معرفی و دانلود کتاب بازگشت به اعماق

عکس جلد کتاب بازگشت به اعماق
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت به اعماق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت به اعماق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازگشت به اعماق

جویندگان حقیقت و علاقمندان کشف واقعیت هستی همواره سوال می‌کنند که پاسخ مسائل وجودی ما، در کدام منبع پیدا می‌شود؟ حمیدرضا حسنی در کتاب بازگشت به اعماق، در قالب داستانی مهیج و پرکشش ما را به نگاهی عمیق و معنادار به افکار و درونیات انسان دعوت می‌کند.

درباره کتاب بازگشت به اعماق:

اگر به کتاب‌های ماجراجویانه که در دل رمز و راز خود مفهومی عمیق را پنهان کرده‌اند، کتاب بازگشت به اعماق (Return To The Depths) می‌تواند شما را به وجد بیاورد.

این رمان در حین پیش برد داستان، شما را با دو سوال مهم فلسفی: «من کیستم؟ و برای چی هستم؟» مواجه می‌کند و قصد دارد در بخش پایانی به این دو سوال پاسخ دهد. پاسخی که خود خواننده در روند داستان به آن می‌رسد.

حمیدرضا حسنی در این اثر، داستان یک راننده تاکسی به نام شاهرخ را برای ما روایت کرده است. شاهرخ دانشجوی علوم انسانی است او در خلال گفت‌وگو با مسافرین تاکسی با تفکرات اقشار مختلف آشنا می‌شود و به فکر فرو می‌رود ولی ناگهان اتفاق عجیبی برای او می‌افتد و وارد یک سرزمین سحرآمیز می‌شود.

ماجرای داستان، معمایی و عمیق است. نویسنده کتاب با به کار گرفتن شگردهای جذاب داستانی شما را تا انتهای کتاب با خود همراه می‌کند.

کتاب بازگشت به اعماق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب پیش رو را به علاقمندان به ادبیات داستانی، رمان‌های هیجان‌انگیز فلسفی و معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بازگشت به اعماق می‌خوانیم:

هنوز نتونستی یک موضوع مهم را بفهمی. مردم سیارا از درون هدایت میشن و هیچ چیز نمی‌تونه اون‌ها رو گمراه کنه. ولی تو فکر می‌کنی میشه با زور و ابهت و ترس مردم رو هدایت کرد نیرویی که تو در دل مردم سیارا حس می‌کردی از دنیای بیرون نیست خود انسان باید اون رو بفهمه و پرورش بده تا بتونه با آفرینش ارتباط برقرار کنه تو قبل از اینکه خودت از این نیرو بهره ببری می‌خوای مردم سرزمین‌های دیگه اون رو بفهمن حالا تو موجی از گمراهی آدم‌ها رو به ما نزدیک کردی و چاره‌ای جز رفتن نداریم روزهای اول که دیدمت با خوشحالی کمکت کردیم و من می‌دونستم تو مال این زمان نیستی ولی چیزی نگفتم تا تأثیری روی افکارت نذاره من هم مثل تو دچار اون کابوس شدم ولی تصمیم گرفتم اول خودم رو بشناسم و تو راه دیگه‌ای انتخاب کردی و به جایی رسیدی که کمکی از ما ساخته نیست. حالا با این ناامیدی و عصبانیت آمادگی هر کاری را داری.هر وقت خواستی می­تونی بیای پیش ما. هنوز هم عضو خانواده­ام هستی. هامر کمی شاهرخ را نوازش می­‌کند و از او دور می‌­شود. شاهرخ رفتن هامر را حس نکرد. او نشسته بود و به مردمی که برای ادای احترام می‌­آمدند نگاه می‌­کرد.

ناباورانه به نتیجه افکار و اعمالش می­‌اندیشید. او فقط می‌­توانست مردم را کنترل کند هیچ کاری برای گشودن دل‌ها به روی نیروی برتر انجام نشده بود. به جای فهماندن نیروی آفریدگار و آفرینش از راه نشانه­‌ها فقط قدرت دنیا و عناصرش را به مردم القا کرده بود...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازگشت به اعماق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات164
زبانفارسی
شابک978-600-7767-84-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازگشت به اعماق

فاطمه اژدری
۱۴۰۱/۹/۱۸
خیلی خوب بود یه جور درهم تنیدگی در زمان رو نشان داد ولی خیلی خوب میشد اگر پایان داستان ادامه هم توی عصر ماشینی با شاهرخ اشنا میشد
سید محمد صادقی
۱۴۰۰/۹/۳۰
بسیار عالی. کتابی است که مفاهیم آن راخیلی از انسان‌ها در طول روزمرگی به آن فکر میکنند
محبوبه منتظری
۱۴۰۰/۹/۲۷
کتاب خوبه فقط باید نتیجه رو متوجه بشی که نویسنده چی رو می‌خواد بفهمونه
Negar Reyhani
۱۴۰۰/۹/۲۴
خیلی کتاب فلسفی و خوبیه👌
صدف محمدی
۱۴۰۰/۹/۲۴
عالیه عالی ۵ستاره هم کمه
محبوبه ریحانی
۱۴۰۰/۹/۲۴
کتابی آموزنده و مفهومی است حتما بخونید
سودابه حسنی
۱۴۰۰/۹/۲۴
عالی وپر معنا 👍
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب بازگشت به اعماق

برای دریافت کتاب بازگشت به اعماق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.