معرفی و دانلود کتاب بازارسازی: روش‌ها و فرآیندهای اجرایی مشتری‌ سازی، بازارگرمی، مشتری‌ یابی و برندسازی عملی

عکس جلد کتاب بازارسازی: روش‌ها و فرآیندهای اجرایی مشتری‌ سازی، بازارگرمی، مشتری‌ یابی و برندسازی عملی
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازارسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازارسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازارسازی: روش‌ها و فرآیندهای اجرایی مشتری‌ سازی، بازارگرمی، مشتری‌ یابی و برندسازی عملی

کتاب بازارسازی، منبعی جامع و کاربردی است که توسط علی خویه و فهیمه احمدی نوشته شده. این کتاب که متناسب با بازار رقابتی امروز و حجم گسترده‌ی اطلاعات به رشته‌ی تحریر درآمده، در نهایت با آموزش ترفندهای حوزه‌ی مشتری‌سازی، تبلیغات، مشتری‌یابی و برندسازی، کسب‌وکارها را ارتقا می‌دهد و موفقیت شغلی را رقم می‌زند.

درباره‌ی کتاب بازارسازی

با پیچیده‌تر شدن بازار و افزایش جو رقابتی، تسلط بر تکنیک‌های بازاریابی و کسب آگاهی در این حوزه، به لازمه‌ی راه‌اندازی کسب‌و‌کاری موفق بدل شده است. ازاین‌رو کتاب‌های بسیاری با این موضوع به رشته‌ی تحریر درآمده که یکی از آن‌ها، کتاب بازارسازی است. این کتاب به‌عنوان منبعی جامع و عملی در زمینه‌ی بازاریابی و برندسازی، توسط علی خویه و فهیمه احمدی تألیف شده. نویسندگان با دقت و توجه بسیار، به موشکافی مباحث مختلف پرداخته‌ و تجربیات خود را با مخاطبین به اشتراک گذاشته‌اند.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب‌و‌کارها، جذب و ایجاد حس وفاداری در مشتریان است. کتاب پیش رو هم با همین هدف نوشته شده و در تلاش است تا با گردآوری اطلاعات و راهکارهای مؤثر و معرفی استراتژی‌ها و ترفندهای مختلف، به فعالان این حوزه یاری برساند. همچنین در تلاش است تا فرهنگ و اصطلاح «مشتری‌سازی» را به خوانندگان بیاموزد. زیرا از منظر مؤلفین، این مفهوم می‌تواند زیرساخت‌های تجارت، بازرگانی، کسب‌وکار، برند و بازاریابی را متحول کند و ماندگاری و حیات برند را رقم بزند.

کتاب بازارسازی در نُه فصل هر آنچه را که افراد برای مشتری‌سازی و رونق کسب‌و‌کار باید بدانند، از جمله ویژگی‌های محصول خوب، شناسایی بازار، جامعه‌ی هدف و برندسازی، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. علی خویه و فهیمه احمدی که از مدرسین و فعالان باسابقه‌ی حوزه‌ی کسب‌وکار هستند، مطالبی را که در کلاس‌ها و کارگاه‌های خود آموزش می‌دهند با گلچینی از متون ترجمه‌شده، جزوه‌ها و مطالبی که با همکاری دانشجویان‌شان جمع کرده‌اند را در این مجموعه گرد هم آورده‌اند تا منبعی منسجم در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. از ویژگی‌های مثبت کتاب پیش رو می‌توان به بیان مباحث تخصصی با زبانی ساده و روان اشاره کرد که آن را برای همه قابل‌درک می‌کند.

این کتاب را انتشارات مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب بازارسازی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بازارسازی به تمامی علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازاریابی، تبلیغات و برندسازی توصیه می‌شود. همچنین منبعی جامع و کاربردی برای کسانی است که قصد راه‌اندازی یا ارتقای کسب‌وکار خود را دارند.

با نویسندگان کتاب بازارسازی بیشتر آشنا شویم

علی خویه، مدرس، مشاور بازاریابی و نویسنده‌ی متولد سال 1359 است که بیش از شانزده سال سابقه‌ی کار دارد و تاکنون یازدهکتاب تخصصی تألیف کرده است. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به برگزاری سمینار، کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد. او تاکنون در بسیاری از رویدادها، به‌عنوان سخنران برتر معرفی شده است.

علی خویه به مدیران ارشد شرکت‌ها و برندهای معتبر ملی و بین‌المللی مشاوره می‌دهد و عضو هیئت تحریریه‌ی چندین نشریه است. کتاب‌های «شادکام باشید»، «بازاریابی و فروش اینستاگرامی» و «اصول بازاریابی و توزیع ویروسی» شماری از بهترین کتاب‌های او هستند.

فهیمه احمدی نویسنده‌ی ایرانی است که در سال 1364 متولد شده و در نگارش چند کتاب با علی خویه همکاری داشته است.

در بخشی از کتاب بازارسازی: روش‌ها و فرآیندهای اجرایی مشتری‌ سازی، بازارگرمی، مشتری‌ یابی و برندسازی عملی می‌خوانیم

مشتریان محصول را به این دلیل می‌خرند، که می‌خواهند یک یا چند مزیت از آن به دست آورند.

خریداران در اولین خرید خود، به‌ندرت به ویژگی‌های فنی محصول توجه می‌کنند. آن‌ها درصدد کسب مزایایی‌اند، که محصول می‌تواند به ایشان ارزانی دارد. بنابراین، شناخت مزایای محصول یا خدمت، مهم‌ترین مطلبی است که باید درباره‌ی آن اطلاعات کافی داشته باشید. هم‌چنین لازم است بدانید که مشتریان مختلف برای هر کدام از این مزایا چه ارزشی قائل هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آماده شدن برای مشتری‌سازی
فصل 2: نقشه‌ی بازار (گام اول)
فصل 3: چه کسی می‌خرد؟ (گام دوم)
فصل 4: چرا خریده می‌شود؟ (گام سوم)
فصل 5: مشتری‌سازی: مرحله‌ی اول (گام پنجم)
فصل 6: مشتری‌سازی: مرحله‌ی دوم (گام پنجم)
فصل 7: جذابیت بخش (گام‌های ششم تا نهم)
فصل 8: رقابت‌پذیری شرکت و ماتریس پر تفوی (گام دهم)
فصل 9: مشتری‌سازی سازمانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازارسازی: روش‌ها و فرآیندهای اجرایی مشتری‌ سازی، بازارگرمی، مشتری‌ یابی و برندسازی عملی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات235
زبانفارسی
شابک978-622-218-342-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازارسازی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازارسازی

برای دریافت کتاب بازارسازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.