معرفی و دانلود کتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند

عکس جلد کتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند
قیمت:
۵۸۵۰۰ 29250 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند

کتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند، مجموعه داستانی گردآوری شده از نویسندگان برگزیدۀ جایزه ا. هنری در سال 1998 است. این داستان‌ها که مجموعه‌ای از برترین آثار داستانی کوتاه هستند، هر یک به لحاظ فن داستان‌نویسی و محتوا می‌تواند الهام‌بخش بسیاری از نویسندگان تازه‌کار باشد.

درباره کتاب اینجا همه آدم ها اینجوری اند:

این مجموعه داستان، حاصل رقابت تنگاتنگ حدودا 3000 داستان کوتاه است که هر کدام‌شان در 240 مجلۀ آمریکایی و کانادایی به انتشار رسیده‌اند. پس از ماه‌ها بررسی دقیق هیات داوران این جشنواره، 11 داستان کوتاه از آثار نویسندگان مطرحی همچون استیون میلاوسر، لوری مور و جورج ساندرز انتخاب و در یک جلد گردآوری شده است. در مقدمه‌ای که لاری دارک برای مجموعه داستان اینجا همه آدم ها اینجوری اند (Prize Stories 1998 (The O. Henry Prize Collection)) نگاشته، آمده است که خوانندگان این اثر در زمره کتاب‌خوان‌های واقعی و خوش‌ذوق به حساب می‌آیند زیرا شالودۀ بهترین آثار داستانیِ نوابغ داستان‌نویسی معاصر را برای مطالعه انتخاب نموده‌اند.

تاریخچه‌ی جایزه‌ی اُ. هنری:

ویلیام سیدنی پورتر (William Sydney Porter) ملقب به اُ. هنری، یکی از مشهورترین داستان‌نویسان آمریکایی است که سال 1863 در کارولینای شمالی متولد شد. او که از دوران جوانی به صورت حرفه‌ای نویسندگی را آغاز کرد، حدود ششصد عنوان داستان کوتاه از خود به جای گذاشته است. در سال 1918، چیزی حدود یک دهه پس از مرگ وی، شاگردان و دوستدارانش به منظور اعتلای هنر داستان‌نویسی کوتاه، تشویق نویسندگان جوان و گرامیداشت یادش جشنواره‌ای با نام او ترتیب دادند که از آن زمان تاکنون به صورت سالیانه برگزار می‌شود. این جشنواره که تخصصا بر ژانر داستان کوتاه تمرکز دارد، همه‌ساله پذیرای داستان‌های کوتاه نویسندگان از سراسر دنیاست. کتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند، تلاشی از گردآوری بهترین و خلاقانه‌ترین داستان‌های کوتاهی است که در سال 1998 در این جشنواره برگزیده شده‌اند.

خواندن کتاب اینجا همه آدم ها اینجوری اند به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی علاقمندان ادبیات داستانی و به ویژه داستان کوتاه را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

در بخشی از کتاب اینجا همه آدم ها اینجوری اند می‌خوانیم:

فرصتی نداشت تا چماق و یا چاقویش را بیرون بکشد خرس با ضربه‌ای شدید عمو هارم را به زمین کوبید و استخوان ترقوه‌اش را شکست. و بعد هم جمجمۀ عمو هارم را به زمین کوبید‌ جودیت از صحبت‌های او بارها شنید بود که جمجمه انسان‌ها خیلی برای خرس‌های قهوه‌ای وسوسه‌انگیز است و آنها دوست دارند همانند گربه‌ای که تخم‌مرغ را می‌شکند آن‌ را بترکانند ‌ وقتی خرس صدای ترکیدن جمجمه عمو هارم را شنید سراغ شانه‌هایش رفت و شروع کرد به شکستن و جویدن شانه‌های او.

عمو هارم خیلی زود تلف می‌شد این را می‌دانست، تنها شانسش این بود که خودش را به مردن بزند، چشم‌هایش را بست. در آن حال خرس او را بلند کرد به سمت جلو و عقب در میان گیاهان مانزانیتا می‌کشید و خونش روی زمین کشیده می‌شد. او همچنان خودش را به مردن زده بود و سعی می‌کرد تا در مقابل عصبانیت و خشم حیوان بیشتر مقاومت کند تا زنده بماند. بالاخره خرس او را زمین زد و از او دور شد تا دوباره برگردد و او را محکم تکان دهد که این حرکت باعث شد گردن عمو هارم بشکند.

خرس ضربه‌ای به صورتش زد و بعد مقابلش ایستاد و او را بو کشید مثل آنکه بخواهد قربانی خود را دوباره به زندگی برگرداند تا دوباره او را از پای درآورد. خرس خم شد و در گوشش خرناسه می‌کشید و سعی می‌کرد تا او را به‌ گونه‌ای از جایش بلند کند، اما عمو هارم همچنان خودش را به مردن زده بود. صدای دور شدن خرس را که لنگ‌لنگان دور می‌شد می‌شنید، آن‌ موقع بود که خودش هم بیهوش شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اینجا همۀ آدم‌ها این جوری‌اند: لوری مور
ایستگاه قطار سمت شمال: سوکتو متا
نو سرباز: رجینالد مکنایت
چاقو‌انداز: استیون میلاوسر
رتیل: تام جونز
لجن‌خواری: کارولین کوک
وینکی: جورج ساندرز
من و دشمنم: کارن ئولر
شامپانزه‌های منطقه وایومینگ: دان سانسانلا
رهایی: پیتر هو دیویز
افسانه‌های خرس‌ها: ریک بس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند
نویسنده
مترجملیلا آقالو
ناشر چاپیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات259
زبانفارسی
شابک978-622-208724-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۸۵۰۰ 29250 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند

برای دریافت کتاب اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.