معرفی و دانلود کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه

عکس جلد کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه

کال نیوپورت در کتاب پرفروش هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه با چهار قانون منسجم و جدید به شما کمک می‌کند تا در زندگی مسیری پر شور و اشتیاق و واقع‌بینانه را دنبال کنید و به شغل و هدف مطلوبتان دست پیدا کنید.

معرفی کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد:

کال نیوپورت (Cal Newport) در این کتاب فوق‌العاده، این عقیده دیرینه و همیشگی را که «دنبال اشتیاق خودت باش» رد می‌کند! توصیه خوبی است. وجود این احساسات کلیشه‌ای که اغلب کمیاب نیز هستند و ارتباط چندانی با چگونگی عشق ورزیدن بیشتر افراد به کارشان ندارد، می‌تواند مخرب و حتی خطرناک باشد و منجر به اضطراب شغلی مزمن شود که زندگی شما را با مشکل مواجه کند.

نیوپورت پس از اظهار نظر متفاوتش علیه اشتیاق، تلاش می‌کند تا در کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد (So Good They Can't Ignore You) این واقعیت را کشف کند که چگونه عده‌ای کار خود را دوست دارند. نیوپورت با گذراندن وقت با کشاورزان ارگانیک، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، فیلمنامه‌نویسان، برنامه‌نویسان مستقل رایانه و سایر افرادی که اظهار کرده‌اند رضایت زیادی از کار خود به دست آورده‌اند، استراتژی‌هایی را که آن‌ها به کار برده‌اند و مضراتی را که در پیشرفت شغل خود از آن‌ها اجتناب کرده‌اند، کشف می‌کند. او نشان می‌دهد که اشتیاقی که از قبل برای شغلی دارید، اهمیتی ندارد. اشتیاق پس از دستیابی به شغل مهم است که شما برای رسیدن به یک هدف ارزشمند، سخت تلاش و کار می‌کنید.

تخصص به تنهایی برای تضمین شادکامی و موفقیت کافی نیست و مثال‌های زیادی از افراد قابل احترام، این ادعا را اثبات می‌کند. موضوع بحث کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد ورای دستیابی به ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای شغل است. از شور و اشتیاقتان پیروی نکنید، بلکه اجازه دهید شور و اشتیاق از تلاش شما تبعیت کند. طرز فکر شما در مورد شغل، خوشبختی و ساخت یک زندگی قابل توجه را تغییر می‌دهد. زمانی در زندگی که شما عاشق کارتان شوید، همان شادکامی حقیقی است که آن را می‌جویید.

دلیل نگارش این اثر به شکل شعاری نیز همین دلیل است که بسیاری نمی‌توانند این قاعده را قبول نمایند. مطالب کتاب در قالب چهار قانون بیان شده است و هر فصل با یک عنوان محرک آغاز می‌شود. کال نیوپورت تلاش کرده است تا کتابی کوتاه و مفید ارائه دهد. این اثر توصیه‌های موشکافانه‌ای دارد و در انتهای کتاب به داستان‌هایی متفاوت پرداخته می‌شود.

داستان‌های کتاب در یک موضوع با هم مشترک هستند و آن هم اهمیت توانایی‌ها و مهارت‌های شخص است. مواردی که شغل را با ارزش می‌سازند، نادر و در عین حال ارزشمند هستند. اگر شما در زندگی کاری، شغل بزرگ می‌خواهید پس به مهارتی کمیاب و بسیار ارزشمند در تحقق آن شغل نیاز دارید؛ به عبارت دیگر شما قبل از انتظار یک شغل عالی، باید مهارت و توانایی خاصی داشته باشید.

مطالعه‌ی کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر نسبت به زندگی خود دلهره دارید یا از وضعیت شغلی فعلی خود ناامید شده و مشتاق یافتن راهی جدید برای کنترل امور زندگی خود هستید، در خواندن این کتاب اثرگذار و کاربردی تعلل نکنید.

نکوداشت‌های کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد:

- کتاب شما را از روند مخربی نجات می دهد و مسیری خردمندانه و روشن پیش‌رویتان قرار می‌دهد تا سرتاسر زندگی برایتان جذاب شود. (دانیل اچ پینک نویسنده چهار کتاب پرفروش در دنیا)

- دست از نگرانی بردارید و به جای اینکه بیشتر وقت خود را به فکر و خیال بگذرانید کار ارزشمندی به دنیای پیرامونتان ارائه دهید تا همانگونه که کتاب بیان کرده دنیا نیز به شما ارزش ببخشد. (ست گودین نویسنده مشهور)

- از پیشنهادات کتاب بهره بگیرید چرا که بر مبنای حقایق بوده و تحقیقات جامعی را در برگرفته و کاری می‌کند دیده شوید. (رید هافمن موسس لینکداین)

- این کتاب زندگی مرا چنان متحول کرد که به جای اینکه به دنبال کار مورد علاقه ام بگردم، کارم را آنقدر عالی انجام دهم تا عاشق کار و زندگیم شوم. به دلیل تاثیر خاص کتاب، به هریک از سه فرزندم نسخه ای از کتاب را هدیه دادم. (کوین کلی سردبیر مجله مشهور وایرد)

جملات برگزیده کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد:

- راز شادکامی ناشی از شغل، در تطابق شغل با اشتیاق درونی است.
- ماموریت یکپارچه در زندگی کاری، منبعی برای رضایت بزرگ است.
- عمل با عزم جزم، استراتژی کلیدی در تحقق سرمایه شغلی و نمایش ترکیبش با زندگی کاری است.
- وقتی شما شغلی که دوستش دارید را می‌سازید، یکی از بزرگترین مزیت‌ها در به دست آوردن قدرت کنترل بر کارها و چگونگی انجام امور است.

در بخشی از کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد می‌خوانیم:

اگر می‌خواهید به علم چگونگی عالی شدن افراد در کاری دست یابید، شطرنج محل خوبی برای شروع است. شطرنج با نوع رتبه‌بندی که دارد تعریف روشنی از توانایی ارائه می‌دهد. اگرچه شطرنج سیستم‌های رتبه‌بندی متفاوتی دارد اما سیستم فدراسیون جهانی با عنوان الو، مد نظر است. این سیستم در آغاز به هر شطرنج‌بازی نمره صفر را می‌دهد و به مرور با بهتر شدنشان نمره بالاتر می‌رود. محاسبه پیچیده می‌باشد اما در سطح بالا، تخمین عملکرد در مسابقات رسمی را منعکس می‌کند. اگر بهتر از انتظار کار کنید افزایش می‌یابد و همینطور اگر بدتر کار کنید کاهش می‌یابد.

بابی فیشر تا امتیاز 2785 پیش رفت و بیشترین رکورد در اختیار کاسپاروف با 2851 امتیاز است. دلیل دیگر برای مناسب بودن شطرنج جهت بررسی مربوط به سختی آن است. در سال 1997 آی بی‌ام کامپیوتری برای شکست کاسپاروف طراحی کرد که دویست میلیون حرکت را در ثانیه تجزیه و تحلیل می‌کرد و هفتصد هزار بازی حرفه‌ای را در خود ذخیره داشت. ما با توجه به دشواری شطرنج انتظار داریم استراتژی‌های حرکات عالی بیشتر نمایان شود و شناسایی آن‌ها آسان‌تر باشد.

از سال 1920 که یک روانشناس آلمانی شطرنج‌بازان را مورد بررسی قرار داد تا امروز همواره آن‌ها مورد توجه دانشمندان بوده‌اند. یک مطالعه که در راستای اهداف پژوهش ما بود در سال 2005 توسط نیل چارنس، روانشناس دانشگاه فلوریدا انجام شد و نتایج یک دهه تحقیقش را انتشار داد. آن‌ها در بررسی اینکه چرا برخی از سایرین بهتر هستند چهارصد شطرنج باز از سرتاسر دنیا را مورد بررسی قرار داد. از هر فرد خواسته شده بود تا سابقه دقیق یادگیری شطرنج، اینکه در چه سنی متوجه استعدادشان در این ورزش شدند، نوع آموزش‌های دریافتی در سال، تعداد مسابقاتشان در سال و اینکه آیا مربی‌گری هم انجام می‌دهند و کلی سوالات دیگر را پاسخ دهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قانون اول: از شور و اشتیاق خود پیروی نکنید.
فصل اول: شور و اشتیاق استیو جابز
فصل دوم: شور و اشتیاق کمیاب است.
فصل سوم: شور و اشتیاق خطرناک است.
قانون دوم: عالی باشید، هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد (اهمیت مهارت‌ها)
فصل چهارم: روشنایی یک هنرمند
فصل پنجم: قدرت سرمایه شغلی
فصل ششم: سرمایه گذاری شغلی
فصل هفتم: هنرمند شوید
قانون سوم: ارتقا را رها کنید (اهمیت کنترل)
فصل هشتم: اکسیر شغل رویایی
فصل نهم: اولین تله‌ی کنترل
فصل دهم: دومین تله‌ی کنترل
فصل یازدهم:اجتناب از تله‌های کنترل
قانون چهارم: بیشتر عمل کنید تا فکر، اهمیت ماموریت در زندگی کاری
فصل دوازدهم: زندگی معنادار پردیس ثابتی
فصل سیزدهم: ماموریت نیازمند سرمایه است
فصل چهاردهم: برای ماموریت باید از کم شروع کرد
فصل پانزدهم: ماموریت نیازمند بازاریابی است
نتیجه‌گیری
خلاصه نمایه‌های شغلی کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه
نویسنده
مترجممحمد خلیفه پور
ناشر چاپیانتشارات نیک ورزان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-600-96577-2-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه

H. Ebadi
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
برای من جالبه مترجم خودشون یادداشتی ننوشته بودند.
نمی‌دونم اثر واقعی چقدر پیچیده باشه ولی مترجم جاهایی نتونست منظور رو برسونه و جاهایی متن سلیس نبود همچنین متن غلط‌های املایی داشت.
مباحث مهمش قابل فهم بود یعنی منظور کلی نویسنده رو دریافت کردم.
خود کتاب هم نکات ارزشمندی داشت برای منِ جوانی که
در دهه‌دوم زندگی هستم نکاتش همیشه تو و ذهنم هست و برای انتخاب شغل و زندگی‌کاری، منو به آگاهی خوبی رسوند.
najmeh shefreie
۱۳۹۹/۱۱/۲
خیلی کتاب مفیدی است برای درک شرایط کاری و تغییری که لازم هست از خودمون شروع کنیم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه

برای دریافت کتاب هیچکس نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد: راهنمایی جامع برای دستیابی به شغلی قابل توجه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.