معرفی و دانلود کتاب این دفتر رو داغون کن

عکس جلد کتاب این دفتر رو داغون کن
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این دفتر رو داغون کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این دفتر رو داغون کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این دفتر رو داغون کن

کتاب این دفتر رو داغون کن، نوشته‌ی کری اسمیت، با استفاده از روش متفاوت و نامتعارفی به پرورش قوه‌ی خلاقیت و آفرینش اثر هنری می‌پردازد. نویسنده‌ی پرفروش این کتاب معتقد است که مهم‌ترین مرحله در خلق اثر هنری، فرآیند آن است. درنتیجه نباید از تجربه کردن ترسید. او به خوانندگان توصیه می‌کند مسیرهایی را انتخاب کنند که در نگاه اول اشتباه و خرا‌بکارانه جلوه می‌کند. هرچند که این توصیه‌ای چالش‌برانگیز است، اما حقیقتاً نتیجه می‌دهد!

درباره‌ی کتاب این دفتر رو داغون کن

کری اسمیت (Keri Smith)، نویسنده‌ی کتاب پرفروش این دفتر رو داغون کن (Wreck This Journal)، هنرمند خلاقی است که خواننده را تشویق به آفرینش اثر هنری می‌کند. او باور دارد که باید ساخت و درنهایت کار را خراب کرد، تا نتیجه‌ای منحصربه‌فرد به‌دست بیاید. از این رو، به مخاطب روحیه‌ می‌دهد که بتواند با شجاعت تمام به سمت تجربیات جدید حرکت کند.

این کتاب، بهترین انتخاب برای کسانی است که تا این لحظه دست نگه داشته‌اند و از طراحی و خلق هنر اجتناب کرده‌اند. نویسنده توضیح می‌دهد که مهم نیست کار چگونه از آب درمی‌آید، چیزی که در اولویت است، فرآیند آفرینش است و اگر افراد به سمت جلو حرکت کنند، خواهند دید که پایان خوشی در انتظارشان است.

کتاب این دفتر رو داغون کن، همان‌طور که از عنوانش پیداست، افراد را به خراب‌کاری دعوت می‌کند و از این طریق شماری از توانایی‌های آن‌ها را به چالش می‌کشد. کری اسمیت، روش متفاوتی برای پرورش قابلیت‌ها و رشد فردی انتخاب کرده که از یک مسیر اشتباه به نتیجه‌س درست می‌رسد. تمرین‌های کتاب پیش رو تأثیرگذارند و می‌توانند در هدایت افراد مفید واقع شود.

روش خلاقانه‌ی نویسنده بر کنار گذاشتن ترس‌ها متمرکز شده و به همین خاطر از خوانندگان می‌خواهد صفحات را پاره کرده و کارهای عجیب‌وغریب انجام دهند. بنابراین افرادی که به مشکل کمال‌گرایی افراطی و منفی دچار هستند، می‌توانند با استفاده از رهنمودهای متفاوت کری اسمیت مساله‌ی خود را حل کنند. کتابی که اکنون در اختیار شما قرار دارد، کمک می‌کند به مرور زمان احساس بهتر و مثبت‌تری نسبت به خود و اطرافیانتان داشته باشید و با جسارت بیشتری به استقبال تغییرات و کارهای جدید بروید.

کتاب این دفتر رو داغون کن اولین‌بار در سال 2007 وارد بازار شد. این کتاب را انتشارات اژدهای طلایی با ترجمه‌ی زهره زاهدی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب این دفتر رو داغون کن

• دروغ نگویم، این احتمالاً جالب‌ترین دفتری است که خواهید دید. کتاب این دفتر رو داغون کن اینجاست تا الهام‌بخش شما باشد. (شرکت Buzzfeed)

• کتاب این دفتر رو داغون کن، شما را تشویق می‌کند تا نگران کیفیت نباشید و از فرآیند خلق اثر هنری لذت ببرید. (وب‌سایت Oprah)

• مهم نیست از کجا شروع کنید یا کجا به پایان برسید، چراکه همیشه کاری جالب برای انجام دادن هست. این کتاب، کاوشی در خلاقیت است. (روزنامه‌ی Buffalo)

• هدیه‌ای ایده‌آل برای کسانی که فکر هنری دارند و آن‌هایی که ندارند. زیرا چیزی که من در مورد این کتاب دوست دارم این است که درست یا غلطی وجود ندارد. مرتب، نامرتب، رنگارنگ، تاریک، مُجازید هر طور که می‌خواهید خراب‌کاری کنید. (.Hawwa, etc)

• این کتاب هدیه‌ای عالی برای افرادی است که شرایط پراسترسی را سپری می‌کنند و به‌نوعی استراحت نیاز دارد. هر کسی که می‌خواهد برای چند دقیقه‌ای سرگرمی داشته باشد می‌تواند این کتاب را بخواند. (Jactionary)

کتاب این دفتر رو داغون کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، محرکی فوق‌العاده برای کسانی است که همیشه آرزو داشتند کارهای خلاقانه‌ای انجام دهند یا در مسیر جدیدی قدم بگذارند، اما ترس‌، مانع آن‌ها شده است.

با کری اسمیت بیشتر آشنا شویم

کری اسمیت، هنرمند مفهومی و نویسنده‌ی کانادایی است که برنامه‌های پرطرفداری درباره‌ی خلاقیت برگزار می‌کند و کتاب‌های او همواره در فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارند. تدریس درس تصویرسازی مفهومی در دانشگاه هنر و طراحی امیلی کار، واقع در ونکوور کانادا، از دیگر فعالیت‌های اوست.

شایان ذکر است که این هنرمند بر مشارکت خواننده و مخاطب در تکمیل اثر هنری تأکید دارد و همواره این اصل را در آثارش پیاده می‌کند. کتاب‌های «خراب‌کاری» و «این کتابو تموم کن»، شماری از بهترین نوشته‌های کری اسمیت‌اند که ترجمه‌ی فارسی آن‌ها هم موجود است.

در بخشی از کتاب این دفتر رو داغون کن می‌خوانیم

هشدار! طی فرآیندهای این دفتر، کثیف خواهی شد. آغشته به رنگ یا تعدادی جایگزین‌های خارجی دیگه خواهی شد. خیس خواهی شد. ازت خواسته میشه کارهایی بکنی که درباره‌شون سؤال داری. غصه‌ی وضعیت خوب اولیه‌ی کتاب رو خواهی خورد. بعد خرابی‌های خلاقانه رو همه جا خواهی دید. بعد از اون بی‌پرواتر زندگی خواهی کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این دفتر رو داغون کن
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-964-8630-63-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این دفتر رو داغون کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این دفتر رو داغون کن

برای دریافت کتاب این دفتر رو داغون کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.