معرفی و دانلود کتاب باشگاه مغز کودکان 2: آموزش، تمرین، سرگرمی

عکس جلد کتاب باشگاه مغز کودکان 2: آموزش، تمرین، سرگرمی
قیمت:
۳۱,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه مغز کودکان 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه مغز کودکان 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باشگاه مغز کودکان 2: آموزش، تمرین، سرگرمی

رشد مغزی کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست؛ این موضوع تارا رضاپور و حامد اختیاری را بر آن داشته که با هدف ارائه‌ی تمریناتی برای یادگیری مهارت‌های مغزی، کتاب باشگاه مغز کودکان 2 را تألیف نمایند. این کتاب دومین مجلد از مجموعه‌ای به همین نام (باشگاه مغز کودک) می‌باشد.

درباره کتاب باشگاه مغز کودکان 2

مغز، شگفت‌ا‌نگیزترین عضو بدن انسان‌ها است و هر چقدر تحقیقات درمورد این عضو افزایش می‌یابد بر شگفتی آن افزوده می‌شود. یکی از مسائلی که در رابطه با مغز، ذهن محققان را به خود مشغول کرده، نحوه‌ی شکل‌گیری، تکامل و تغییر ساختارهای مغزی در طول عمر است. در طول دوران زندگی، این عضو در حال تغییر و تحول است. در صورت فراهم نمودن شرایط پرورش و رشد مغزی در این دوران، توانمندی‌های مغزی کودک رشد چشمگیری خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر کیفیت و کمیت رشد مغزی کودکان تأثیر می‌گذارد انجام تمریناتی است که بخش‌های مختلف مغز را درگیر و فعال می‌کند.

کتاب باشگاه مغز کودکان 2 دومین جلد از مجموعه کتاب‌های باشگاه مغز کودک است که با هدف کمک به فرایند رشد و تقویت عملکردهای مغزی کودکان تألیف شده است. تارا رضاپور و حامد اختیاری، مؤلفان این کتاب هستند که با گردآوری تمریناتی در قالب تصاویر زیبا، سرگرمی و بازی اثری کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند. تمرینات این کتاب به‌شیوه‌ای کاملاً منسجم و هدفمند تألیف شده‌اند، این تمرینات مغز کودک را درگیر می‌کند و به چالش می‌کشد. کودکان با انجام این تمرینات قادر می‌شوند توانایی توجه، حافظه، سرعت پردازش، هماهنگی حرکات دست و چشم، انعطاف‌پذیری، استدلال و... را در خود تقویت کنند.

درباره مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک

مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک یکی از مجموعه کتاب‌های یادگیری و رشد کودکان است که با هدف و دغدغه‌ی رشد و تکامل فرآیندهای ذهنی برای کودکان فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است که با ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی متعدد که شامل تمرین‌های کاربردی هستند، افراد را با فرهنگ مراقبت از مغز و اهمیت آن و همچنین ورزش‌های متنوع مغزی آشنا کند. باشگاه مغز در دو حوزه‌ی بزرگسال و کودک فعالیت کرده و کتاب‌های خود را هماهنگ با فرآیندهای یادگیری هر دو گروه تألیف و منتشر می‌کند. والدین و مربیانی که نسبت به یادگیری و رشد مغزی کودکان حساس‌اند و دوست دارند فرآیند یادگیری و رشد در آن‌ها به‌ طور کامل شکل بگیرد، می‌توانند این مجموعه‌ی آموزشی و علمی را تهیه کنند.

کتاب باشگاه مغز کودکان 2 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای همه‌ی کودکان در سنین پیش‌دبستانی و دبستان که نیاز به یادگیری مهارت‌های مختلف و پرورش مغز خود دارند، مفید خواهد بود.

(حجم این کتاب بالای 20 مگابایت است. لطفاً پیش از خرید نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش کتاب در تلفن‌همراه یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باشگاه مغز کودکان 2: آموزش، تمرین، سرگرمی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-9890-94-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باشگاه مغز کودکان 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب باشگاه مغز کودکان 2

برای دریافت کتاب باشگاه مغز کودکان 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.