معرفی و دانلود کتاب این کتابو تموم کن

عکس جلد کتاب این کتابو تموم کن
قیمت:
53500 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این کتابو تموم کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این کتابو تموم کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این کتابو تموم کن

خواندن آثاری که بتوانند به پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان کمک کنند، همواره دغدغه‌ی پدرها و مادرها بوده است. کتاب این کتابو تموم کن به قلم نویسنده‌ی پرفروش، کری اسمیت نوشته شده و می‌تواند یک منبع مهم برای تمرین پرورش خلاقیت باشد.

درباره‌ی کتاب این کتابو تموم کن

کتاب «این کتابو تموم کن» (Finish This Book) اثری است که کری اسمیت (Keri Smith) آن را خلق کرده است. اگر نگاهی گذرا از گذشته تا به امروز داشته باشید، می‌بینید که خلاقیت فردی در هر دوره‌ای از جهان، یک عنصر بسیار مهم است. این ویژگی می‌تواند موفقیت انسان را در طول زندگی تامین کند. با داشتن خلاقیت می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد، موقعیت‌های جدید به وجود آورد و ابعادی تازه از زندگی را به روی خود گشود. حالا تصور کنید چه می‌شد اگر والدین ما از دوره‌ی کودکی به فکر تقویت قوه‌ی تخیل و خلاقیتمان بودند؟

کتاب این کتابو تموم کن همان اثری است که می‌تواند یاری‌بخش ما در پرورش قوه‌ی تخیل و البته خلاقیت باشد. کری اسمیت در این کتاب تمرین‌هایی را برای خواننده در نظر گرفته است. او با قرار دادن این تمرین‌ها سعی دارد به کودکان و نوجوانان آموزش دهد که چگونه می‌توانند خلاق باشند و تخیلاتشان را به حقیقت بدل کنند. نویسنده به‌درستی نشان می‌دهد که تقویت سطح خلاقیت، به افزایش حس عزت‌مندی و اعتمادبه‌نفس نیز کمک می‌کند. به‌همین دلیل اهمیت دادن به این موضوع از دوران کودکی و نوجوانی، می‌تواند بزرگسالانی را پرورش دهد که نیروی خلاقیت بسیار قوی دارند.

بنابراین اگر دوست دارید فرزندانی تربیت کنید که به آنچه در ذهنشان می‌گذرد افتخار می‌کنند و خودشان را به‌عنوان فردی خلاق می‌شناسند، کتاب این کتابو تموم کن همان چیزی است که باید تهیه کنید. کری اسمیت تاکید می‌کند این کتابی نیست که بخواهیم فقط آن را ورق بزنیم، بلکه باید با توجه کامل آن را بخوانیم، به آموزه‌هایش عمل کنیم و به محض آنکه احساس کردیم نمی‌توانیم کارهای خواسته‌شده را انجام دهیم، کتاب را به شخص دیگری بسپاریم تا او بتواند از فواید این کتاب بهره‌مند شود.

نکوداشت‌های کتاب این کتابو تموم کن

  • کتابی بسیار قانع‌کننده. (وایلد مگزین)
  • کری اسمیت به‌خوبی به کمک این نسل آمده است. (بلیور)
  • او هنرمندی است که کودکان را به زیر سوال بردن اصول جهان هستی تشویق می‌کند. (تایمز مگزین)
  • این کتاب را به هر کسی که از رمز و رازها لذت می‌برد پیشنهاد می‌کنیم. (گاردین)

کتاب این کتابو تموم کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودک یا نوجوان هستید و به پرورش قوه‌ی تخیل و حس خلاقیت خودتان اهمیت می‌دهید، این کتاب انتخاب خوبی برای شماست. همچنین والدینی که دوست دارند خلاقیت فرزندشان را تقویت کنند و در این مسیر همراه آن‌ها باشند، می‌توانند این کتاب را تهیه کنند.

با کری اسمیت بیشتر آشنا شویم

کری اسمیت یکی از هنرمندان و تصویرگران کانادایی است. او در حرفه خود به‌عنوان فردی شناخته می‌شود که به ایجاد حس خلاقیت و تشویق کودکان و نوجوانان برای قدم برداشتن در این مسیر، کمک می‌کند. کتاب‌های دیگر او همچون «این یک کتاب نیست» و «خراب‌کاری (دفتر راهنمای اتفاقات و اشتباهات)» نیز با همین هدف نوشته شده‌اند. اسمیت همچنین نویسنده‌ی داستان‌هایی برای نشریه‌ی HOW است.

در بخشی از کتاب این کتابو تموم کن می‌خوانیم

به هر حال این کتاب نهایتا به دست تو رسیده. شاید وقتی تو کتابفروشی می‌گشتی و حوصله‌ت از کتابای دیگه سر رفته بود یه چیزی تو این کتاب توجهت رو جلب کرده باشه. شایدم کسی بهت هدیه داده باشه.

در هر صورت اساس مطلب تحریکت می‌کنه. البته مسخره‌ست آدم کتابی بخره که تموم نشده (در وهله‌ی اول اصلا چرا باید کسی کتابی رو منتشر کنه که هنوز تموم نشده؟) اما بخشی از وجود تو احساس می‌کنه شاید این کتاب «تو» باشه کتابی که تو قرار بوده تمومش کنی. اون وقت می‌فهمی که باید با خودت ببری خونه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این کتابو تموم کن
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات209
زبانفارسی
شابک978-600-8029-30-4
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
53500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این کتابو تموم کن

امیرحسین اسمعیل نیا
۱۴۰۲/۱/۵
این کتاب برای بچه‌های زیر ۱۲سال هست که در اون اومده معما طرح کرده و به شما یکسری سرنخ داده تا اون معما‌ها رو حل بکنید، اگر زیر ۱۲سال هستید شاید این کتاب به دردتون بخوره و الا نخریدش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب این کتابو تموم کن

برای دریافت کتاب این کتابو تموم کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.