معرفی و دانلود کتاب بازی هوش، پند دوستانه

عکس جلد کتاب بازی هوش، پند دوستانه
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازی هوش، پند دوستانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازی هوش، پند دوستانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازی هوش، پند دوستانه

کتاب بازی هوش، پند دوستانه از مجموعه کتاب‌های بهترین داستان‌های اخلاقی جهان برای کودکان نوشته‌ی سحر رمضانی، در دو داستان مصور و پندآموز برای کودکان گروه سنی ج ارائه شده است.

داستان اول این کتاب با عنوان «بازی هوش» می‌آموزد حتی اگر شخصی ضعیف باشد اما اندیشه و هوش سرشار داشته باشد، می‌تواند از خودش در برابر شخص قوی دفاع کند. داستان دوم با عنوان «پند دوستانه»، این نکته را گوشزد می‌کند که شانس و اقبال مفهومی است که به سخت‌کوشی انسان‌ها برای رسیدن به هدف بستگی دارد.

در بخشی از کتاب بازی هوش، پند دوستانه می‌خوانیم:

شیر گفت: «من همراه تو می‌آیم، خاله روباه! به شرطی که دمت را به دم من ببندی. روباه پذیرفت. ولی همین که به لانه نزدیک شدند، شغال مادر غرش بلندی کرد و گفت: «این چیست. روباه نادان؟! من از تو خواسته بودم، پنج تا شیر بیاوری. تو فقط با یک شیر برگشتی. من گوشت تو را هم برای بچه‌هایم می‌پزم. هم روباه و هم شیر هر دو ترسیدند. شیر خیلی سریع فرار می‌کرد و روباه را به دنبال خود می‌کشید. آن گونه که روباه خیلی زود مرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازی هوش، پند دوستانه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-7288-97-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازی هوش، پند دوستانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازی هوش، پند دوستانه

برای دریافت کتاب بازی هوش، پند دوستانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.