معرفی و دانلود کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب

عکس جلد کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب

ماجراهای کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب نوشته‌ی توئی تی سادرلند که از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک نیویورک تایمز است، در این جلد به اوج خود می‌رسد. طبق پیش‌گویی‌ها، استارفلایت و دوستانش قرار است جنگ بین قبایل را خاتمه بدهند اما این موضوع استارفلایت را در دو راهی وحشتناکی گرفتار می‌کند.

موضوع کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب چیست؟

در داستان هیجان‌انگیز راز شب (The Dark Secret) که جلد چهارم از مجموعه ماجراجویی‌های بال‌های آتشین است، جنگ میان قبایل به اوج خود رسیده و استارفلایت و دوستانش بر اساس پیش‌گویی‌هایی که شده قرار است کاری کنند تا این جنگ قدیمی تمام شود. استارفلایت باید قبل از اینکه دیر بشود تصمیمی شجاعانه و سخت بگیرد...

درباره‌ی مجموعه بال‌های آتشین (Wings of Fire):

این مجموعه‌ی پرطرفدار که از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک نیویورک تایمز به شمار می‌آید، داستان‌هایی فانتزی و مهیج از اژدهایان را به تصویر می‌کشد که مورد علاقه کودکان و نوجوانان زیادی در سراسر دنیا است. هر جلد از این مجموعه داستان‌هایی هیجان‌انگیز دارند که شما با هر سنی تحت تاثیر داستان‌های غیرقابل پیش‌بینی و پر رمز و راز آن قرار می‌گیرید. اگر عاشق اژدها و داستان‌های مهیج و تخیلی هستید، خواندن مجموعه‌ی شگفت انگیز بال‌های آتشین را از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب راز شب:

- صحنه‌های نبرد دراماتیک، تلاقی و عهدشکنی دو طرفه و یک ملکه‌ی دیوانه، بال‌های آتشین را به مجموعه‌ای تبدیل می‌کند که باید جذابیت زیادی برای طرفداران فانتزی درجه یک داشته باشد. (BOOKLIST)
- سریع و دقیق، این قسمت اول در یک سری جدید ماجراجویی سرگرم کننده دارد.
- خوانندگان در هر سنی تحت تأثیر داستان انسانی و هیجانی جذاب کتاب قرار می‌گیرند. (LIBRARY MEDIA CONNECTION)
- یک مجموعه هیجان انگیز جدید برای دوستداران اژدها (AUSTIN FAMILY)

کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب مناسب چه کسانی است؟

توئی تی سادرلند (Tui T. Sutherland) این داستان‌ غیرقابل پیش‌بینی و جذاب را برای افراد بالای 12 سال به رشته تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب می‌خوانیم:

اِستارفلایت خواست بگوید: «مگه تو خونواده...» بعد حرفش را عوض کرد و گفت: «منظورم اینه که... تو خونواده‌ت رو می‌شناسی؟ بقیه‌تون چی؟»

جواب داد: «بابای اِسکویید رهبر جنگجوهای صلحه. بابا و مامان همه‌شون جزو گروه جنگجوهای صلحن. واسه همین هم بوده که فردابین ما رو... یعنی اونا رو انتخاب کرد.» بعد اخمی کرد و ادامه داد: «چون ما بیشتر به کارش میومدیم. فکر ‌کنم تو تنها شب‌بالی بودی که توی روشن‌ترین شب از تخم اومده بیرون. تخم من چند‌ماه بعدش همین‌جا شکست. یه خاطره‌ی محوی از آتیش و فلس‌های زبری که پشتم رو مالش می‌دادن، توی ذهنم هست، ولی تا وقتی برنگشته بودم اینجا و بوی اینجا بهم نخورده بود، یادم نمیومد.» بعد مکثی کرد و آهی کشید؛ «ولی وقتی تازه از تخم اومده بودم بیرون، فردابین من رو برد پیش جنگجوهای صلح.»

اِستارفلایت گفت: «مطمئنم همون موقع احساس کردن یه نقشه‌ی پشتیبان هم لازم دارن. یه گروه دیگه؛ پنج‌تا بچه‌اژدها که همون موقع‌ها به دنیا اومده باشن تا اگه وقتی ما بزرگ شدیم و زیاد از رفتارمون خوششون نیومد، بتونن به‌جای ما از اونا استفاده کنن.» بعد بال‌هایش را جابه‌جا کرد و ادامه داد: «این‌طور که معلومه اصلاً از ما خوششون نمیاد.» فِیت‌اسپیکر آهسته گفت: «من که تو رو همین‌جور دوست دارم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بال‌های آتشین 4: راز شب
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات303
زبانفارسی
شابک978-600-8675-06-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب

برای دریافت کتاب بال‌های آتشین 4: راز شب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.