معرفی و دانلود کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند

عکس جلد کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند
قیمت:
۲۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند

برای حرکت در جاده‌ی موفقیت باید همه‌ی جوانب را سنجید و با شناسایی فرصت‌ها و موانع، ضریب اطمینان مسیر را تا جای ممکن بالا برد. در کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند، صالح میر و عاطفه شهرکی به شما خواهند گفت برای ساختن یک زندگی هدفمند لازم است چه ویژگی‌هایی را در خود تقویت کنید.

درباره‌ی کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند

همواره در مسیر رشد و موفقیت ما عوامل مثبت و منفی بی‌شماری وجود دارند که می‌توانند نتیجه‌ی تلاش ما را دستخوش تغییر کنند. مثلاً داشتن صفاتی چون اعتماد‌به‌نفس، تلاش، توکل و مثبت‌نگری به استقامت بیشتر ما در مسیر کمک می‌کنند، درحالی‌که عوامل منفی‌ای چون ناامیدی و بی‌انگیزگی، ما را از رسیدن به قله‌های پیشرفت و کسب افتخارات محروم می‌گردانند. در کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند، نوشته‌ی صالح میر و عاطفه شهرکی، با 12 عامل اصلی آشنا خواهید شد که در رسیدن به اهدافتان سرنوشت‌ساز هستند. این عوامل با استفاده از آموزه‌های دینی و آیات و احادیث تبیین شده‌اند. به‌علاوه آوردن شاهد مثال‌هایی از میان افراد مشهور و موفق به شما کمک می‌کند تصور دقیق‌تری از ویژگی‌های این‌گونه افراد در ذهنتان داشته باشید.

از دیگر مباحث این اثر باید به مقوله‌ی بی‌انگیزگی اشاره کرد که نهایتاً به افسردگی، از دست دادن اعتماد‌به‌نفس، اتلاف وقت و... منجر می‌شود و لازم است تمامی پیامدهای مخرب آن را در مسیر موفقیت خود بشناسید. در فصل پایانی کتاب نیز بحثی تحت عنوان استفاده‌ی زیاد از گوشی و فضای مجازی مطرح شده و راهکارهای مؤثری برای استفاده‌ی بهینه‌تر از وقتتان مطرح می‌گردد؛ راهکارهایی چون نصب برنامه‌های مدیریت زمان، محدود کردن برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی و حذف برنامه‌های اضافه که می‌توانند عادات رسانه‌ای شما را در جهت مثبت تغییر دهند. این کتاب از سوی نشر رزا منتشر شده است.

کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای افرادی که در نخستین گام‌های خودشناسی و موفقیت قرار دارند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند می‌خوانیم

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رسیدن به هدف و موفق شدن در زندگی داشتن الگوهای موفق است. وقتی شروع به مطالعه کردن زندگی افراد موفق می‌کنیم؛ کم‌کم یاد می‌گیریم که عامل موفق شدن این افراد چه چیزهایی بوده است، چه رفتارها و باورهایی داشته‌اند که باعث موفق شدن آن‌ها شده است و از آن‌ها الگوبرداری کنیم و راه و روش آن‌ها را پیش ببریم. اما اگر زندگینامه چند فرد موفق را مطالعه کنیم و نقاط مشترک آن‌ها را پیدا کنیم کمک بیشتری به ما می‌کند، زیرا مهم‌ترین و بهترین کارهایی که باعث موفق شدن می‌شود را پیدا می‌کنیم. همچنین الگوبرداری از آن‌ها باعث می‌شود عوامل شکست را بشناسیم. وقتی یه فردی با انجام ندادن برخی کارها شکست را تجربه کرده است؛ پس اگر مانند آن رفتار کنیم در نتیجه شکست می‌خوریم. یکی دیگر از فواید الگو داشتن این است که میتوانیم در مورد چگونگی مدیریت زمان و مدیریت خیلی دیگر از چیزها کمک بگیریم.

اکثر اوقات افراد موفق در مسیر خود با چالش‌ها و مشکلات زیادی رو به رو شده‌اند که فقط با مدیریت آن چالش‌ها و مسئله‌ها توانسته‌اند به راحتی از آن‌ها عبور کنند و موفق شوند. زمانی که ما یاد می‌گیریم چگونه خودمان را در شرایط مختلف مدیریت کنیم، پس تصمیم‌های درستی را خواهیم گرفت. فایده دیگری که از الگو داشتن می‌توانیم کسب کنیم استفاده مناسب از فرصت‌ها و جلوگیری از اتلاف فرصت‌ها است. تمام موفقیت‌هایمان با داشتن یک فرصت مناسب و استفاده مناسب از آن فرصت به وجود آمده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تلاش و صبر
اعتماد به نفس
توکل
استرس و ترس
ناامیدی
متوقف و تسلیم شدن و دست کشیدن از هدف در وسط راه
برنامه‌ریزی مناسب
یادآوری هدف
مثبت‌نگر بودن
داشتن الگوهای موفق
بی‌انگیزه بودن
1: از دست دادن موقعیت‌ها
2: اتلاف وقت
3: از دست دادن اعتماد به نفس
4: احساس ترس
5: افسردگی
استفاده زیاد از گوشی و فضای مجازی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند
نویسنده،
ناشر چاپینشر رزا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-5984-47-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند

برای دریافت کتاب بایدها و نبایدهای یک زندگی هدفمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.