معرفی و دانلود کتاب با عشق با بغض

عکس جلد کتاب با عشق با بغض
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با عشق با بغض و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با عشق با بغض و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با عشق با بغض

آرمین شانزده‌ساله در مسیر زندگی‌اش فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر می‌گذارد. عاشق می‌شود اما این عشق عاقبت خوشی ندارد. امین گودرزی در کتاب با عشق با بغض، که برگرفته از داستان زندگی شخصی خودش است، از زندگی نوجوانان و گره‌های عاطفی آن‌ها به ما می‌گوید.

درباره‌ی کتاب با عشق با بغض:

در زندگی یک نوجوان چه می‌گذرد؟ نوجوانان چه احساساتی را تجربه می‌کنند و چطور با مسائل زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند؟ کتاب "با عشق با بغض" فرازی از زندگی نوجوانی شانزده‌ساله است، پسری به نام آرمین که دختری به نام زیبا را می‌بیند و عاشق می‌شود، اما این عشق به سرانجام نمی‌رسد. علاوه بر زیبا، آرمین با افراد دیگری نیز آشنا می‌شود که هر یک تأثیری گاه مثبت و گاه منفی بر زندگی او دارند.

امین گودرزی از نوشتن این کتاب هدفی آموزنده داشته است، او قصد دارد به نوجوانان نشان بدهد که خانواده مهم‌ترین و ارزشمندترین دارایی زندگی انسان‌ است و مشورت با افراد خانواده در خوشبختی انسان نقش بسزایی دارد. او همچنین، پیامی برای خانواده‌ها نیز دارد که به نوجوانان بیشتر اهمیت بدهند و فضایی را فراهم کنند که فرزندانشان با آن‌ها راحت‌تر ارتباط برقرار کنند.

رمان با عشق با بغض در پنج فصل تدوین شده و در هر فصل آن حوادث مختلفی برای شخصیت‌های داستان رخ می‌دهد، حوادثی که برگرفته از خاطرات شخصی نویسنده هستند. 

کتاب با عشق با بغض برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید نوجوانان را بیشتر بشناسید، یا اگر نوجوانی هستید که می‌خواهید خود را در داستانی بیابید، این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب با عشق با بغض می‌خوانیم:

خردادماه سال 1382 امتحانات تمام شده بود و یک روز صبح آرمین طبق معمول کتاب‌هایش را برداشت و راهی کتابخانه شد، او موقع راه رفتن توجّهی به اطرافش نمی‌کرد. آن روز نیز سر در گریبان کرده و به سمت کتابخانه می‌رفت. همانطور که غرق در افکار خودش طی طریق می‌کرد، نزدیک کتابخانه ناگهان صدایی آشنا به گوشش رسید:

-: سلام آقا آرمین!

صدا مانند پتکی بر سر آرمین فرود آمد و دلش را لرزاند. آری او زیبا بود که آرمین را دیده و قصد داشت جویای احوالش شود. آرمین دست و پایش را گم کرده بود. گویی صدای عشق قدیمی گمشده‌ای گوشش را نوازش می‌داد. طپش قلبش شدید شد و نفس کشیدن برایش سخت گشته بود. با دست پاچگی و رنگ پریدگی جلو رفت:

-: سلام خانوم زیبا ببخشید خانوم حسین زاده، خوبین؟ خانواده خوبن؟ خواهرتون خوبه؟

-: اوووووه آقا آرمین زدی روی مسلسل؟ یکی یکی بپرس. اونقدر درس خوندی که روت تاثیر گذاشته‌ها!

زیبا این را گفت و لبخند زیبایی بر لب آورد، که قلب آرمین را دوپاره کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با عشق با بغض
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارس تاک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-600-96995-9-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با عشق با بغض

زهرا مالکی
۱۴۰۱/۹/۱۱
خوب بود آموزنده بود ولی ۵ فصل می‌تونست تویکی دوفصل تموم بشه زیادی کش الکی داده بود حوصله آدمو سر می‌برد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب با عشق با بغض

برای دریافت کتاب با عشق با بغض و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.