدون دلیل عاشق باش: عشق بدون دلیل
نویسنده،
مترجمفاطمه جعفربگلو
ناشر چاپیانتشارات نیک ورزان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-622-6532-24-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدون دلیل عاشق باش

نعمت سلاطی
۱۴۰۱/۲/۱۸
من عاشق کتاب و نویسنده‌اش هستم فقط میتونم بگم همه این کتاب و سایر آثارش رو بخونند اگه ممکنه کتابهایش رو صوتی کنید که بشه در همه وقت و همه جا و در حال کار کردن اونارو گوش داد ممنون
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بدون دلیل عاشق باش

برای دریافت کتاب بدون دلیل عاشق باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.