معرفی و دانلود کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم: داستان‌های کوتاه برای ایجاد تغییرات بزرگ

عکس جلد کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم: داستان‌های کوتاه برای ایجاد تغییرات بزرگ
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم: داستان‌های کوتاه برای ایجاد تغییرات بزرگ

کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم اثری به قلم آنتونی د. ملو، معلم معنوی پرآوازه است. او با آمیختن معنویت مسیحی، تمثیل‌های بودایی، تمرین‌های تنفسی هندوها و بینش‌های روانشناختی، انسان را به چالش فرا می‌خواند تا در تمام جنبه‌های زندگی خود به آگاهی و بیداری دست یابد. آنتونی دمللو در این کتاب، عصاره‌ای از اندیشه‌های خود را به زبانی دلنشین و شیوا و در قالب داستان‌هایی کوتاه و جذاب، ارائه کرده است.

درباره‌ی کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم

کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم، نوشته‌ی آنتونی دمللو، آموزه‌ها و اندیشه‌های این شخصیت برجسته‌ی معنوی را در بر دارد. دمللو در چند سرفصل، عصاره‌ای از تفکرات خود را در قالب داستان‌ها و حکایات کوتاه بیان کرده و به توصیف و شرح عملی آن‌‌ها پرداخته است. «تعلیم و تربیت»، «قدرت»، «سرشت انسان‌ها» و «خدمت به دیگران» از جمله عناوین اصلی این کتاب هستند که در آن‌ها به موضوعاتی مانند شجاعت، ثبات قدم، رهایی از دنیا، جوانمردی، عزت نفس، همدلی، امید، زیبایی و پرهیز از بدعت‌ها و مردم‌آزاری و... پرداخته شده است.

آنتونی دمللو (Anthony de Mello)، کشیش عیسوی، در سال 1931 در هندوستان چشم به جهان گشود. عمده‌ی شهرت و محبوبیت او به دلیل کتاب‌هایش در زمینه‌های معنویت و روشنگری است. در قلب پیام‌های معنوی دمللو، آگاهی قرار دارد. او راهنمایی معنوی، نویسنده و سخنرانی بین‌المللی است و در کنفرانس‌ها و گردهم‌آیی‌های بسیاری صحبت کرده است. د. ملو اغلب اجازه نمی‌داد از سخنرانی‌هایش فیلم‌برداری شود. «کشف دوباره‌ی زندگی» و «راهی به سوی خدا»، از معدود سخنرانی‌هایی که از او در دست است، توانسته الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده‌ی مخاطبان بسیاری در سراسر جهان باشد. کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم، که یکی از نوشته‌های پرمخاطب اوست نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

آنتونی دمللو به مرگی نابهنگام درگذشت. راندا برن، نویسنده‌ی کتاب پرفروش راز درباره‌ی او چنین گفته است: اگر چه او فقط پنجاه و پنج سال بر این سیاره زندگی کرد اما آموزه‌هایش تا همیشه زنده و جاودان است. توانایی منحصر به فرد آنتونی دمللو در ایجاد پیوند میان معنویت غرب و شرق، آموزه‌های او را الهام‌بخش و متحول‌کننده ساخته است.

پس از مرگ آنتونی دمللو، برخی نوشته‌های او که در زمان حیاتش فرصت و امکان انتشار نداشتند، منتشر شدند. در قلب روشن‌ضمیر (The Heart of the Enlighted)، آگاهی (Awareness)، راه عشق ورزیدن (The Way to Love)، کشف دوباره‌ی زندگی (Rediscovering Life) و... از جمله آثار پرمخاطب دمللو هستند. با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم، که چکیده‌ای از آراء و اندیشه‌های این معلم بزرگ معنوی را در بر دارد، به شما کمک می‌کند تا در آرامش بیشتری باشید و کمتر از قبل، احساس ناامیدی، طردشدگی و انزوا کنید چرا که در پسِ رسیدن به آرامشی که او هادی و راهنمای آن است، آزادی و خوشبختی قرار دارد. این کتاب به همت انتشارات لیوسا و با ترجمه‌ی مهشید مهدیانی برای مخاطبان ارائه شده است.

کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم مناسب چه کسانی است؟

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ی آثار الهام‌بخش هستید، اگر در پی یافتن معنای جدیدی برای زندگی و رویدادهای آن هستید و اگر قصد دارید به بیداری و آگاهی دست یابید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم: داستان‌های کوتاه برای ایجاد تغییرات بزرگ می‌خوانیم

نسخه‌پیچ
خطرات اعتماد چشم بسته به کارشناس

مردی از یکی از دوستانش نامه‌ای دریافت کرد. بسیار بدخط و ناخوانا. او پس از تلاش زیاد نتوانست چیزی از آن نامه بفهمد و سرانجام به ذهنش رسید از نسخه‌پیچ داروخانه‌ی محله‌شان بخواهد نامه را برایش بخواند.

مردی که در داروخانه نسخه می‌پیچید، یک دقیقه‌ی تمام به نامه خیره شد و سپس یک شیشه‌ی بزرگ قهوه‌ای رنگ را از روی قفسه برداشت و روی پیشخوان گذاشت و گفت: «دو دلار لطفاً.»

فهرست مطالب کتاب

واقعیت طلب
مالک واقعی خداست
تعلیم و تربیت
قدرت
سرشت انسان‌ها
روابط
خدمت به دیگران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم: داستان‌های کوتاه برای ایجاد تغییرات بزرگ
نویسنده
مترجممهشید مهدیانی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات153
زبانفارسی
شابک978-600-5138-96-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم

برای دریافت کتاب با دستان خالی به دنیا آمده‌ایم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.