معرفی و دانلود کتاب دختری توی قاب

عکس جلد کتاب دختری توی قاب
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری توی قاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری توی قاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری توی قاب

کتاب دختری توی قاب به قلم فهیمه احمدی، دربردانده‌ی 7 داستان کوتاه جذاب و اجتماعی برای نوجوانان است که با بیانی دلنشین موضوعاتی متفاوت و خواندنی را روایت می‌کنند.

داستان‌های کتاب حاضر هر کدام با موضوعاتی متنوع به بیان مسائلی اجتماعی که متناسب با گروه سنی نوجوان است، می‌پردازند. این اثر با شخصیت‌پردازی‌های ویژه به نحوی احساسی و زیبا داستان‌ها را پیش می‌برد و مفاهیمی عمیق دربردارد.

داستان «دختری در قاب» که عنوان کتاب هم برگرفته از همین داستان است، ماجرای دختر نازک‌دلی به نام شیما را روایت می‌کند که قاب عکسی در جشن تولدش هدیه گرفته بود. تصویر داخل قاب عکس، دختری با چشمان سیاه بادامی و ابروهایی به هم پیوسته بود که غم خاصی در چشمانش داشت. شیما خیلی به این قاب عکس علاقه داشت. با ازدواج خواهرش او تنهاتر از قبل شده و هر روزی که می‌گذشت خودش را به تصویر دخترک داخل قاب نزدیکتر می‌دید. او که روزهای غمگینی را سپری می‌کرد، سرانجام تصمیمی می‌گیرد؛ او عکس خودش را داخل قاب می‌گذارد تا دیگر نه دختر داخل و نه خودش احساس تنهایی نکنند...

کتاب دختری توی قاب (A Girl In The Picture Frame) مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های جذاب و بکر این کتاب همراه با تصویرگری‌های چشم‌نواز برای نوجوانان، دوست‌داشتنی و به یادماندنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب دختری توی قاب می‌خوانیم:

امشب حنابندان داداش یوسفم است. داداش یوسف نگو، شاخ شمشاد بگو. از قد و بالایش، از ریخت و قیافه‌اش، از رفتار و کردارش، هر چه تعریف کنم، باز هم کم گفتهام؛ اگر چه زن داداش پروانهام، ای ریخت و قیافه بدی ندارد؛ آخر هر چه باشد به داداش یوسفم می‌آید. مامان افتخار همیشه می‌گوید: خدا نجار نیست؛ اما خوب در و تخته را با هم جور می‌کند.

چند هفته نه، درست ترش چند ماه است که همگی داریم برای مراسم امشب و فردا شب بدو بدو می‌کنیم. برای شب ریز و درشت فامیل را دعوت کرده‌ایم. از خواهر زن عمو سیف‌الله گرفته تا برسد به نازی جون عروس خاله مامان. هر چه باشد، عروسی داداش یوسفم است دیگر. داداش یوسف نگو، شاخ شمشاد بگو... خانه حاج غلام بابای زن داداش پروانه خیلی بزرگ است. سه تا خیابان آن طرف تر از ما می‌نشیند. توی همان خانه بزرگی که یک درش به کوچه خورشید باز می‌شود، یک درش به خیابان میوه فروش‌ها.

فهرست مطالب کتاب

عزیزجون
کفش‌های پاشنه فلزی و آیینه و شمعدان
خواب پیرمرد
از همه دنیا
دختری توی قاب
پله برقی
خواهر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری توی قاب
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-964-12-0273-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری توی قاب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دختری توی قاب

برای دریافت کتاب دختری توی قاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.