معرفی و دانلود کتاب بازگشت به کافه چرا

عکس جلد کتاب بازگشت به کافه چرا
قیمت:
۲۷۰۰۰ ۱۳,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت به کافه چرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت به کافه چرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازگشت به کافه چرا

کتاب بازگشت به کافه چرا در ادامه‌ی رمان تحسین‌شده و مشهور «کافه‌ای به نام چرا» به قلم جان پی. استرلکی منتشر شده است. مخاطبان هنگام مطالعه‌ی این اثر همراه با شخصیت اصلی این کتاب سفری را برای کشف ناشناخته‌های درونی خود آغاز می‌نمایند و در پایان جهان‌بینی متفاوتی نسبت به خود، جهان و زندگی پیدا می‌کنند. اثر حاضر مجلد دوم مجموعه‌ی کافه چرا است.

درباره‌ی کتاب بازگشت به کافه چرا

«هر در به جایی راه دارد. فقط وقتی وارد شوی، متوجه می‌شوی کجا هستی.»

همه‌ی ما در زندگی با آدم‌ها، مکان‌های جدید و مسائلی عجیب و باورنکردنی روبه‌رو می‌شویم که دلایل آن را نمی‌دانیم. گاهی اوقات ذهنمان درگیر سؤالاتی درباره‌ی چیستی جهان، معنای زندگ، مرگ و شناخت و درک از خود می‌شود که جوابی برای آن‌ها نمی‌یابیم. کتاب بازگشت به کافه چرا (Return to the Why Cafe) نوشته‌ی جان پی. استرلکی (John Strelecky) در قالب یک رمان به شما کمک می‌کند که به پاسخ سؤالات بالا نزدیک شوید، خود حقیقی‌تان را پیدا کنید و جهان را از دیدگاهی متفاوت بنگرید.

این رمان داستان زندگی جهانگردی دوچرخه‌سوار به نام جان را روایت می‌کند که سال‌ها پیش به‌‌طور اتفاقی وارد کافه‌ای به نام چرا می‌شود و زندگی‌اش تغییر می‌کند. ده سال می‌گذرد؛ او بعد از سال‌ها دوباره به همان کافه وارد می‌شود و بار دیگر زندگی او در مسیری جدید و الهام‌بخش قرار می‌گیرد.

جان پی. استرلکی رمان بازگشت به کافه چرا را با فضاسازی بی‌نظیری که از طبیعت و اقیانوس ارائه می‌کند، آغاز می‌نماید. جان که به‌عنوان یک جهان‌گرد بعد از ماه‌ها سفر به کشورهایی چون آفریقا، مالزی، اندوزی در راه بازگشت به جزیره‌ی هاوایی بود، که به طور اتفاقی با کافه چرا که ده سال قبل از آن دیدن کرده بود، روبه‌رو شد. او بار دیگر وارد آن کافه شد و با کیسی، پیشخدمت آنجا، دیداری تازه کرد. از آنجا که آن روز آشپز کافه به دلایلی سرکار نیامده بود کیسی از جان خواهش کرد که در آشپزی به او کمک کند. در همین زمان دختری به نام جسیکا با اضطراب زیاد وارد کافه شد؛ اتفاقات و آدم‌های عجیب آنجا آن دختر را بیشتر ترساند؛ اتفاقاتی که شرح آن‌ها را مفصلاً در کتاب مطالعه می‌کنید. بااین‌وجود حسی در درون دختر اجازه نمی‌داد که کافه را ترک نماید...

کتاب بازگشت به کافه چرا تألیف جان پی. استرلکی به شما کمک می‌کند که شناخت بیشتری از خود، جهان و زندگی به دست آورید، آزادی حقیقی را درک کنید و در مسیری جدید قدم بردارید. انتشارات شادن پژواک نسخه‌ی حاضر این کتاب را با ترجمه‌ی خاطره باقری برای علاقه‌مندان به داستان و رمان‌های خارجی چاپ کرده است. این اثر برای نخستین بار در سال 2014 منتشر شده است.

کتاب بازگشت به کافه چرا برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر برای افرادی که به رمان و داستان‌های خارجی با درون‌مایه‌ی روان‌شناسی و فلسفی علاقه‌مند هستند، مناسب است.

با جان پی. استرلکی بیشتر آشنا شویم

جان پی. استرلکی در سیزدهم سپتامبر سال 1969 در آمریکا به دنیا آمد. او در رشته‌ی مدیریت تحصیل کرده است و در سی‌وسه‌سالگی بر اثر واقعه‌ای دیدگاهش نسبت به زندگی تغییر کرد. همین امر باعث نگارش کتاب‌هایی در مورد معنای زندگی شد. آثار او به چهل‌ودو زبان در جهان ترجمه شده و بیش از هفت میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رسیده است. او از طریق رادیو، تلویزیون و کتاب، الهام‌بخش زندگی مردم در سراسر جهان بوده است. انسان‌های موفقی چون اپرا وینفری و آنتونی رابینز از دیدگاه‌های او در زندگی بسیار تأثیر گرفته‌اند. معروف‌ترین آثار جان پی. استرلکی عبارتند از: «کتاب سفر زندگی»، «کتاب پنج بزرگ زندگی»، «کافه‌ای به نام چرا».

در بخشی از کتاب بازگشت به کافه چرا می‌خوانیم

اما یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که حین سفرهایم یاد گرفتم این بود که به حسم اعتماد کنم. زمانی که در مکانی هستی که تا به حال ندیده‌ای، با زبانی مواجه‌ای که نمی‌فهمی‌و مزه‌های جدید را می‌چشی، آنقدر تجربه نداری که بخواهی تصمیم بگیری. اما من هروقت به حسم اعتماد کردم درست بودند. فقط کافی بود به چیزی فکر نکنم تا همه چیز خوب پیش برود.»

کیسی سر تکان داد و گفت: «بله خیلی خوبه که چنین نظام مسنجمی‌داریم. باعث تأسف است که برخی به آن توجه نمی‌کنند.»

کیسی به دفترچه‌ام اشاره کرد و گفت: «چه چیزی توی آن است؟»

«ایده‌هایم، افکارم، حس‌هایم، تجربیاتم. پس از اینکه آخرین بار از اینجا رفتم برای خودم نظام منسجمی‌ایجاد کردم. وقتی حس می‌کنم تجربه خاصی به دست آورده‌ام آن را توی دفترچه‌ام می‌نویسم. همان لحظه این کار را می‌کنم»، بعد با خنده ادامه دادم: «در این مسیر سخت یاد گرفتم که اگر چیزهای مهمی که به ذهنم می‌رسد را ننویسم فراموش می‌کنم.»

• «این بار هم می‌نویسی؟»

«راستش این بار دارم دایره می‌کشم.»

• «دایره می‌کشی؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازگشت به کافه چرا
نویسنده
مترجمخاطره باقری
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات215
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۰۰۰ ۱۳,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازگشت به کافه چرا

علیرضا طیبی
۱۴۰۲/۵/۵
جان پی فوق العاده است. داستان فوق العاده که ادامه کتاب قبلی است و خیلی خوشگل خودشناسی و خیلی از مشکلات جامعه رو توش به چالش میکشه و براش جواب میده. عالیه این کتاب مخصوصا شخصیت " اِما " عاشقش میشید. راحتترین کار توی کتابهای جان پی اینه که خودتو جای شخصیتای کتاب هاش بگذاری. حتما توصیه میکنم یکبارم شده مطالعه کنید من تا الان ۴ دفعه خوندم
صبا باوفای حقیقی
۱۴۰۲/۳/۱
مثل کتاب قبل و حتی بهتر از آن بود. الان دارم به این فکر میکنم که به زمین بازی خودم برگردم و واقعا زندگی کنم. حتی اگر نیمی از عمرم رو پشت سر گذاشته باشم هنوز فرصت زندگی دارم و نباید ثانیه‌های بعد ازین رو هدر بدم. به خوانندگان توصیه و تاکید میکنم این دو کتاب رو حتما بخونند. در روشن کردن دیدگاه و مسیر زندگی خیلی موثر هستش. ممنون از کتابراه
maryam ashrafi
۱۴۰۲/۵/۳۰
این کتاب بی نظیر هست برای درک و فهم جهان هستی و دلیل زنده بودنمون و ساز و کار این جهان به قدری زیبا مثالهای ساده و قابل فهمی داره که با خوندش انگار داری این کتاب رو زندگی می‌کنی. پر از انگیزه و شور
zare zare
۱۴۰۲/۵/۲۴
ابتدای کتاب، فکر کردم که تکرار مطالب قبل هست، ولی جلوتر که رفتم متوجه شدم راهکار و شیوه‌های مفیدی برای بهتر زیستن در اختیار شخص قرار میده.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب بازگشت به کافه چرا

برای دریافت کتاب بازگشت به کافه چرا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.