معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت فروش

عکس جلد کتاب صوتی مدیریت فروش
قیمت:
۲۹۰۰۰ 20300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیریت فروش

برایان تریسی در کتاب صوتی مدیریت فروش، مجموعه‌ای از روش‌ها، تکنیک‌ها و استراتژی‌های خاص را به شما می‌آموزد که می‌توان برای بهبود فوق‌العاده عملکرد خود در فروش از آن‌ها استفاده کرد. در واقع این کتاب حاصل سال‌ها تجربه و مطالعه و بررسى درباره نگرش‌ها و رفتارهاى مدیران موفق فروش توسط تریسی است.

مدیریت فروش (Sales management) یک دانش غیرقطعی است، زیرا عوامل زیادی در آن دخیل هستند. فروشندگان تفاوت‌هایی اساسی با سایر کارکنان یک شرکت دارند. یک مدیر فروش باید بتواند همزمان یک دوست، مشاور، معتمد، کارپرداز سخت‌گیر و یک مدیر اثربخش کسب‌وکار محور باشد. یک مدیر فروش موفق باید بتواند افراد با شخصیت‌هایی مختلف را در تیم فروش جای داده و به‌طور پیوسته، به نتایجی قابل پیش‌بینی و مستمر در فروش دست یابد.

در سازمانى که براساس فروش کار مى‌کند مدیریت فروش مهارتى محورى و اساسى است. براى افزایش فروش کارى مهم‌تر از آموزش دادن به مدیران فروش نیست تا بتوانند کارشان را مؤثرتر انجام بدهند.

شما در نقش مدیر فروش مهم‌ترین شخصیت در سازمان مبتنى بر فروش هستید. شما بیش از هر شخص دیگرى در افزایش فروش و افزایش سود شرکت نقش بازى مى‌کنید. شما براى موفقیت شرکت نقش حیاتى دارید.

مدیر فروش یکى از ارزشمندترین مقامات شرکت است که در بسیارى از موارد مورد توجه کافى قرار نمى‌گیرد. این مدیر فروش است که استانداردها را وضع مى‌کند و سهمیه فروشندگان را مشخص مى‌نماید و در نهایت کار فروشندگان را تجزیه و تحلیل مى‌نماید. شکل دادن به مدیران فروش و بهسازى آن‌ها یکى از ضرورى‌ترین کارهایى است که در موسسه تجارى باید صورت گیرد.

در کتاب صوتی مدیریت فروش، با ایده‌ها، روش‌ها، اصول و تکنیک‌هاى کلیدى روبه‌رو مى‌گردید که مى‌توانید بلافاصله از آن‌ها استفاده کنید تا نیروى فروش شما بر کارایى خود بیفزایند، فروش بیشترى بکنند، به هماهنگى گروهى بیشترى برسند و به سرعت هرچه بیشتر حیثیت و آبروى شما را به عنوان مدیر فروش افزایش دهند.

توجه داشته باشید که میان نیروى فروش و سایر کارکنان شرکت تفاوتى بسیار وجود دارد. مدیر فروش باید همزمان یک دوست، یک مشاور، یک آدم مطمئن و یک مدیر کارآمد باشد. فروشنده‌ها با فراز و نشیب روبه‌رو مى‌شوند. بعضى وقت‌ها فروش بیشتر و در مواقعى کمتر است. یک مدیر کارآمد که در زمینه روابط انسانى از توانمندى بالا برخوردار باشد باید بر کار فروشندگان نظارت کند.

مدیر فروش برجسته و برتر باید بتواند فروشندگان خود را هماهنگ کند و از آن‌ها یک تیم فروش کارآمد بسازد تا بتوانند در سطح مورد نظر فروش کنند. کاربرد اصول مطرح شده در این کتاب به مدیر فروش امکان مى‌دهد که نتایج فروش بهترى به دست آورد. البته توجه داشته باشید که کارکنان فروش همه با هم تفاوت دارند و هیچ قانون و قاعده‌اى را نمى‌توان به یکسان در مورد همه به کار برد.

با ایده‌هایى که در کتاب صوتی مدیریت فروش درج شده مدیران فروش بلند پرواز به این نتیجه مى‌رسند که بیش از حدى که تصور مى‌کردند از کارکنانى مولد برخوردارند و تعداد غیر مولدها و منفى‌هایشان آنقدرها زیاد نیست. کاربرد مداوم اصولی که در این کتاب صوتی خواهید آموخت به شما به عنوان یک مدیر فروش کمک می‌کند تا بتوانید به نتایجی بهتر در فروش دست یابید.

برایان تریسی (Brian Tracy) متولد 1944 در شارلوت تاون کاناداست. او در آغاز زندگی به جز یک ذهن کنجکاو، برتری زیادی نسبت به دیگران نداشت. در مدرسه درس نمی‌خواند و شاگرد ضعیفی بود و در آخر هم ترک تحصیل کرد. سال‌های بسیاری را به انجام کارهای سخت بدنی گذراند و امیدی به آینده خود نداشت.

زمانی که توانش برای انجام کارهای سخت بدنی کم شد، به سراغ فروشندگی رفت. به جاهای بسیاری سر زد و با سود معینی که از فروش کالا به دست می‌آورد، زندگی‏ را می‌‏گذراند. زمان زیادی این کار را انجام داد تا این که یک روز به این فکر فرو رفت که با این همه تلاشی که من می‌کند، چرا دیگران در زندگی از او جلوترند؟

آن زمان بود که کاری را شروع کرد که زندگی‏‌اش را دگرگون کرد. فروشندگان موفق را دید و از آن ها درباره‏‌ی حرفه‌شان سوال کرد. بعد هم به توصیح‌های آن‌ها عمل کرد و فروشش بیشتر شد. آن‌قدر پیشرفت کرد که تبدیل به یک مدیر فروش شد. در کار مدیریت فروش هم از همان روش استفاده کرد تا فهمید کسانی که در مدیریت فروش موفق‌ترند، چه می‏‌کنند و خودش هم همان کارها را انجام داد و به این ترتیب مسیر موفقیتش شکل گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
8 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
فصل یک: نقش مدیر فروش
8 دقیقه
فصل دو: تیم فروش قدرتمندى بسازید
9 دقیقه
فصل سه: قهرمانان را انتخاب کنید
9 دقیقه
فصل چهار: به سرعت شروع کنید
9 دقیقه
فصل پنج: مدیریت بر اساس هدف‌هاى فروش
9 دقیقه
فصل شش: روانشناسى فروش موفق
9 دقیقه
فصل هفت: به فرمول عملکرد بها بدهید
9 دقیقه
فصل هشت: کیفیت رهبرى خود را بهتر کنید
8 دقیقه
فصل نه: پاداش براى عملکرد فروش
6 دقیقه
فصل ده: ایجاد فروشندگان برجسته
9 دقیقه
فصل یازده: فعالیت‌هاى فروش را برنامه‌ریزى کنید
10 دقیقه
فصل دوازده: نیازهاى اصولى فروشندگان را برآورده سازید
8 دقیقه
فصل سیزده: به تمرکز کارکنان بها بدهید
9 دقیقه
فصل چهارده: از روش بهبود بى‌وقفه استفاده کنید
9 دقیقه
فصل پانزده: سیال‌سازى ذهنى براى افزایش فروش
9 دقیقه
فصل شانزده: دیسیپلین
8 دقیقه
فصل هفده: فروشندگان بد را رها کنید
7 دقیقه
فصل هجده: الگو باشید
6 دقیقه
فصل نوزده: دریچه کنترل عملکرد
6 دقیقه
فصل بیست: چهار اقدام مهم براى ایجاد فروشندگان خوب
5 دقیقه
فصل بیست و یک: شجاعت، کیفیت حیاتى موفقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیریت فروش
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویحسن آزادی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۲۹۰۰۰ 20300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیریت فروش

محمد رضا خاتمی
۱۴۰۱/۳/۲۴
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌ها حوزه فروش است، راوی هم لحن خوبی دارد، این کتاب هم حوزه مدیریت و هم حوزه روانشناسی فروش بحث میکند و نشان دهنده وظایف مدیر فروش از جمله: استخدام کارکنان مناسب حوزه فروش و آموزش فروش بهتر و استراتژی فروش به کارکنان، انتخاب اهداف فروش و شناسایی مشتریان هدف به کارکنان، و و برنامه تبلیغاتی فروش …
نقش مدیر فروش: ایجاد ارزش درآمد، رهبر گروه فروش، تعیین بهترین برنامه استراتژیک، آموزش نیروی انسانی فروش و انتخاب بهترین نفرات، ایجاد انگیزه فروش در کارکنان، آموزش مهارت‌های فروش، بررسی عملکرد کارکنان فروش، برنامه فروش روزانه و‌ کنترل آن‌ها، برنامه ریزی فروش روزانه کارکنان
این کتاب بهترین روش برای استخدام کارکنان را ارایه میدهد، آموزش شناخت محصول و مزیت رقابتی محصول و ویژیگی‌های محصول از اهمیت بالایی برخوردار است
۷ رکن اساسی فروش پیدا کردن مشتری بالقوه، برقراری ارتباط موثر و ایجاد اعتماد و اطمینان، شناسایی درست نیازها، معرفی محصول، جواب دادن موثر به سوالات خریدار، قطعی کردن فروش، فروش مجدد و خریداران مجدد
این کناب ارزششو داره حتی چند سری گوش بدهید
جمشید اسفندیاری
۱۴۰۲/۴/۱
درود فراوان
به نظر من یک مدیر موفق باید مطالعه زیادی داشته باشه تا در رسیدن به هدفش قدم‌های موثری برداره.
این کتاب خیلی مطالب مهمی داره که خوندنش بسیار مفید فایدست.
اکبر توانگر
۱۴۰۱/۸/۱۱
مدیران فروش اغلب به وظایف و نقش خود در سازمان آشنایی ندارند برایان ترسی به تفسیر در این کتاب برای شما از وظایف و نقش مدیر فروش در سازمان پرده بر می‌دارد
Amir Hosein
۱۳۹۸/۱۱/۱
مطالعه این کتاب برای مدیران فروش بسیار ضروریست. اگر توصیه‌های این کتاب رو به کار ببندیم درصد فروش موثرمون افزایش چشمگیری پیدا میکنه.
محمد یگانه زاده
۱۴۰۱/۳/۲۶
درود، کتابی فوق العاده عالی برای مدیران فروش که با شخصی سازی آن در کار خودو به کار گرفتن راهکارها به بهترین فروش برسید.
جواد دارابی
۱۳۹۸/۷/۱۵
یه مورد بسیار عالی که کتاب هاتون و به خصوص این کتاب داره، استفاده از موزیک بین بخش‌های مختلفه کتابه.
شیرین اصلانی
۱۴۰۱/۱/۱۸
کتاب مفیدی است اطلاعات و نقطه نظرهای خوبی را ارائه میدهد که قطعا بکار گرفتن موارد ذکر شده مثمرثمر خواهد بود.
Mohammad H
۱۴۰۰/۶/۱۴
کتاب‌هایی که جناب حسن ازادی راویش هستند رو بلافاصله میخرم، البته که کتاب برایان تریسی هم هست، عالی
محمد حسین حسنا
۱۴۰۱/۳/۲۳
بسیار کاربردی با نکاتی که حداقل ندیدم مدیران فروش در ایران اجرا کنن
آزاده سلحشوری
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
کاربردی و عملیه، خوبه
نصیر مبرا
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
کتاب بسیار جالب و دارای محتوای خوبی بود
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
برای مدیران فروش بسیار کاربردی هست
Amir Mahdavi
۱۴۰۱/۶/۲۹
هر مدیر فروشی باید این کتاب رو بخونه
حمید رضا الیاسی
۱۴۰۰/۳/۱۹
کیفیت صدا عالی بود و واقعا لدت بردم
Navid Hadadi
۱۳۹۹/۹/۲۸
کتابى روان وشیرین
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیریت فروش

برای دریافت کتاب صوتی مدیریت فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.