معرفی و دانلود کتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی

عکس جلد کتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی

جان پی. استرلکی در کتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی، حکایتی اثرگذار از خودشناسی و یافتن ناشناخته‌های زندگی را به تصویر می‌کشد. داستانی پر از عشق و بی‌قراری، هیجان‌انگیز و رمزآلود که شما را به شدت مجذوب می‌کند.

درباره کتاب سفر زندگی:

پسر جوانی به نام جک به دنبال پیدا کردن مسیر خوشبختی و زندگی‌اش است. او به دلایلی نامعلوم کشور آفریقا را بسیار دوست دارد تا جایی که به آن مهاجرت و حقایق و اسرار زیادی را کشف می‌کند که زندگی‌اش را دگرگون می‌سازد. آشنایی جک با پیرزنی به نام ماماگمبه تغییراتی در او ایجاد می‌کند و راهنمای وی در یافتن مسیر خودسازی می‌شود و درس‌های بسیاری به او می‌دهد.

کتاب سفر زندگی (Life Safari) از یک طرف شما را با داستان‌های اعجاب‌انگیزش به خود جذب می‌کند و از طرف دیگر با پیام‌های آموزنده‌اش شما را به تفکر وامی‌دارد. یکی از نقاط قوت کتاب پیش رو این است که خودتان را از داستان جدا نمی‌بینید و خیال می‌کنید خود بخشی از این روایت هستید. نویسنده در داستان‌پردازی بسیار خلاق و هوشمند عمل کرده است، به طوری که شما با مقداری تخیل می‌توانید خود را به جای شخصیت اصلی‌ داستان قرار ‌دهید و حوادثی که برای او روی می‌دهد را در وجودتان حس ‌کنید.

با جان پی. استرلکی بیشتر آشنا شویم:

جان پی. استرلکی (John P. Strelecky)، نویسندۀ کتاب‌های تأثیرگذار و پرفروش مانند سفر زندگی و کافه‌ای به نام چرا است. او با نوشته‌ها، سخنرانی‌ها و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خود مسیر زندگی میلیون‌ها انسان در جهان را تحت تأثیر قرار داده و منجر به تحول درونی در آن‌ها شده است. کتاب‌های او به 33 زبان دنیا ترجمه شده و تا به حال در بیش از 30 کشور جهان به فروش رسیده‌اند.

استرلکی علاوه بر نویسندگی و سخنرانی عاشق سفر است. او و همسرش با یک کوله‌پشتی در سفری نه ماهه به دور دنیا مسافتی نزدیک به یکصد و ده هزار کیلومتر را طی کردند. آثار او در عین زیبایی و جذابیت، بسیار پرمعنا و تأثیرگذار هستند. او مفاهیم عمیق معنوی را در قالب استعاره بیان می‌کند.

کتاب سفر زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید در قالب یک داستان جذاب، به مطالب انگیزشی و موفقیت گوش دهید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب سفر زندگی می‌خوانیم:

یک ساعت بعد، من تقریباً نصف راه را به سوی بالای فلات طی کرده بودم. همان طور که راه می‌رفتم، می‌توانستم گله‌های گورخر و بز کوهی را که در چمن‌های پایین چرا می‌کردند ببینم. به نظر نمی‌رسید واقعی باشد. من در آفریقا بودم.

من در طول پیاده‌روی‌ام، از کنار انسان دیگری عبور نکردم. هتلِ "فرار" در حاشیۀ شهر بود در حالی که همۀ شلوغی‌ها در منطقۀ بین شهر تا لنگرگاه وجود داشت. خارج از آن منطقه، طبیعتی بکر و دست نخورده و زیبا و وسیع وجود داشت.

وقتی که به بالا رسیدم، یک سایه کوچک در زیر درختی پیدا کردم تا آن جا بنشینم. قبل از اینکه مهاجرت کنم، یک دفترچۀ قهوه‌ای چرمی خریده بودم. نمی‌دانستم که باید چه توقعی از سفرهایم داشته باشم اما به نظر می‌رسید که این دفترچه، چیز باارزشی است که همراهم بیاورم.

به لطف ترکیب بادهای ملایم، محیط ساکت و خستگی بعد از سفرم، همان جا به خواب رفتم. وقتی که بیدار شدم، از دیدن پیرزنی که چند فوت دورتر از من نشسته بود تعجب کردم. وقتی که فهمید من بیدار شده‌ام، برگشت و به من لبخند زد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی
نویسنده
مترجمستوده طاهریان
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی

علیرضا طیبی
۱۴۰۲/۵/۱۳
سلام. این کتاب میتونه از بزرگترین منبع‌های الهام بشریت باشه. خیلی عالی بود. من تموم مجموعه کتاب‌های جان پی رو خوندم همیشه نکته‌های مهمش رو از زبون شخصیت‌های مختلف میگه به این خاطر که ما هم شخصیت هامون رو توی زندگی پیدا کنیم. ماما گمبه دوس داشتنی وقتی از خاستگاه حیات میگه ادم فکر میکنه بهشت رو پیدا کرده...
omid ahmadi
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
فکرمیکنم کتابی مشابه کتاب شازده کوچولو از نظر شیرینی داستان و مفهومی بودنش البته با معانی و محتوایی متفاوت قطعا به تمام عزیزان پیشنهاد میکنم وقت بزارن و کتاب رو مطالعه کنن قطعا شما را به وجد خواهد اورد
ناصر شاهبداقی
۱۴۰۱/۵/۱۳
با سلام و احترام، در پس به ظاهر یک داستان ساده و جذاب با هوشمندی بسیار چقدر زیبا نکات کلیدی رشد، موفقیت، شادی و درک معنای زندگی را بتصویر کشید هیچگاه دوست نداشتم این کتاب تمام می‌شد.
سمیه رشیدی
۱۴۰۱/۹/۲۵
داستان مجذوب کننده و قشنگی بود به همراه درسهای بزرگی از زندگی
در طول داستان همه ش دلم میخواست منم همونجا بودم و همون اتفاقات رو در طبیعت بی نظیر آفریقا تجربه میکردم
zare zare
۱۴۰۲/۵/۱۴
داستان خیلی پرباری بود، بعضی نوشته‌ها چقدر میتونه انسان رو درمسیر پیشرفت و تعالی جلو ببره، و چقدر عالیه که همراه داستان، بهتر زندگی کردن رو هم یاد بگیرید.
مجید همتی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
فوق العاده جالب و آموزنده برای دوستانی که به مباحث خودآگاهی علاقه دارند.
پریسا جلیلیان
۱۴۰۰/۸/۳
عالی عالی عالی..... باید حتما گوش کنید...
سمیه شریفی
۱۴۰۱/۱۱/۳
با سلام
کتاب عالی بود 🌹🌹
نوشین ابراهیم زاده
۱۴۰۲/۸/۱۹
عالی بود و آموزنده
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی

برای دریافت کتاب سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.