معرفی و دانلود کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای: ارائه تکنیک‌ها و روش‌های کاربردی برای تبدیل شدن به قهرمان فروش

عکس جلد کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای: ارائه تکنیک‌ها و روش‌های کاربردی برای تبدیل شدن به قهرمان فروش
قیمت:
۹۰۰۰۰ ۸۱,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای: ارائه تکنیک‌ها و روش‌های کاربردی برای تبدیل شدن به قهرمان فروش

کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای نوشته‌ی محمدرضا طائی، کتابی سودمند و کاربردی در حوزه‌ی بازاریابی، فروش و مدیریتِ فروش است. نویسنده، با در اختیار گذاشتن ماحصل تجربیات ده‌ساله‌ی خویش در این حوزه‌ها، و با ارائه‌ی مثال‌ها و تمرینات عملی متناسب با شرایط بازار ایران، شما را قدم‌به‌قدم تا تبدیل‌شدن به یک فروشنده‌ی حرفه‌ای راهنمایی می‌کند.

درباره‌ی کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای

در کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای اثر محمدرضا طائی، درموردِ اینکه باورها و طرز فکر فروشندگان تاچه‌اندازه در جلب مشتری، اعتمادسازی، و میزان فروش تأثیرگذار است می‌خوانیم. در این راستا، کتاب به 3 باور مهم و کلیدی تأکید می‌کند‌:

  1. باور به خودمان و توانایی‌هایی که داریم؛
  2. باور به کاری که انجام می‌دهیم؛
  3. باور به محصولی که داریم.

محمدرضا طائی، از فروش به معنای «توافق» یاد می‌کند، و با آموزشِ مهارت‌هایی مسیر رسیدن به توافق میان فروشنده و مشتری را ساده‌، سریع‌ و ایمن‌ می‌سازد. و البته؛ شرط اصلی موفقیت را، تعهد به انجام‌دادن تمرینات ارائه‌شده در کتاب می‌داند. کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای، درمورد یکی از معروف‌ترین روش‌های هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی؛ با نام «اسمارت» (SMART) توضیح می‌دهد. و روش‌هایی برای افزایش مهارت‌‌ها و یادگیری فروش؛ از جمله مطالعه‌ی کتب و نشریات تخصصی، استفاده از فیلم‌ها و شرکت در کلاس‌ها و سمینارهای آموزشی، یادگیری از مشتریان، رصدکردن رقبا و یادگیری تکنیک «اگه جاش بودم» را معرفی می‌کند.

محمدرضا طائی نشانمان می‌دهد که چگونه می‌توانیم مشتری/بازار هدفِ محصول خود را به‌‌درستی شناسایی و ثبت کنیم، چه افراد و گروه‌هایی ممکن است به محصول ما نیاز داشته باشند؛ محصولِ ما به‌اصطلاح به کارشان می‌آید، یا دردی را از ایشان دوا می‌کند، و از همه مهم‌تر؛ حسی خوب را انتقال می‌دهد و ارزشی را به مشتری می‌افزاید. و اینکه چگونه، به چه روش‌ها و با چه ابزارهایی می‌توانیم این افراد را پیدا کنیم، و نیز مشتریان قبلی را همچنان وفادار به خود نگه داریم. کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای، چگونگی یک مذاکره‌ی باکیفیت و اثربخش با مشتری را به ما یاد می‌دهد، و نشانمان می‌دهد که اعتمادِ درست چگونه میان ما شکل می‌گیرد. همچنین درموردِ گرفتن بازخورد از مشتریان؛ چه مشتریانی که به ما وفادار مانده‌اند و چه آنانی که ما را رها کرده‌اند می‌گوید، و به ما در درک بهتر مسیری که تا اینجا آمده‌ایم و آنچه که در ادامه بایستی در پیش گیریم یاری می‌رساند. محمدرضا طائی از ویژگی‌های یک فروشنده‌ی خلاق و نوآور، و همچنین درس‌هایی درموردِ نوآوری در شرکت معروف و موفق اپل برایمان می‌گوید.

توجه داشته باشید که با پیشرفت و توسعه‌ی فناوری؛ استفاده از بسترها، امکانات، ابزارها و روش‌های جدید و متنوع در کسب‌وکارها به‌سادگی میسر شده است، و امروزه شاهد رونق چشم‌گیر کسب‌وکارهای اینترنتی و مجازی هستیم. با رشد گسترده‌ی فناوری و امکاناتی که برایمان فراهم کرده‌است؛ تلفن و اینترنت به الزامات زندگی و کسب‌و‌کار ما تبدیل شده‌اند و بر هر فردی که خواهان رضایت، موفقیت و پیشرفت است؛ لازم و ضروری است روش‌های استفاده‌‌ی درست از آن‌ها را فرا بگیرد. کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای به این موضوع نیز می‌پردازد. همچنین، با مفهوم «اهمال‌کاری»، خصوصیات فروشندگان اهمال‌کار، و آسیب‌های ناشی از اهمال‌کاری آشنا می‌شویم. و درنهایت محمدرضا طائی نکته‌ها و راهکارهایی جهتِ پیشرفت در مسیر فروشِ حرفه‌ای و تبدیل‌شدن به یک فروشنده‌ی متبحر در اختیارمان قرار می‌دهد؛ فروشنده‌ای که حرفه‌ای عمل می‌کند و در شرایط سخت؛ همچون رکود بازار، نه گفتنِ مشتری و به‌طورکلی موانع و عواملی که سبب کاهش انگیزه و دل‌سردی وی می‌شوند؛ عنان امور را با درایت و دانایی در دست ‌می‌گیرد.

کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای، نخستین کتاب محمدرضا طائی است، به‌شکل مصور، دارای بیانی ساده و همه‌فهم، و درضمن؛ همراه با هدیه از سوی نویسنده است. این اثر ارزشمند، به‌‌همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران؛ که ناشر تخصصی کتب علمی دانشگاهی، علوم پایه و به‌ویژه علوم کامپیوتر و انفورماتیک است، به چاپ رسیده و دراختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای، مناسب تمام کسانی است که خواهان عملکرد بهتر، فروش بیشتر، و کسب رضایت و جایگاه شغلی بالاتر در حرفه‌ی فروش و بازاریابیِ خود هستند.

در بخشی از کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای: ارائه تکنیک‌ها و روش‌های کاربردی برای تبدیل شدن به قهرمان فروش می‌خوانیم

فروشندگان اهمال‌کار چه خصوصیاتی دارند؟

همیشه در انجام کارها تاخیر دارند، برای عدم انجام کار بهانه‌های مختلفی می‌آورند، خودشان را مشغول نشان می‌دهند، معمولا از زمین و زمان گلایه و شکایت دارند و تنبلی که دارند را به گردن دیگران می‌اندازند. خیلی قابل اعتماد نیستند و اغلب رشد زیادی نخواهند داشت. چرا که مشتریان و مدیران او همواه باید برای انجام یک کار چندین بار به آنها تاکید کند که اینکار نتیجه خیلی خوبی برای فرد به همراه نخواهد داشت. به عنوان مثال دوستی را می‌شناختم که همیشه فراموش می‌کرد و اگر قرار بود برای مشتری سفارشی را ثبت کند معمولا از هر 10مورد 6 تای آن را فراموش می‌کرد و وقتی مشتری مجدد تماس می‌گرفت تازه یادش می‌افتاد که ای داد بیداد چرا من یادم رفته است و بسیار خودش و مشتری را به دردسر می‌انداخت و کالا با تاخیر به دست مشتری و مصرف‌کننده نهایی می‌رسید که این اصلا خوش‌آیند هیچ کدام نبود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: باورها و طرز فکر فروشندگی
فصل دوم: هدف‌گذاری به روش اسمارت SMART
فصل سوم: روش‌های افزایش مهارت و یادگیری
فصل چهارم: روش‌های مشتری‌یابی
فصل پنجم: مذاکره حرفه‌ای، متقاعدسازی و وفادارسازی
فصل ششم: خلاقیت و نوآوری
فصل هفتم: روش‌های فروش تلفنی و مجازی
فصل هشتم: اهمالکاری و تنبلی
فصل نهم: مانند حرفه‌ای‌ها بفروشید (نکته‌ها و راهکارها)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای: ارائه تکنیک‌ها و روش‌های کاربردی برای تبدیل شدن به قهرمان فروش
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-622-218-002-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۹۰۰۰۰ ۸۱,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای

برای دریافت کتاب باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.