معرفی و دانلود کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)

عکس جلد کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)
قیمت:
۶۲۰۰۰ ۵۵,۸۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)

کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) تألیف علی خویه و فهیمه احمدی، مفهوم برند و ارزش و اهمیت آن را توضیح می‌دهد و از این می‌گوید که چطور می‌توان برای یک سازمان یا محصول یا فرد برندسازی کرد. این راهنما سبک‌های برندسازی را آموزش می‌دهد، استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های مؤثر آن را مرور کرده و رویکرد پست‌مدرن این فرآیند را تشریح می‌کند.

درباره‌ی کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)

در دنیای امروز، برند مفهومی شاخص و یگانه به‌حساب می‌آید و در مارکتینگ نقش انکارناپذیری دارد. برای فروش کالاهای تجاری، آثار هنری یا حتی برای کسب شهرت، برند فاکتور مهمی است که باید به آن توجه داشت. به عبارت بهتر، مشتری و مخاطب امروزی عموماً به فرد، سازمان و محصولی توجه نشان می‌دهد، که آن را بشناسد و به آن اعتماد کرده باشد. این رویکرد باعث شده تا شاخه‌ای در بازاریابی شکل بگیرد که به آن برندسازی و مدیریت برند می‌گویند.

برندسازی اساساً مهارتی پیچیده و تخصصی است و با علومی همچون جامعه‌شناسی، روانشناسی، رفتارشناسی، هنر و ادبیات پیوند دارد. در حقیقت این مهارت بیشتر از اینکه فردی باشد، خروجی یک تیم حرفه‌ای خواهد بود. یعنی گروهی متشکل از متخصصان که می‌دانند چطور نقاط قوت سازمان را برجسته کرده و آن را ارائه دهند. یکی از کتاب‌های آموزشی و کاربردی در همین زمینه، کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) تألیف علی خویه و فهیمه احمدی است. این راهنما ابتدا به بیان مفهوم برند یا نشان تجاری می‌پردازد و از ارزش و اهمیت آن می‌گوید. نویسندگان در ادامه می‌کوشند نشان دهند که چطور می‌توان برای حوزه‌های مختلف برند ساخت و آن را مدیریت کرد.

برند عموماً محصول دوران مدرن است و پس از تحولات انقلابی که در بازاریابی رخ داد ایجاد شد. بااین‌وجود تصور خیلی‌ها از برند، همان لوگو یا نشان گرافیکی سازمان است. این تصوری ساده‌انگارانه از مفهوم پیچیده و عمیق برند است. درواقع می‌توان گفت لوگو، تنها یکی از خروجی‌ها و نشانه‌های ظاهری این فرآیند است. درحالی‌که برندسازی را باید نوعی استراتژی، تکنیک و تاکتیک دانست که کمک می‌کنند یک محصول تجاری یا هنری در میان عموم شناخته شود و مردم به آن اعتماد کنند. در اینجا ما صرفاً با گرافیک یا تصویرسازی طرف نیستیم، بلکه روابط عمومی، نویسندگی، مهندسی و مارکتینگ هم بخشی از برندسازی به‌شمار می‌روند. بر همین اساس، علی خویه و فهیمه احمدی در کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)، به انواع سبک‌های برندسازی اشاره می‌کنند و از این میان به رویکرد برندینگ پست‌مدرن توجه بیشتری نشان می‌دهند. نویسندگان پس از مرور استراتژی‌ها و تکنیک‌های این حوزه، به تأثیر رسانه و ارتباط آن با برندسازی می‌پردازند. همین‌طور تاکتیک‌های برندینگ در اینترنت را شرح می‌دهند و در پایان نیز درباره‌ی مدیریت استراتژیک آن بحث می‌کنند.

کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مفهوم برندسازی علاقه دارید و می‌خواهید برندی قدرتمند برای سازمانتان خلق کنید، این راهنما را در لیست کتاب‌های مورد مطالعه‌ی خودتان قرار دهید.

در بخشی از کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) می‌خوانیم

هنگامی که شرکت‌ها با فشارهایی از سوی افکار عمومی برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود مواجه می‌شوند، برندسازی درباره‌ی شرکت اهمیت زیادی پیدا می‌کند. مثلا هنگامی که مسئله‌ی اعتماد یا اطمینان به یک شرکت مطرح می‌شود، مؤسسات مالی، که فعالیت آن‌ها وابستگی زیادی به اعتماد و اطمینان مشتریان دارد، از برندسازی درباره‌ی شرکت استفاده می‌کنند. صنایع شیمیایی نیز به‌سبب این‌که نگرانی‌های زیادی درباره‌ی آلوده بودن و مسائل زیست‌محیطی این صنایع در جامعه به وجود می‌آید، بودجه‌های زیادی را برای ایجاد تصویر مناسب مطلوب و قابل‌اعتماد از خود صرف می‌کنند. به همین سبب در سال‌های گذشته شرکت دو پونت بودجه‌ی زیادی را برای برندسازی درباره‌ی شرکت صرف کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه
فصل 1: برند چیست؟
فصل 2: ارزش ویژه نام و نشان
فصل 3: مدیریت اهداف برندسازی
فصل 4: از بازاریابی تا برندسازی
فصل 5: تشریح سبک‌های برندسازی
فصل 6: برندسازی پست مدرن
فصل 7: تجزیه‌و‌تحلیل برندسازی
فصل 8: اجرای مدیریت استراتژیک برندسازی
فصل 9: عوامل مربوط به رسانه‌ها
فصل 10: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های برندینگ یا نام و نشان‌گذاری در اینترنت
منابع فارسی
منابع لاتین
معرفی مؤلفان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات215
زبانفارسی
شابک978-622-218283-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۶۲۰۰۰ ۵۵,۸۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)

برای دریافت کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.