معرفی و دانلود کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان

عکس جلد کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان
قیمت:
۲۴۰۰۰ 12000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان

کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان نوشته‌ی توئی تی سادرلند که از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک نیویورک تایمز به حساب می‌آید، داستان مهیج پنج بچه اژدها را دنبال می‌کند که از قلمرو ملکه کورال فرار کرده و ماجراجویی‌های جدیدی را رقم می‌زنند.

موضوع کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان چیست؟

در اعماق جنگل بارانی خطر در کمین است. بعد از فرار از قلمرو ملکه کورال، پنج بچه اژدها به سمت قلمرو باران بال‌ها می‌روند. گلوری برای پیدا کردن پدر و مادرش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زیادی را تجربه می‌کند، دوستانش دزدیده می‌شوند و وقتی به قلمرو باران بال‌ها می‌رسد با حقایق شوکه کننده‌ای رو‌به‌رو می‌شود...

درباره‌ی مجموعه بال‌های آتشین (Wings of Fire):

این مجموعه‌ی پرطرفدار که از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک نیویورک تایمز به شمار می‌آیند، داستان‌هایی فانتزی و مهیج از اژدهایان را به تصویر می‌کشد که مورد علاقه کودکان و نوجوانان زیادی در سراسر دنیا است. هر جلد از این مجموعه داستان‌هایی هیجان‌انگیز دارند که شما با هر سنی تحت تاثیر داستان‌های غیرقابل پیش‌بینی و پر رمز و راز آن قرار می‌گیرید. اگر عاشق اژدها و داستان‌های مهیج و تخیلی هستید، خواندن مجموعه‌ی شگفت‌انگیز بال‌های آتشین را از دست ندهید.

نکوداشت‌های مجموعه بال‌های آتشین:

- صحنه‌های نبرد دراماتیک، تلاقی و عهدشکنی دو طرفه و یک ملکه‌ی دیوانه، بال‌های آتشین را به مجموعه‌ای تبدیل می‌کند که باید جذابیت زیادی برای طرفداران فانتزی درجه یک داشته باشد. (BOOKLIST)
- سریع و دقیق، این قسمت اول در یک سری جدید ماجراجویی سرگرم کننده دارد.
- خوانندگان در هر سنی تحت تأثیر داستان انسانی و هیجانی جذاب کتاب قرار می‌گیرند. (LIBRARY MEDIA CONNECTION)

کتاب بال‌های آتشین 1: پیشگویی اژدهای کوچک مناسب چه کسانی است؟

توئی تی سادرلند (Tui T. Sutherland) داستان فانتزی و جذاب قلمروی پنهان (The Hidden Kingdom) را برای افراد بالای 12 سال به رشته تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان می‌خوانیم:

سونامی از آن بالا گفت: «هیسسس.» پرید پایین روی زمین، به باتلاق تاریک نگاهی انداخت و گفت: «دوتا گِل‌بال دارن میان این‌طرف، ولی توی این هوا امکان نداره ما رو ببینن.»

مهِ غلیظ تا نزدیکی‌های گِل‌ولای روی زمین آمده بود و مثل دودی که دورِ شاخ‌های اژدها پیچیده باشد، تاج درختچه‌ها را توی خودش گرفته بود. به ‌سختی می‌شد گفت چه‌وقت از روز است. هرطرف را که نگاه می‌کردی آسمان خاکستری بود و یک‌ریز باران می‌بارید. گِلوری حرف سونامی را قبول داشت؛ یک اژدها توی این هوا به ‌زور می‌توانست حتی نوک بال‌های خودش را ببیند چه برسد به چندتا اژدهای دیگر.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-600-8111-62-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ 12000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان

برای دریافت کتاب بال‌های آتشین 3: قلمروی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.