معرفی و دانلود کتاب بالاتر از همه

عکس جلد کتاب بالاتر از همه
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بالاتر از همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بالاتر از همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بالاتر از همه

کتاب بالاتر از همه نوشته‌ی کریس وایدنر، با آموزش مهم‌ترین اصل برای رسیدن به موفقیت و چگونگی نگهداری و لذت بردن از آن، باعث ایجاد سعادت حقیقی در زندگی شخصی و حرفه‌ای شما خواهد شد.

درباره‌ی کتاب بالاتر از همه

کتاب بالاتر از همه (Above All Else) ادامه اثر «دوازده ستون موفقیت» می‌باشد و یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین کتاب‌های کوتاهی است که تا به حال مطالعه کرده‌اید؛ اگرچه مطالعه آن بیشتر از نود دقیقه زمان نمی‌برد اما در همین زمان اندک، ذهن، دل و جانتان را به انگیزش و چالش خواهد کشید.

این کتاب قواعد موفقیت را در قالب داستان زندگی مردی به نام مایکل به تصویر می‌کشد. از آن روز سرنوشت‌سازی که ماشین مایکل در مقابل یک عمارت مجلل ایستاد، سی سال گذشته است. مایکل هرگز نمی‌دانست که زندگی‌اش به واسطه‌ی اصولی که سرایدار مسن آن عمارت به او یاد می‌دهد، متحول می‌شود. حالا، بعد از گذشت زمانی طولانی از به کارگیری آن اصول و قواعد، مایکل به تاجری سرشناس و بسیار موفق تبدیل شده و اکنون اسرار موفقیت خود را به نوه‌اش انتقال می‌دهد.

اصول موفقیت در طول تاریخ توسط کتاب‌های زیادی مطرح شده است. بسیاری مدعی هستند که رمز و راز موفقیت را می‌دانند و صد البته نظریه‌های خوبی را هم ارائه داده‌اند. در پی یافتن رمز موفقیت می‌توانید همه‌ی ادبیات جهان را زیر و رو و زندگی‌نامه‌ی بزرگان، میلیاردرها و قهرمانان المپیک را مرور کنید؛ از سرگذشت کسانی که برای رسیدن به موفقیت موانع دشوار را پشت سر گذاشته‌اند حیرت خواهید کرد. اما وقتی موفق‌ترین مرد در تاریخ بشر جمله‌ای را با «بالاتر از همه... » شروع می‌کند، باید لحظه‌ای تأمل کنید و اندرز او را با گوش جان بشنوید.

کریس وایدنر بیشتر بشناسیم:

کریس وایدنر (Chris Widener) نویسنده‌ای توانا، سخنرانی قهار و یکی از افراد مشهور دنیای تجارت است. او آثاری به نام فرشته درون، هنر تاثیرگذاری و دوازده ستون را خلق کرده که در دسته پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سطح آمریکا محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب بالاتر از همه می‌خوانیم:

سه هفته بعد، مایکل و اِمی در جایگاه استقبال از مسافران فرودگاه بین‌المللی جنوب غربی فلوریدا بی‌صبرانه انتظار دیدار جاش را می‌کشیدند. از آخرین‌باری که جاش را دیده بودند چهار ماه می‌گذشت و از این که می‌توانستند او را در تعطیلات آخر هفته ملاقات کنند بسیار هیجان زده بودند. مایکل طبق قول خود با پدر جاش صحبت کرده بود و او نیز غیبت جاش از مدرسه را برای جمع آوری اطلاعات پایان‌نامه‌اش موجه می‌دانست.

وقتی جاش از محوطه‌ی بندکشی شده‌ی سالن فرودگاه خارج شد لبخند گشاده‌ای بر چهره داشت.

«سلام پدربزرگ! سلام مادربزرگ!»

آن‌ها به سمت هم دویدند و همدیگر را در آغوش کشیدند.

مایکل پرسید: «چمدونت رو تحویل گرفتی؟»

جاش پاسخ داد: «فقط همین کوله‌پشتی رو با خودم آوردم. می‌تونیم بریم.»

اِمی گفت: «چه عالی! از این که تعطیلات آخر هفته رو اومدی پیشمون خیلی خوشحالیم.»

همگی به سمت خودروی مایکل به راه افتادند. رانندگی تا منزل چهل‌وپنج دقیقه طول کشید. در طول مسیر درباره‌ی مسائل زندگی‌شان گپ زدند. جاش از اوضاع و احوال برادران و خواهرانش گفت. ساعت از ده گذشته بود که به خانه رسیدند. مایکل برای هر سه نفرشان مقداری بستنی آورد و در حالی که برای جاش برنامه‌ی چند روز آینده را توضیح می‌داد روی کاناپه کنارشان نشست.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
پیشگفتار
فصل اول
فصل دوم
فصل سوم
فصل چهارم
فصل پنجم
فصل ششم
تواضع و غرور
بخشایش و کینه
آسیب‌پذیری و محافظه‌کاری
شهامت و ترس
امید و نگرانی
سخاوت و طمع
پایداری و تسلیم
مؤخره
تعمقاتی درباره‌ی کشمکش‌های دل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بالاتر از همه
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-600-92810-8-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بالاتر از همه

. .
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
کتاب فوق العاده‌ شیرین و آموزنده‌ای بود! این کتاب ادامه دوازده ستون موفقیته، ‌و حالا مایکل جونز که با استفاده از دوازده ستون به موفقیت چشمگیری در زندگیش رسیده، داره ستون جدیدی از موفقیت رو که برای نگهداری موفقیت و لذت بردن از آن لازمه به نوه‌اش یاد میده. به همه دوستان، مخصوصا کسانی که دوازده ستون رو خوندن حتما پیشنهادش میکنم. مترجمش هم آقای مکی هست که دوازده ستون رو ترجمه کرده بود. ممنون کتابراه🌹🌹🌹
سید محمود محسن اصل
۱۴۰۱/۲/۹
هرچی از این کتاب بگم کم گفتم. این کتاب ادامه کتاب دوازده ستون موفقیت جیم ران هست. حتما اگه دوازده ستون رو خوندین اینو هم بخونید.
Ehsan Zohuri
۱۳۹۹/۶/۳
این که همون کتاب ۱۲ ستون موفقیت نوشته جیم ران هست فقط عنوانش عوض شده
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب بالاتر از همه

برای دریافت کتاب بالاتر از همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.