معرفی و دانلود کتاب باور کن: نام تو روی امید حک شده

عکس جلد کتاب باور کن: نام تو روی امید حک شده
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باور کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باور کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باور کن: نام تو روی امید حک شده

امید و دیگر هیچ... کتاب باور کن از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، جول اوستین، به شما کمک می‌کند در زمانی که به‌نظر می‌رسد هیچ امیدی به بهتر شدن اوضاع وجود ندارد، همچنان امیدوار بمانید. اگر اندک فاصله‌ای با ناامیدی دارید و یا هر اتفاقی را در زندگی تاریک می‌بینید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به قدرت باورت و امیدواری ایمان بیاورید.

درباره‌ی کتاب باور کن

وقتی سوار هواپیما می‌شویم، به خلبان اعتماد داریم که ما را صحیح و سالم به مقصد می‌رساند. وقتی به پزشک مراجعه می‌کنیم، باور داریم که او هر کاری را برای بهبودمان انجام می‌دهد. اما چه اتفاقی می‌افتد که در زمان‌هایی ایمانمان را به خدا از دست می‌دهیم؟ آن هم خدایی که خالق هستی است و همیشه هوای بندگانش را دارد. جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب باور کن (Believe: Hope Has Your Name on It)، مسئله‌ی ایمان را بررسی می‌کند.

در ابتدا ممکن است ایمان به خدا آسان به نظر برسد؛ اما تجربه‌هایی که در زندگی پشت سر می‌گذاریم، شاید به‌نوعی آزمون و امتحان الهی باشند. خداوند بندگان خود را با این آزمون‌ها محک‌ می‌زند تا آن‌ها را بیشتر به خود نزدیک کند. این شما هستید که در این شرایط باید تصمیم بگیرید آیا به خدا اعتماد دارید یا نه؟ اگر در چنین وضعیتی هستید و نمی‌خواهید باور خود را از دست بدهید، کتاب باور کن را بخوانید.

معرفی و دانلود کتاب باور کن

جول اوستین در این کتاب موقعیت‌هایی را توصیف می‌کند که ممکن است شما با یکی از آن‌ها هم‌ذات‌پنداری کنید. با خواندن این داستان‌ها احساس می‌کنید که ایمان شما قوی‌تر شده و شادی و سعادت به زندگی‌تان بازگشته است. درست در لحظاتی که تصور می‌کنید همه چیز تمام شده است، خداوند به کمکتان می‌آید و شما را به خواسته‌تان می‌رساند. اما آیا به‌جز باور و ایمان به خدا، چیز دیگری نیز مایه‌ی امیدواری ما خواهد بود؟

باور به اتفاقات خوب و افکار مثبت یکی از مواردی است که در کتاب باور کن به آن پرداخته می‌شود. جول اوستین عقیده دارد زندگی کوتاه‌تر از آن است که بخواهید همیشه منفی‌بافی کنید و از دیگران کینه داشته باشید. وقتی با سختی‌ها روبه‌رو می‌شوید، حواستان به افکارتان باشد. اگر فکر کنید که این سختی برای شما شکست به همراه خواهد داشت، این اتفاق خواهد افتاد. اما اگر به خدا و قدرت باور ایمان داشته باشید، پیروز می‌شوید و لحظه به لحظه رو به جلو حرکت می‌کنید.

مطالب کتاب باور کن به شما کمک می‌کند که همواره امیدوار بمانید، به خدا ایمان داشته باشید و برای رسیدن به یک زندگی بهتر تلاش کنید. داستان‌هایی که جول اوستین از زندگی واقعی و کتاب مقدس نقل می‌کند، جرأت قدم برداشتن در دل ناشناخته‌ها را به شما می‌دهند. مؤسسه‌ی انتشارات فلسفه این کتاب را با ترجمه‌ی شاهین غفاری روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب باور کن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب باور کن را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که در ناامیدی به سر می‌برند و یا امید اندکی به آینده دارند. جول اوستین در این کتاب جرأت و جسارت رویارویی با مشکلات را به شما هدیه می‌کند.

در بخشی از کتاب باور کن: نام تو روی امید حک شده می‌خوانیم

لنگر یک وسیله‌ی فلزی است که توسط یک طناب به کشتی متصل است و داخل دریا انداخته می‌شود تا کشتی را در جای خود ثابت نگه دارد. به محض اینکه کاپیتان به مقصد برسد، لنگر را داخل آب می‌اندازد. در این صورت کشتی شناور نخواهد شد. وقتی کشتی لنگر می‌اندازد ممکن است کمی با امواج و باد جابه‌جا شود اما کاپیتان نگران نمی‌شود. او آسوده است چون می‌داند که لنگر را انداخته. امید، لنگر روح ما است. امید همان چیزی است که روح ما را در جای درست نگه می‌دارد. آنچه کمکتان می‌کند بر چالش‌ها پیروز شوید و به آرزوهای خود برسید، تکیه بر امید است. این یعنی فارغ از اینکه مشکل چقدر بزرگ باشد و چقدر به طول بینجامد، می‌دانید که خداوند همچنان در قدرت است. می‌دانید که برنامه‌های او خوبند، که او بزرگ‌تر از هر مشکلی است و خیر او شما را در بر گرفته. وقتی به لنگر امید تکیه کنید، هیچ چیز شما را تکان نخواهد داد. بادها، امواج و طوفان‌های سیاه زندگی ممکن است رخ دهند اما نگران نمی‌شوید. لنگر آن پایین است.

ممکن است یک تشخیص پزشکی بد دریافت کنید که بیشتر مردم را ناراحت می‌کند اما شما را نه. شما به امید تکیه دارید. "من می‌دانم که خداوند سلامتی را به من بازمی‌گرداند." ممکن است یک ناامیدی یا فقدان را از سر بگذرانید و هیجاناتی را تجربه کنید که شما را به‌سوی تلخی و افسردگی سوق دهند، اما قدرتی شما را سرپا نگه می‌دارد. نمی‌توانید توضیحش دهید اما در اعماق قلبتان صدایی را می‌شنوید که می‌گوید "همه چیز روبه‌راه خواهد شد. خداوند از زشتی، زیبایی خواهد آفرید." این لنگر امید است. شاید آرزویتان غیرممکن به نظر برسد. شاید روابط و منابع مورد نیاز را نداشته باشید و همه بگویند "رهایش کن! قرار نیست اتفاق بیفتد. داری وقتت را تلف می‌کنی." بیشتر مردم در این شرایط، دست می‌کشند اما رویکرد شما این است: شاید راهی نبینم اما می‌دانم که خدا راهی دارد. او درهایی را می‌گشاید که هیچ انسانی نمی‌تواند ببندد. آینده‌ی من خیر است. وقتی لنگر شما امید باشد، خداوند رخدادهایی را خلق خواهد کرد که خودتان هرگز نمی‌توانستید خلق کنید.

فهرست مطالب کتاب

1: قدرت باور
2: لنگر امید
3: سال بعد، همین موقع
4: بزرگ بخواهید
5: به قلمرو ناشناخته‌ها قدم بگذارید
کلام آخر
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باور کن: نام تو روی امید حک شده
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-622-7857-45-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باور کن

آیناز
۱۴۰۲/۶/۷
کتابهای جول اوستین عالیه و این کتاب هم بسیار خوب و الهام بخش است ممنون از کتابراه.
علیرضا رضایی
۱۴۰۲/۶/۳
کلید اسرار در غالب کتاب هیچ آموزه ایی داخلش نبود، البته تاکیدش بر داشتن ایمان ب خدا قسمت جالب کتاب بود.
غزل صالحی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب‌های جول اوستین عالی هستن دراین کتاب بیشتر بر ایمان به خدا تاکید داشت
اکبر قنبری
۱۴۰۳/۱/۱۹
چندین مرتبه مطالعه کردم
Sararoshan
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
در یک کلام امید برای روزهای ناامیدی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب باور کن

برای دریافت کتاب باور کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.