معرفی و دانلود کتاب سیره کائنات

عکس جلد کتاب سیره کائنات
قیمت:
۲۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیره کائنات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیره کائنات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیره کائنات

کتاب سیره کائنات نوشته‌ی صدیقه آدینه، پنجمین مجلد از کتاب‌های او در مورد شناختن قوانین هستی است. او در این کتاب قصد دارد تا راه‌های عملی استفاده از قوانین وضع‌شده توسط خداوند را به مخاطبانش آموزش دهد تا آنان با عمل به این راهکارها به‌راحتی و بدون تقلا به خواسته‌های خود برسند.

درباره‌ی کتاب سیره‌ی کائنات

صدیقه آدینه، نویسنده‌ی مجموعه‌ی کتاب‌هایی با موضوع قوانین جهان و شیوه‌ی رسیدن به خواسته‌هاست. او در کتاب‌های «لمس رؤیا»،«باور رؤیا»، «صلح با خود» و «دنیای من در دستان من است»، چند مرحله‌ی رسیدن به خواسته‌ها با توجه به قوانین حاکم بر کائنات را مطرح کرده است. کتاب سیره‌ی کائنات، پنجمین جلد از این مجموعه است که نویسنده در آن، آخرین و لذت‌بخش‌ترین مراحل را بین می‌کند. به اعتقاد او، در این مرحله از راه، کائنات به اراده‌ی خداوند، مسخر آدمی‌زاد می‌شود و انسان از راحت‌ترین راه ممکن به خواست خود می‌رسد.

کتاب سیره‌ی کائنات بر این فرض استوار شده‌است که خداوند قوانین لایتغیری را بر کائنات اعمال کرده است. قوانینی که از آغاز تا پایان دنیا اجرا می‌شوند و کارگر خواهند بود. چه انسان و دیگر موجودات آن‌ها را بشناسند و هم‌مسیر با آن قوانین حرکت کنند، چه در سمت مخالف فعالیت کنند و این قوانین را نشناسند. کار این قوانین راحت‌تر کردن زندگی موجودات است. انسان با شناخت این قوانین و بهره‌برداری از آن‌ها به صورت عملی، خود را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند و هرچه مدار او به مرکز مدارهای جهان، یعنی خداوند نزدیک‌تر شود، خواسته‌هایش را بی‌دردسرتر به دست می‌آورد.

در سیره‌ی کائنات، صدیقه آدینه، بحث امدادهای کائنات را مطرح کرده است. او معتقد است هر موجودی در عالم بر مداری حرکت می‌کند. در تمام جهان مدارهایی هستند که به دور وجود خداوند کشیده شده‌اند و با او در فواصل متفاوت قرار دارند. هرچه موجودی مدار حرکت خود را به خداوند نزدیک‌تر کند، خواسته‌هایش را آسان‌تر به دست می‌آورد. می‌خواهد در این کتاب راه دست‌یابی آسان‌تر به خواسته‌ها را از طریق قوانین حاکم بر کائنات، به خوانندگان بیاموزد.

در وضعیت امداد‌های کائنات، موجی از امدادهای الهی به سوی یک موجود روانه می‌شود و کائنات به یکباره در برابر خواسته‌های او تسلیم می‌شود. در این نقطه جهان مانند غول چراغ جادو عمل می‌کند و منتظر است تا آن موجود آرزویی کند تا آن را برآورده کند.

آشنایی درست با این قوانین که به عقیده‌ی آدینه، اولاً توسط خداوند وضع شده‌اند، ثانیاً فطری هستند و هر انسانی در ذات خود آنان را می‌شناسد، و ثالثاً لایتغیر هستند، و آموزش شیوه‌ی بهره‌برداری از آن‌ها کاری است که نویسنده قصد دارد در این کتاب انجام دهد.

کتاب سیره‌ی کائنات نوشته‌ی صدیقه آدینه، در انتشارات یوحنا به چاپ رسیده است.

کتاب سیره‌ی کائنات برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی مناسب است که می‌خواهند خواسته‌هایشان را بدون دردسر به دست بیاورند.

در بخشی از کتاب سیره کائنات می‌خوانیم

این زمان، زمانی است که نقطه شروع و نقطه پایان روی آن حک نشده‌ است. فقط یک تکه است. دقیقاً مثل یک تکه کیک است. یک تکه کیک همان کیک است. نه قسمت اول یا قسمت آخر کیک، فقط یک تکه از کل کیک است که همان مفهوم کل کیک را دارد. تکه کیک یک جزء از کیک نیست. اجزای کیک کامل: آرد، شکر، بیکینگ‌پودر، تخم‌مرغ، وانیل و شیر است. ولی تکه کیک همان خود کیک است. تکرار می‌کنم: نه قسمت اولیه یا ثانویه یا پایان کیک، دقیقاً خود کیک است. زمانی را که ما در این جهان تجربه می‌کنیم، نیز مثل همین تکه کیکی است؛ که خود کل کیک است.

زمان عمر ما شامل اجزای مختلفی نیست. کودکی، جوانی و پیری اجزای زمان عمرمان نیستند. زمان عمر ما یک تکه از ابدیتی است که وجود ما آن را تجربه می‌کند. این زمان نقطه آغاز و پایانی ندارد. اول و آخری وجود ندارد. سرخط یا پایان خطی وجود ندارد. این زمان از ازل تا ابد است. نامحدود است. دوران عمر ما روی این کره خاکی فقط یک تکه، نه یک پاره‌خط با ابتدا و انتها، از زمان ابدیت ماست.

دقت کنید که بازه زمانی خاصی وجود ندارد که قرار باشد، مثلاً از بیست وپنجم مردادماه سال 1345 تا سی‌ام شهریور سال 1415 طی شود. “فقط قرار است یک تکه از ابدیت تجربه شود. وقتی بدانیم که پاره خطی وجود ندارد که قرار باشد، ما ازنقطه الف که سر خط است، شروع به حرکت کنیم و وقتی به نقطه ب که پایان خط است رسیدیم، این دنیا را ترک کنیم؛ آنگاه می‌توانیم از حصار زمان رها شویم.

همین‌که خداوند زمان مرگ انسان‌ها را مشخص نکرده‌است؛ بزرگ‌ترین دلیل برای تأیید این حقیقت است که “زمان فقط یک قرارداد بشری است.”

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیره کائنات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات217
زبانفارسی
شابک978-622-5317-13-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیره کائنات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سیره کائنات

برای دریافت کتاب سیره کائنات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.