معرفی و دانلود کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا: به ندای درونت اعتماد کن!

عکس جلد کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا: به ندای درونت اعتماد کن!
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا: به ندای درونت اعتماد کن!

کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا در ادامه‌ی کتاب پرفروش و پرطرفدار «کافه چرا» نوشته شده. جان پی. استرلکی داستان کتاب را از آن‌جایی شروع می‌کند که جان ده سال بعد ناگهان دوباره به کافه برمی‌گردد و با یک شخصیت تازه و سؤالات جدیدی در منوی کافه روبه‌رو می‌شود. سؤالاتی که شاید در نگاه اول نامفهوم باشند؛ اما پاسخ به آن‌ها زندگی شخصیت اصلی کتاب را باری دیگر تغییر می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا

اگر کتاب کافه چرا از جان پی. استرلکی را خوانده باشید،‌ به یاد می‌آورید که یک شب جان بدون آن‌که مقصدی داشته باشد،‌ به یک کافه‌ی عجیب رسید که منوی متفاوتی با دیگر کافه‌ها داشت. جان بعد از این‌که یک شب را در کافه گذراند، نگاه جدیدی به زندگی پیدا کرد و تصمیم گرفت زندگی جدیدی را در پیش بگیرد. حال جان باز هم ناخواسته بعد از 10 سال به کافه چرا برمی‌گردد.

ماجرای کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا (Return to the Why Cafe) در جزیره‌ی زیبای هاوایی می‌گذرد و صحنه‌های خیره‌کننده و شگفت‌انگیزی در آن توصیف می‌شود. شما به جایی می‌روید که سؤال‌هایی عجیب و برانگیزاننده از شما پرسیده می‌شود که ممکن است تجربیات شما را در زندگی برای همیشه تغییر دهد.

احتمالاً خوانندگان کتاب اول جان پی. استرلکی (John P. Strelecky) دوست دارند بدانند که زندگی جان بعد از ده سال چه تغییراتی داشته؟ او یک سال کار می‌کند و یک سال سفر. شاید سبک زندگی او در نگاه بعضی عجیب به نظر بیاید، اما جان معنای زندگی را در همین نوع زیستن یافته است. در کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا نیز کیسی از جان پذیرایی می‌کند و با او گپ می‌زند. کیسی از جان می‌خواهد که داستان زندگی‌اش را از زمانی که کافه را ترک کرده، برای او تعریف کند. اما ورود زنی به نام جسیکا،‌ خلوت این دو نفر را بر هم می‌زند. زنی آشفته که با دیدن منوی جدید کافه گیج می‌شود. سؤالات منو عبارتند از:

  • چرا این‌جا هستید؟
  • آیا در زمین بازی‌تان بازی می‌کنید؟
  • آیا ن.ش.چ دارید؟

اگر می‌خواهید داستان زندگی جسیکا را بدانید و معنای این سؤالات را متوجه شوید،‌ کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا را بخوانید. انتشارات لیوسا این کتاب جان پی. استرلکی را با ترجمه‌ی امیرحسن مکی روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فکر می‌کنید که همه‌اش در حال کار کردن هستید و هیچ فرصتی برای استراحت کردن ندارید، معنای زندگی را گم‌ کرده‌اید، به دنبال هدف می‌گردید و می‌خواهید بر ترس از مرگ غلبه کنید،‌ کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا را بخوانید.

با جان پی. استرلکی بیشتر آشنا شویم

جان پی. استرلکی متولد 1969 در ایالت شیکاگوی آمریکاست. او در زمان کودکی رؤیای جهان‌گردشدن و سفر به دور دنیا را در سر داشت. جان در جوانی تلاش می‌کرد که با دو یا سه شیفت کار کردن،‌ هزینه‌ی دوره‌های خلبانی را تأمین کند؛ اما به‌خاطر یک مشکل پزشکی نادر، نتوانست خلبان شود. او در مدرسه‌ی مدیریت کلوگ در دانشگاه نورث وسترن رشته‌ی مدیریت خواند؛ اما این چیزی نبود که انتظار داشت. در سن 32 سالگی و بعد از پشت سر گذاشتن یک زندگی پر از کار و استرس، جان پی. استرلکی بالاخره به دنبال رؤیای همیشگی خود یعنی جهان‌گردی رفت. او فقط با یک کوله‌پشتی به سراسر جهان سفر کرد. بعد از یک سال معاشرت با مردم، دیدن مکان‌های مختلف و کسب تجربه‌های شگفت‌انگیز، به خانه برگشت و اولین کتابش را با نام «کافه‌‌ای بر لبه‌ی جهان» نوشت. این کتاب موفقیت‌های زیادی به دست آورد و همین موضوع جان را به نوشتن کتاب‌های بیشتر تشویق کرد. کتاب‌‌های دیگر او عبارتند از: «کافه‌ی چرا»، «سفر زندگی» و «پنج بزرگ زندگی».

در بخشی از کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا: به ندای درونت اعتماد کن! می‌خوانیم

جسیکا داشت با دستمال سفره اشک‌هایش را پاک مى‌کرد. دیگر گریه‌اش بند آمده بود.

کیسى به او گفت: «اشک نشانه‌اى قدرتمند حاکى از این است که موضوعى برایت اهمیت دارد. گاهى، دل ما تنها به این طریق مى‌تواند با باقى وجودمان ارتباط برقرار و نکته‌اى را گوشزد کند.»

جسیکا با سر گفته‌ى او را تأیید کرد. گرچه مطمئن نبود منظور کیسى چیست، اما چیزى در حرف او وجود داشت که درست به نظر مى‌رسید.

«به نظرم دلت دارد به تو مى‌گوید کمى بیشتر اینجا بمانى.»

جسیکا دوباره سر تکان داد و با صدایى آرام گفت: «من هم همین فکر را مى‌کنم.»

منو هنوز روى میز بود و آن سه پرسش پیش روى‌شان. کیسى با انگشت روى اولین پرسش زد.

چرا اینجا هستید؟

بعد با لحنى ملایم از جسیکا پرسید: «الان دلت چه مى‌گوید؟»

جسیکا سرش را بالا آورد: «دلم احساس مى‌کند تهى و پوچ شده و از این احساس کلافه است؛ براى همین، به من مى‌گوید زندگى بایست چیزى بیش از داشتن قلبى مملو از احساس پوچى باشد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازگشت به کافه‌ی چرا: به ندای درونت اعتماد کن!
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-340-242-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا

برای دریافت کتاب بازگشت به کافه‌ی چرا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.